Skrytetråden

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Syns jeg fortjener litt ekstra skryt i form av ryktepoeng fordi jeg kom på denne mildt sagt geniale ideen .. Beklager ydmykheten .. Fantastisk supre ideen om en skrytetråd. Hurra for meg :jsmiley::jsmiley:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Syns jeg fortjener litt ekstra skryt i form av ryktepoeng fordi jeg kom på denne mildt sagt geniale ideen .. Beklager ydmykheten .. Fantastisk supre ideen om en skrytetråd. Hurra for meg :jsmiley::jsmiley:

Det er altså ikke lov til å si noe positivt om seg selv.

Det var da voldsomt til regelbryting!

Men jeg skal gi deg litt skryt, skryt til Ruben for å ha kommet opp med denne skrytetråden for v17 forumet!(clapping)

Og skryt til Spillernavnet er skjult for 3x dagens medaljer!
http://no17.tribalwars.no.com/hall_of_fame.php
 

DeletedUser

Guest
Skryt til meg selv fordi jeg driver med selvskryt på skrytetråden!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Skryter til alle som spiller fair, og ikke må kjøpe seg opp i rank :)

men dessverre kan man vel ikke skylde på dem heller.. er jo inno som gir de muligheten til å gjøre det.. ødelegger gameplayet, og utnytter selv juletia til å få spillere til å øse ut med penger i øst og vest.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Greit nok, men alle har den muligheten, men det er ikke alle som velger å benytte seg av den, og det er de jeg skryter til ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tenker du da i form av vinterevent? Isåfall hadde vi forsåvidt 3 byer først uansett. Vi har farma mest hele veien. Bare Savant som har utfordra oss, så PP eller ei, den kontoen ligger det vesentlig mere arbeid bak enn det mange kanskje tror.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Tenker du da i form av vinterevent? Isåfall hadde vi forsåvidt 3 byer først uansett. Vi har farma mest hele veien. Bare Savant som har utfordra oss, så PP eller ei, den kontoen ligger det vesentlig mere arbeid bak enn det mange kanskje tror.

Jeg er fullstendig klar over at dere har jobba, og unner dere topp plasseringa, (de andre som ligger forran oss på lista derimot...) men jeg skryter av oss alikevel, for vi er nå fortsatt den eneste kontoen som har 3 byer og ikke har har skaffa oss poeng på annen måte enn å jobbe for de.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
RL va først, bare godta det :p

Kan ikke se at jeg på noen måter har nekta å godta det, men det forandrer ikke på det faktum at de har kjøpt seg til ekstra poeng, som hele tiden har vært mitt poeng her, eller har ikke det kommet god nok fram i mine innlegg?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg er fullstendig klar over at dere har jobba, og unner dere topp plasseringa, (de andre som ligger forran oss på lista derimot...) men jeg skryter av oss alikevel, for vi er nå fortsatt den eneste kontoen som har 3 byer og ikke har har skaffa oss poeng på annen måte enn å jobbe for de.

Altså, det handler bare om hvor ivrige dere har vært på adlingsfronten. Det å få opp aka til nivå 2, og adle to byer kunne en hvilken som helst idiot gjort over natten.
 
Topp