SKILLS>PP

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Gratulerer, dere får lov å plukke rester etter vi har vært i krig i 50 dager snart :) må si jeg er stolt på deres vegne! kan dere ikke gå alene som HBT har gjort ? å være en del av "superalliansen" viser jo bare hvor svake dere er som resten.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Nå er ikke vi offisielt medlem av superalliansen da. Vår krig er en egen krig mot dere som ble erklært på bakgrunn av deres valg av å angripe oss, og ta inn RUAB i stammen. Det at dere var nonchelange og trodde at denne verdnen skulle gå på automatikk og at dere kunne vinne mot hele verden på egenhånd er absolutt ikke vår feil. Det er dere som har spilt kortene feil. Men du skal få lov til å mene at vi er dårlige. Det bryr vi oss i kke særlig om. vi fortsetter bare med å plukke byer :)

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dere er ikke det nei ? Synes nå alle stammene som er med i superalliansen sier de ikke er med jeg.

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nå er ikke vi offisielt medlem av superalliansen da. Vår krig er en egen krig mot dere som ble erklært på bakgrunn av deres valg av å angripe oss, og ta inn RUAB i stammen. Det at dere var nonchelange og trodde at denne verdnen skulle gå på automatikk og at dere kunne vinne mot hele verden på egenhånd er absolutt ikke vår feil. Det er dere som har spilt kortene feil. Men du skal få lov til å mene at vi er dårlige. Det bryr vi oss i kke særlig om. vi fortsetter bare med å plukke byer :)

Nå har jeg fått info i ettertid hvor dere har alltid planlagt med super alliansen om å ta oss, så den allyen var bullshit anyway, så samme hvem av oss som brøyt den, den ville bli brytt uansett. (Politelig kilde ifra PoE.)

-A

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Gammelt nytt er gammelt, Bodil.

Okei, la meg først av alt tydeliggjøre en ting: Ingen klandrer dere for å avslutte alliansen. Vi klandrer dere for måten det ble gjort på. De to dagene IAP ved opphør av alliansen var avtalt på forhånd, det foreligger ingen grunn til å ikke respektere dette vilkåret.

Og ja, så klart hadde vi tenkt å før eller siden avslutte alliansen; vi er rank 2, vi har ingen planer om å bare servere dere seieren på et sølvfat. Jeg tror neppe noen forventet at denne alliansen skulle vare ut hele verdenen. Men vi planla å avslutte alliansen i tråd med vilkårene for alliansen. Det er jo tross alt derfor vilkårene er der: De er et sikkerhetsnett for begge parter.

At vi på sikt kom til å avslutte alliansen rettferdiggjør at dere valgte å komme oss i forkjøpet og avslutte den på mest mulig beleilig tidspunkt for dere. Men det rettferdiggjør ikke å avslutte alliansen ved å uten forvarsel sende angrep på oss. Og det er det vi kritiserer dere for!
Det viktigste avsnittet er markert med fet skrift.

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Var ikke det planen deres var i følge mine kilder, men noe av det stemmer ja :)

-A

Topp