Skal vi alt vurdere å stenge Verden?

DeletedUser

Guest
Nei denne skal ikke stenges. denne blir stengt når de har gåt 3månder holder ikke mål dette !"
 

DeletedUser

Guest
Vi skal hvertfall fortsettte å adle små gråbyer. fordi det trenger man som regel ikke så mye tropper for å klare, med mindre man angriper seg selv..
Noen må jo gjøre skittjobben også :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om den stenges nå er det ikke mulig for noen stammer å vinne. Det fortsatt ikke nok landsbyer for å oppfylle kravet for seier. Skal man stenge serveren må kravet for seier senkes først. Som Schar nevnte tidligere på denne tråden så skal saken vurderes, så vi får bare vente å se :)
 

DeletedUser

Guest
Om den stenges nå er det ikke mulig for noen stammer å vinne. Det fortsatt ikke nok landsbyer for å oppfylle kravet for seier. Skal man stenge serveren må kravet for seier senkes først. Som Schar nevnte tidligere på denne tråden så skal saken vurderes, så vi får bare vente å se :)

det er enten det kravet.. eller 100% dominasjon! :) servere stenges normalt når 1 stamme eier 80% av en hel verden :) de er halveis til stenging nå, så vi får se hva som skjer
 

DeletedUser

Guest
Er likså greit å restarte/avslutte asap. For de fleste jeg vet om bygnner heller å spille på co.uk sin classic som kommer imorra.
Er ikke så veldig artig å bygge opp en by bare for at en TP skal komme å ta den, når du får en 1.500+
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er likså greit å restarte/avslutte asap. For de fleste jeg vet om bygnner heller å spille på co.uk sin classic som kommer imorra.
Er ikke så veldig artig å bygge opp en by bare for at en TP skal komme å ta den, når du får en 1.500+

Ingen i TP gidder å ta en så liten by.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, hvor tre byer er fra de siste to ukene? Og det kun er totalt 21 av totalt 192 adlede byer av TP. Og i starten så var jo 1,5k en grei sum, da ingen andre hadde større byer.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Også må det legges til at SaD-spillere måtte adles ned, til tross for at de hadde lave poengsummer på noen byer.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Sist jeg sjekka ordboken så var "gidder" nåtid, og ikke fortid slik som "giddet".
 

DeletedUser

Guest
Da børde du sjekke en gong tæll. Presensformen tå verb innebefatter nemli meir enn bære nåti.

:)
 

DeletedUser

Guest
Er vel bare å stenge. kan vi ikke mekke en ny verden da? en med bare 2 kontoer? så kan man jo dele alle spillerne på de to å se hvem som vinner? DET hadde vært gøy det!
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ja når rundt 1000-2000 vil starte på en verden så kan bare 2 starte der går det jo fint :p
Eller så lager vi opp til verden 1000 og noe :p
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ja når rundt 1000-2000 vil starte på en verden så kan bare 2 starte der går det jo fint :p
Eller så lager vi opp til verden 1000 og noe :p

Jeg bare sier det ;)
Ikke døm meg får det ;)
 
Sist redigert:

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kan vi ikke bare få avsluttet denne verden nå a? Er det egentlig det minste tvil om hvem som kommer til å vinne? Eller må vi tvinges til å adle hver eneste barbarby...
 
Topp