Testes Siste poengvekst på kartet

DeletedUser

Guest
Enkelt og greit forklart:
* Gå til kartet, og trykk på scriptet.
* Scriptet vil da lage en tekstboks over alle byene med tiden når byen sist gikk opp eller ned i poeng. Og den viser eventuelt +/- endringen i poeng.


[SPOIL]
Kode:
javascript:TWMap.owngroups = ''; if(game_data.screen != 'map') {document.location.replace('?screen=map');void(0);}function getDoc() {return document;}$(document).ajaxStop(function() {TWMap.map.reload();});coords = [];for(row=0; row<TWMap.size[1]; row++){for(col=0; col<TWMap.size[0]; col++){coord = TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col), TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]) {coords.push(coord[0] + '|' + coord[1]);}}}url = 'http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m=' + game_data.market + '&s=' + game_data.world + '&v=' + game_data.version + '&coords=' + coords.join(',');scr = $('<script type="text/javascript" />').attr('src', url);$(document).append(scr); TWMap.ownGroups = ['']; void(0);
[/SPOIL]



esLUL.png



Kilde: Her
 
Sist redigert av en moderator:

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Her er en som fungerer.

[SPOIL]
Kode:
javascript:TWMap.owngroups = ''; if(game_data.screen != 'map') {document.location.replace('?screen=map');void(0);}function getDoc() {return document;}$(document).ajaxStop(function() {TWMap.map.reload();});coords = [];for(row=0; row<TWMap.size[1]; row++){for(col=0; col<TWMap.size[0]; col++){coord = TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col), TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]) {coords.push(coord[0] + '|' + coord[1]);}}}url = 'http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m=' + game_data.market + '&s=' + game_data.world + '&v=' + game_data.version + '&coords=' + coords.join(',');scr = $('<script type="text/javascript" />').attr('src', url);$(document).append(scr); TWMap.ownGroups = ['']; void(0);
[/SPOIL]
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Såvidt jeg kan se så gjør det ikke helt det samme. Det scriptet jeg ikke får til å fungere skal også gi en indikasjon på hvor mange poeng byen har gått opp/ned.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hva gjør denne hos deg? Hos meg så viser den i hvert fall hvor mye en by har gått opp eller ned, og hvor lenge siden den økte eller sank.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Står bare når byen sist hadde en poengendring, ikke hvor mye.. Kanskje jeg må prøve på en litt nyere verden.


Edit; nå fikk jeg det til å fungere ordentlig. Takk takk! La inn det fungerende scriptet i det første innlegget.
 
Sist redigert:

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dette fungerer vel ikke lenger, eller er bare her? (opera)

Noen som har et tilsvarende som fungerer, eller får fikset dette?
 

DeletedUser

Guest
Kilde: Her

Sist redigert av -Sondre-; 18.02.13 at 14:21. Grunn: Funker ikke atm, men la til originaltråden for at folk kan oppdatere seg selv på situasjonen.


Folkens, hvis dere vil ha dette scriptet fikset så må dere nesten høre med de på .net. Jeg redigerte inn linken til originaltråden 18. februar, så jeg hadde håpet dere fikk det med dere.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
denne scripten får eg ikke til og funke på v 15. Eg bruker opera men finner ikke feilen. Noen flere som hatt det samme problemet med denne scripten på opera?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Dette scriptet har ikke funket på ett halvt år, og Sondre sier at om du vil ha det fikset, så,får du snakke med de som lagde det, da .no ikke har en scriptmod.

Edit:

Fant dette, sjekk om det funker du:

Kode:
javascript:TWMap.owngroups = ''; if(game_data.screen != 'map') {document.location.replace('?screen=map');void(0);}function getDoc() {return document;}$(document).ajaxStop(function() {TWMap.map.reload();});coords = [];for(row=0; row<TWMap.size[1]; row++){for(col=0; col<TWMap.size[0]; col++){coord = TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col), TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]) {coords.push(coord[0] + '|' + coord[1]);}}}url = 'http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m=' + game_data.market + '&s=' + game_data.world + '&v=' + game_data.version + '&coords=' + coords.join(',');scr = $('<script type="text/javascript" />').attr('src', url);$(document).append(scr); TWMap.ownGroups = ['']; void(0);
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
i scriptet lages det en url til et script med noe informasjon i lenken... Scriptet som det lenkes til ser ut til å ha forduftet og det er derfor scriptet ikke fungerer(tror jeg). Hva det andre scriptet gjør vet jeg ikke, men jeg tipper det henter informasjon ut for alle byene fra twstats. Jeg kunne muligens ha skrevet et nytt script som gjøre det samme, men problemet er at man må sende 1 forespørsel per by per gang man bruker scriptet - som igjen gjør at twstats-serveren blir litt "spammet" med forespørsler i det man bruker scriptet.
 

DeletedUser

Guest
Mulig jeg har installert det feil, men jeg tror ikke det da alle de andre scriptene jeg har installert virker... men dette scriptet gir ikke noe resultat.

Ser at flere har kommentert det samme, så det virker som dette er utdatert, og prefiksen passer ikke lenger og burde oppdateres til scriptet blir oppdatert og virker som det skal.
 
Topp