Skal vi alt vurdere å stenge Verden?

DeletedUser

Guest
hehe, bare et helsprøtt forslag. TP har kontroll i 3 kontinenter og holder på å gå inn for sitt siste :D

Der er totalt 963.108 poeng på denne verden. og TP har 365,304 poeng
Det vil si ca 40% av hele Classic verden! :)

Andreplass (Deff?) har 71,706 poeng.
Det vil si ca 7,5%

Skal vi si når TP eier 50% av Classic at vi skal då fjerne moral og få sjappere gullmynter? eller skal vi bare la det stå som det er?
TP trenger nå 481 554 poeng for å eie 50%
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi trenger vel så mange poeng for å eie 100% (ikke 50%) :)
Kan godt få billigere pakker, ville ikke gjort meg noe. For vinne vil vi uansett gjøre.
Classic erble MYE lettere enn forventet :(
 

DeletedUser

Guest
Erru missfornøyd me stammen din da lissom? Sku gjerne bytta stamme, men e støkk :mad:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil si at denne verden er laget for premade stammer :rolleyes: alle andre som prøver lykken med å finne en god stamme vil faile. noe som har blitt bevist
 

DeletedUser

Guest
Selv startet jeg 2 uker etter at verden startet, og har bare spillt i 1 uke. Må si det er veldig demotiverende å se hvor stor dominanse TP har fått.
Kravet for å vinne er at en stammen holder på 20000000 poeng med 2200 landsbyer i 48 timer. Slik det ser ut nå så er det:

Barbarlandsbyer: 607
Spillerlandsbyer: 1.225
Totalt: 1.832

Dette vil si at det er umulig for en stamme å vinne. Faktisk så må TP adle alle de 1833 byene som finnes på serveren + 367 landsbyer til som ikke finnes. Dette er jo ett stort problem for TP :)
 

DeletedUser

Guest
tar lang tid å få nok pakker/mynter til å ta over så mange byer ;) til den tid, så vil nok byer ha kommet fram.

jeg ser for meg at TP får 100% dominanse ca 15mars eller noe sånt :)
 

DeletedUser

Guest
Sku tru at teamet vil sette ned krava for seier når TP har 90-100% dominanse
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei,
Meget godt innlegg, Sir Isaac, samme kred til trådstarter.
For å komme med et svar så er det helt åpenbart at kravene vil bli justert om det viser seg å være praktisk umulig for en stamme å vinne. En kan jo ikke adle byer som ikke finnes :) Hva som vil bli justert vet jeg ikke, da problemstillingen ble reist når denne tråden så dagens lys i går kl.23:58 (Hvorfor ventet du ikke 2 min lenger? :p ). Vi kommer til å se nærmere på dette etterhvert!

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Serveren kan like gjerne stenges nå. Alle andre suger, spesielt mumle. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vent med å steng til vi er litt høyere på poeng lista da :eek:
har snart adels og greier nå
 
Topp