Testes Skript jeg vil ha Godkjent/fikset til norsk

DeletedUser

Guest
Må fikses til norsk

Script Name: Mass rename incomings to 'UNKNOWN and the current server date/time'
Short Description: Renames all the incomings on the screen to UNKNOWN and the current server date/time so you can come back to them later on.
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript:function labelAttacks(){var newName=prompt('Rename attacks to:');if(!newName){var strDate=$('#serverDate').text();var strTime=$('#serverTime').text();newName='UnKnown ['+strDate+' '+strTime+']';}var ii,eleInput;var eleDoc=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var arrInputs=eleDoc.getElementsByTagName('input');for(ii=0;ii<arrInputs.length;ii++){eleInput=arrInputs[ii];if(eleInput.id.indexOf('editInput')>=0&&eleInput.value.match(/Attack/i)){eleInput.value=newName;arrInputs[++ii].click();}}}labelAttacks();
[/SPOIL]


Fungerer på Norsk server

Script Name: Support F&L
Short Description: Use this script to get revelant info in a concise form (first and last attack) when asking for support
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript: var showAll = false;  $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/SupportRequest.js");  void(0);
[/SPOIL]

Script Name: Support All
Short Description: Use this script to get revelant info in a concise form (all attacks) when asking for support
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript: var showAll = true;  $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/SupportRequest.js");  void(0);
[/SPOIL]



Script Name: Move to Next Village
Short Description:
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript:var player = window.game_data.player.id;var sitter = window.location.href.match(/t\=\d+/i);window.location="game.php?village=n" + window.game_data.village.id + "&screen=" + window.game_data.screen + "&t='search_for'" + player + (sitter ? ("&" + sitter) : "")
[/SPOIL]

Script Name: Move to Previous Village
Short Description:
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript:var player = window.game_data.player.id;var sitter = window.location.href.match(/t\=\d+/i);window.location="game.php?village=p" + window.game_data.village.id + "&screen=" + window.game_data.screen + "&t='search_for'" + player + (sitter ? ("&" + sitter) : "")
[/SPOIL]

Script Name: Start/Stop Timers (noen personer på forum ønsket)
Short Description: Start/Stop Timers
Script Link:
[SPOIL]
Kode:
javascript:if(timers.length>0){tmptimers=timers;timers=[];}else{timers=tmptimers;}void(0);
[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Move to next/previous village:

Finnes det ikke allerede noen piler for premiumbrukere som gjør nettopp det? Jeg har det iallefall når jeg har premium. Dersom det allerede er en funksjon i spillet som gjør dette, og man uansett må ha premium for å bruke script, faller litt av meningen med disse bort, syns jeg.
 

DeletedUser

Guest
Move to next/previous village:

Finnes det ikke allerede noen piler for premiumbrukere som gjør nettopp det? Jeg har det iallefall når jeg har premium. Dersom det allerede er en funksjon i spillet som gjør dette, og man uansett må ha premium for å bruke script, faller litt av meningen med disse bort, syns jeg.

det scriptet ville jeg gjerne hatt :) fordi den pilen flytter seg hele tiden når jeg har mange faner oppe og skal bytte til neste by :)
 

DeletedUser

Guest
Ok ;) Tror ikke de kommer til å nekte for en så uskyldig funksjon, men om de mener et script er nødvendig når det er en IG funksjon for det... ikke godt å vite :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mener det scriptet om å navngi alle angrep som ikke er tagget til noe du selv velger, det være UNKNOWN eller RAM eller w/e. allerede er godkjent. Har iallefall brukt et slikt script tidligere for en god stund siden.
 

DeletedUser

Guest
Det er visst et script som ikke fungerer på norsk? :)

det som er greit med dette scriptet er at dte kommer en pop up der du kan skrive inn hva du ønsker alle utagget inc sklah ette :) om det er ukjent til fakes til rams osv
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet at jeg brukte det på v2 for et par år siden, så det har funka på .no ;)

Jeg brukte å kalle alle ink for RAMbo!
 

DeletedUser

Guest
Forskjellen er at dette scriptet angivelig renamer til UNKNOWN (eller noe man velger selv) og servertid.

Fra "gammelt av" så har vi hatt opptil flere scripts som renamer alle utagga angrep til noe man velger selv, og andre scripts som endrer til servertid (dato+klokkeslett), men dette kombinerer visstnok disse to typene. Kan hende vi har andre som gjør det samme, jeg hadde aldri behov for å følge med på akkurat det. :)
 
Topp