Duplikat Skjul byer som har angrep på seg - Farme assistent

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hadde vært greit om man kunne trykke på en "check" box som hadde skjult alle barbar byene i farme assistenten som allerede har angrep på seg.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hadde vært greit om man kunne trykke på en "check" box som hadde skjult alle barbar byene i farme assistenten som allerede har angrep på seg.

Dette hadde vært ganske lurt! Med forbehold om at sida må oppdateres for å fjerne byer du allerede har sendt mot, slik det er nå.
(Angrepet vises bare etter at du har oppdatert sida, men A/B/C-knappene blir i det minste gråa ut.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jepp dette er jeg enig i.

litt kjedelig å måtte bla til side 17 for å sende når jeg er for lat til å slette rapportene på siden ettersom det tar litt tid.
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært greit om man kunne trykke på en "check" box som hadde skjult alle barbar byene i farme assistenten som allerede har angrep på seg.

Dette ble foreslått sammen med flere "filter" funksjoner for FA i denne tråden her.

Jepp dette er jeg enig i.

litt kjedelig å måtte bla til side 17 for å sende når jeg er for lat til å slette rapportene på siden ettersom det tar litt tid.

Jeg er enig i at det tar tid å slette rapporter. Den største fordelen med et filter, som bare viser byer uten ink mot seg i FA, er at man beholder rapportene og kan se på dem senere. F.eks om man adler en gråby samtidig som man farmer. Da vil man kanskje sende 1 speider til gråbyen og slette rapporten. Når du da i ettertid vil vite hvor mye lojalitet som var igjen så er det "for sent", da man veldig upraktiskt klarte å slette "adlingsrapporter" sammen med farmingen.
 
Topp