Skal vi alt vurdere å stenge Verden?

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
De fleste har vel kjøpt sitt av PP nå. Tror ikke fler gidder å kjøpe mer PP på denne verden nå, i hvertfall ikke jeg. Jeg gidder knapt spille liksom, sånn har det vært en god stund også.
 

DeletedUser

Guest
Teamet bør vel strengt tatt vurdere hvor mye vits det er og holde HP oppe nå? Det er ikke akkurat store tvilen om hvem som vinner iom at man hverken kan leave, oppløse stammen eller angripe stammemedlemmer, hehe. At spillere på 3k og under tar oss nå, kan kun skje om hele TP sletter kontoen sin. Det er bare tull og sitte å adle små spillerbyer og små gråbyer bare for å kjempe om første, andre og tredjeplassen nå. Drit kjedelig er det også. Det er jo 3 måneder til den slutter og den har bare vart i 2 måneder nå. Og vi er lei allerede :)
 

Doyers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Syns og det er tull å holde åpen denne classic verdenen nå. driver jo bare å leiter etter størst mulig gråby eller spillerby for å dra fra Avicii!! Er jo ikkje noen stammer som klarer å utfordre TP nå uansett :D
 

Doyers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
+

er kun Guan yu og Avicii og kanskje noen flere som adler. Men når det er bare Guan Yu og Avicii sommå hamstre små byer. Ska eg love dere att det tar lengre tid enn ein måned før denne verdenen er ferdig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Neida, dette etr den mest psennede vwrdwenen jeg har vært med på, aldri opplevd noe mer spennde, hvem vil vinne :eek:
 
Topp