Siste Avskjed til våres Flipmo234 og Marena.

DeletedUser

Guest
Til Flipmo234 og marena fra RNG/RNGA.

Først vil jeg takke dere begge for å ha hvert med oss opp igjennom tidene her på v1 .no!
dere begge har hatt en stor betydning for de aller fleste i Renegades og har hatt stor innflytelse på oss alle... Dere har lært opp små spillere til store spillere og dere vil alltiid bli husket som de to lojale som dere var, som også var alltid åpen for en samtale om noe og var villig til å hjelpe med det uansett hvilket sammenheng.
Det ble utrolig trist etter at dere dro og vi snakker enda om dere på forumene og dere har deres spor i RNG i flere år fremmover, og ikke på noen som helst dårlig måte.

Flipmo har hvert en trofast Renegader i alle de årene renegeades har hvert til og har alltid spilt en stor rolle der. I gjennom flere år så har flipmo234 hvert som en kontakt person for veldig mange og det er han de går til for å si ifra om ting som angikk alt fra TW til IRL, og det viser stor tillit til en stor og go spiller!
Det skal være helt sikkert at det er flere utenom Renegeds familene som savner disse to legendariske spillerne og det er ingenting vondt å si om de. :)

Marena var en spiller som har hatt stor respekt i RNGA hvor hun har skapt gode spillere i akademi stammen som også noen av dem har kommet seg over til hovedstammen.
Som leder av RNGA så var marena den snilleste, greieste og den mest koslige å ta kontakt med :) en trofast og erfaren spiller som smittet vekk mye erfaring til spillerne i RNG og RNGA som vil bli tongt å ikke ha her fremmover :(

Beklaglig vis så gikk de begge to lei etter at de hadde krangle nokk med admins.. de begge hadde mye å si om sakene hvor de mente admins hadde gjort feil ang utestengelser men de fikk aldri skikkelig svar på budskape sitt, å de møtte så klart veggen på forsøke mot admins.. men vil ikke at dette skal bli tatt opp på noen måte her inne, dette er for marena og flipmo234 som spillere og tiden deres.... våres farvell fra RNG!

Vil ha all kritikk og unødvendigheter fra-bedt fra denne tråden, og respekter dette. om du ikke har noe fint/fornuftig å si så hold det for deg selv takk!

Her er noen fine ord som er sakt til flipmo234 og marena på forumet til RNG:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fra Sir tande:
til flipmo

jeg kjente deg ikke så godt men under det lille sammarbeide vi hadde så var du alltid til å stole på.

til marena

du er den beste sjefen jeg har hatt til nå i spillet og du har gjort en super jobb med å få gjort RNGA til det er i dag.en super stamme med flotte medlemmer akkurat som overstammen.

dere vil alltid bli husket som 2 av de beste spillerne på tw.no v1

Fra xandor:
Flipmo, vi snakket lite, mens de gangene vi snakket var du altid snill, høflig, koste meg da vi snakket, men nå er det slutt:C

Marena, vi har snakket lite, men du har våre en utrolig god leder, snill og grei, kommer til å savne deg!!!:C
 

DeletedUser

Guest
Fra Olle:
Flipmo Aka Harry

Husker deg best som nukesamleren ;*
Vi har hatt mange stunder på tw sammen, helt fra RNG ble dannet har du vært her.
Du kan alt det du har drivi med, å du har gjort en superduper jobb for å danne grunnlaget i RNG – Creeds for det ;*
Du er også den personen jeg har plaget mest på skype i det siste (a) - Dumt du skulle gi deg pga noen tullinger som ikke kan styre et spill :(

Marena
Lille Søte Marena.
Du joinet RNG den 10 Mars 09, det har vært så ekstremt gøy å spille disse årene med deg :)
Jeg kjenner jo deg litt fra jeg dreiv å tullet rundt i Frykt.
Du er også den som har hjelpi meg med lekser til tider (a) - creeds ;*
Du har også gjort en virkelig hard jobb for alle stammene som har vært RNG eller understamme, du er den som gir folkene lyst til å fortsette : )

Syntes det er ekstremt dumt at også du forlater V1 pga det som har skjedd i det siste ;(

Men kan love både deg å Harry en ting: BuRn kan kanskje vinne V1 over oss, men da skal de komme forbi meg først : )

De vinner kanskje her, men er sikker på at vi hadde GRUST dem IRL (L)

Fra aab øst:
Flipmo:
Du var en god leder. Du hadde alltid noe godt og si :)
Du viste meg gode def oppsett og angrep...

Marena:
Du var en snill og omtenksom person. Synd att du slutter.

Fra Deeef:
Har kjent flipmo og marena ei stund nå, og det føles tomt uten dere 2.
Den støtten jeg har følt av å ha dere "rundt" meg har vært uvurdelig. Takket være dere, så spiller jeg fortsatt :)

Jeg sier bare takk for en fin tid..og jeg vil kjempe for RNG og den urett vi har blitt vist. VI skal vinne over de alle.

Kjempekoslig å bli kjent med dere :)

Fra Brotherhood of Steel:
Kommer til og savne dere, og alle andre som har sluttet i det siste, ønsker dere lykke til og ta kontakt hvis dere vil hjelpe til!

Fra Perfchaos:
Dere er et kapittel for dere selv, og det mener jeg på best mulig måte. Synd å måtte ta forvell på denne måten, men ønsker dere lykke til IRL.

Dette er noe av det RNG har skrevet om disse to fantastiske spillerne som vil bli dypt savnet hos oss!

beklager det ble litt rot :)
- RNG
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Huff, det er trist at to så flinke spillere takker for seg. Selv om det kanskje er tvilstom, så håper jeg at vi får se dere på TW igjen ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette er utrolig trist, kjenner ikke grunnene deres men kjenner Marena og dette er ufårstelig for meg :mad:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Uff, utrolig trist selv om de har sluttet for en god stund siden!

Marena har jeg også fått litt kontakt med, og hun virket som en veldig smart og veldig hyggelig person.
Lykke til IRL begge 2!
 
Topp