Simon - Ja vi leker!

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Simon - Magmar og igglybuff



Hvem er du og fortell om din histore utenom v10 :)


Starta v5 når den kom, var totalt noob og havnet i en elendig stamme, jeg utmerket meg vel ikke på noen særlig måte, uten at jeg offret alt for stammen min, noe som endte med at jeg ble rimmet av en forholdsvis liten stamme fordi jeg deffet opp en kamerat av meg som ble angrepet, stammen het Jupa (eller no). Jeg var da altså ferdig med tw, for alltid, sånn ble det ikke. Noen dager senere fikk jeg tilbudet om å ta over BlueWolf1818, og det var da jeg startet å utvikle meg som spiller, en tanke hadde jeg i hodet hele v5, å rimme Jupa. Det gikk en tid, og jeg var heldig nok til å komme i kontakt med Syklov og NumberOne. Disse to brukte nok utallige timer på å lære meg opp, og jeg lærte alt fra det mest basice om tw, som å ha rams i nukes, til å snipe, tagge, backtime og sende tog. Etter en stund var BlueWolf klar for hevn mot Jupa, noe som gikk lett som en plett. Så kort fortalt merget stammen jeg var i med L-13, der var jeg i noen mnd før NB rimmet BlueWolf, noe de tydeligvis var veldig fornøyde meg. Da var jeg så heldig å få spille sammen med NumberOne, og vi to utvilket et godt sammarbeid som kom til å vare i en lenger tid. Jeg var best i forsvar og orginalen var en kløpper på alt som handlet om angrep. Vi holdt ut lenge i en krig som vi kom til å tape og begge to trakk seg fra kontoen.

Så bar det videre til v7 for min del, her startet jeg sammen med min fetter, den noe omdiskuterte Sargeras på Malfurion, kontoen hadde et motto: "Yes, vi leker". Og det gjorde vi, gjennom hele v7 lekte vi oss med fienden, Snipe. Her ble jeg og Sargeras kjent med mange gode spillere, jeg vil trekke frem Barsk og Carno, som to av de spillerene jeg hadde det mest moro med. Etter en stund forstod vi at Snipe var for sterke ikke for oss, men for resten av stammen, Malf sto igjen, sammen med Rock my body, som et spyd inn i snipelandet, og vi visste at det ikke kom til å bli noen seier ut av et slag der 90% av vår stamme bestod av noobs. Så vi trakk oss ut av kontoen, slik at nye krefter kom til.

Etter v7 kom HPen og jeg og Sargeras dro med oss to stk til Karl og Eirin på en konto som skulle vise seg å toppe ranken og gjøre det særdeles bra, vi spilte på HPen i godt og vel 1,5 mnd før vi ble offer for den teite gårdregelen som felte oss. Vi valgte da i en slags stille protest å slette kontoen, i og med at det var utrolig stress å snipe inn deff mellom angrep.

annet fra min historie som jeg ikke gidder å skrive bok om er tiden på WeAreNoobs (v9) og Hugo Cabret (v8).


Hvordan startet du med v10? Premade? venner som rekruterte deg?

Startet v10 fordi Thomas (magmar), et par mnd før v10 startet, spurte om jeg ville joine en userriøst stamme, det ble det jo ikke så mye av, vi satte oss ned og tenkte fort gjennom hvilke spillere som ville vært kult å få med i en premade, Sau med hoppetau og Sindick ble fort hentet inn og sist nevnte hentet inn et titalls til, blandt annet Majjus (guttaboys) og Gard. Så samlet vi sammen en del andre folk. Og v10 var i gang


Interisant, er du fornøyd med p0k3 som den er idag og hvordan tror du v10 kommer til å gjøre det intill avsluttningen?


vel, p0k3 er jo ikke akkurat som vi så for oss, men vi har gjort en god jobb med å rekruttere smart og alliere oss riktig. En ting jeg vil trekke fram er lojaliteten til spillerene i p0k3, vi vet jo alle hvordan Brann og AREA trodde de kunne hente hele topp 20 til seg. Når de kom til oss i p0k3, ble døra stengt med en gang, og dette var på en tid hvor p0k3 lå på 23-24 plass på ranken. Det sier litt om hvor lojale denne gjengen er og at de ikke ønsker å vinne samme hva, men at de er villige til å gå ned med flagget høyt hevet uansett hva. Det har ledet oss til der vi er i dag, selvom mange har falt fra, har vi likevel klart å beholde den lojaliteten blandt spillerene.

Jeg er som jeg var fra dag 1, helt sikker på at p0k3 kommer til å vinne v10. Vi kommer nok til å se en merg mellom ~H~ og AREA, men det vil jo ikke være nok til å stoppe oss

Du har iallefall troen oppe (y)
Men du snakket om folk du ville ha med i premaden deres, hvorfor ville dere ha med de, og er det noen andre på v10 som du kommer til å huske? Noen hendelser?



Vel, jeg sitter inne med den erfaringen av at stammer som starter bra ofte går i oppløsning. En god stamme trenger spillere som er like, som er lojale og våger å stå opp for hverandre. Vi startet med å hente spillere vi likte å spille med og de hentet spillere de likte å spille med. Det gjorde så klart at stammen ble knyttet sterkt sammen i og med at nesten alle kjente alle og de man ikke kjente fikk man tid til å bli kjent med, fordi vi hadde og har fortsatt en aktiv chatt.
V10 har mange morsome historier og ting jeg godt vil huske, jeg husker godt krigen mellom p0k3, ram og virus, vi ble smadra fordi 24/25 spillere hadde gått off og det så lite bra ut. Jeg og min daværende dual Myh jobbet stille og rolig mot adels og startet med å ta ut en sentral spiller i RAM, så bygget vi nytt tog og tok ut enda en sentral spiller i VIRUS og endte like godt showet med å rimme lederen i RAM. På den tiden var p0k3 langt nede på ranken, men vi jobbet oss stille og rolig opp. det tror jeg var et smart trekk, vi slapp da å havne i mange unødvendige kriger og kunne jobbe k55 til oss.
En annen fin historie er Munchen som kom til oss og blomstret utrolig mye, og er blitt til det jeg i dag vil si er en av v10 beste spillere. Han fortjener virkelig topp ranken han har i dag, så der er det bare å stå på, så får vi se om magmar en gang tar han igjen


Du er nå på magmar ikke sant? Dere tok å smadra croatan iløpet av endag! meget bra. Men hvordan planlegger og finner du deres mål?


velvel, vil ikke røpe for mye til alle, men fakes utgjør jo et veldig godt grunnlag. Både meg og Thomas vet å bruke fakes på en smart og effektiv måte.
Vi adler rask, slik at vi slipper at spilleren vi angriper blir stacket, derfor ser du ofte at vi har 1-2 dagers aksjoner, selvom disse ofte er i gang satt mange dager/uker i forveien

Hvor mye tid bruker på daglig på tw og hvordan holder du motivasjonen oppe?


kommer helt ann på hvor mye Thomas er inne det, bruker vel en del mer tid enn alle andre, vi prøver jo å holde kontoen vår gående 24/7 og det klarer vi ganske bra. Motivasjonen min får jeg fra elle de jeg får æren av å spille sammen med, det er utrolig moro å få spille med så mange folk, og spesielt dualen min Thomas, vi har det utrolig moro sammen og har en noe livlig priv chatt til tider, uten at jeg skal nevne for mye av den.


Nevn 3 spillere du liker meget godt på v10 og hvorfor?


Thomas (magmar) - han er en liten tass med et enormt talent, som gjør det mer og mer moro å spille med han for hver dag som går, vi har jo spilt sammen under v7 og holdt kontakten siden da, som nå begynner å bli 1-2 år siden
Munchlaxxxxxx - selvom han stjeler medaljene mine må jeg si at han (og de andre på kontoen hans) er utrolig gode og holder en enrom kontroll på AREA. Er en ren glede å se hvordan karen adler og henger i. Fikk jeg med nok x'er Lars?
også må jeg jo nevne Hulda, dama er jo helt rå, tror aldri jeg har sett en lagspiller som ho, først stammen, så stammen, og helt til slutt stammen. Uansett hva hu gjør så er det med fullt fokus på stammen og ikke seg selv. Noe det står enorm respekt av, kan med stor sikkerhet si at hun er bedre enn meg på det punktet der. Så er hu finsk, og det er litt råkult!


Hva er din taktik for å klare å bli stor og overleve en verden? bruk gjerne eksempler fra v10 :)


tja, jeg er jo en defansiv spiller og liker å gå forsiktig frem, noe jeg ikke får gjøre på magmar. Men jeg liker å gjøre ting kort og kontant, jo fortere jo bedre. jeg tror også det viktigste for å holde seg selv gående er å ta seg fri innimellom for å lade opp batteriene. Annet så vil jeg nevne farming og lots of fakes som en viktig del av å klare å overleve en verden på


Noe du føler for å nevne før vi legger oss? :p


egentlig ikke (yawn)
er for trøtt til det nå :) faket soul i hele natt og skal sende ut nukene imorgen natt :D


Det var intervjuet med simon aka stuckinmyhead
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Du er nå på magmar ikke sant? Dere tok å smadra croatan iløpet av endag! meget bra. Men hvordan planlegger og finner du deres mål?

overdriver much?? tok strengt tatt mer tid en 1 dag:p jeg var strengt tatt under konstante angrep i flere uker:p
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
mistet 7 byer på en dag da.. det var det jeg mente ;-)

Men ja som han skrev en annen plass; han startet opperasjoner optill flere uker før adlingen ;-)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
mistet 7 byer på en dag da.. det var det jeg mente ;-)

Men ja som han skrev en annen plass; han startet opperasjoner optill flere uker før adlingen ;-)

lol:p måtte bare konstantere at jeg faktisk ikke bare fikk inks 1 dag å døde:p lol
 

DeletedUser

Guest
Hun legger seg ikke på rygg så enkelt! :D

Til en mer seriøs note, så var det bra med litt nytt lesestoff her :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, og der var hu på rygg ! Gikk jo fort og gæli det Robert. (rofl)
 
Topp