Skrytetråden

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Altså, det handler bare om hvor ivrige dere har vært på adlingsfronten. Det å få opp aka til nivå 2, og adle to byer kunne en hvilken som helst idiot gjort over natten.

Ser ikke poenget ditt her. Hvordan mener du man klarer det uten resurser? Og siden hvilken som helst idiot hadde klart det, hvorfor har ikke alle klart det?
 

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Skryt til dakapo for å jobbe hardt for å begrense premiumfordelene på mange verdner!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ser ikke poenget ditt her. Hvordan mener du man klarer det uten resurser? Og siden hvilken som helst idiot hadde klart det, hvorfor har ikke alle klart det?

Ikke for å skryte .. eller faktisk for å skryte, vi hadde akademi i nivå 3 og to AM ferdigprodusert før noen adla! Jeg står gjerne frem for å være en idiot, og jeg klarte det! :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg enig i at vi har brukt for mye premium, selv om man alltid finner noen som overgår.
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kjedelig at alle er så etterpåkloke etter pp-bruken.

Dere er stemples som kyr! KYR SIER JEG!
I så tilfelle ønsker jeg å skryte over at jeg stolt over å være den kua som støtter opp under den videre utviklingen av Tribal Wars ved å være en betalende kunde i spillet. :hmm:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Må beklage ovenfor alle som har misforstått mitt tidligere innlegg. Hadde jeg vært i TA sin situasjon hadde jeg også gått rett etter når noe blir skrevet slik jeg gjorde. Opprinnelig skrev jeg at det lenge har vært planlagt å merge kontoen, og ja, det var planlagt. Når noen internadler er det alltid planlagt.

Situasjonen oppstod med en unødvendig misforståelse hvorpå uenighet mellom Ole og Jørn som tidligere spilte sammen på Savant. Dette endte i at vi ble enige om at det beste var at Ole ble med å spille med meg i stedet for på Savant, da vi spiller godt sammen. Dessverre har Jørn en jobb som er nødt til å prioriteres, og igjen her ser man etterpå-klokhet, som Stian nevnte i forrige innlegg. Kontoen klarte ikke spilles aktivt nok alene. Derfor satt vi her sent en natt for 4 dager siden og diskuterte situasjonen, der vi ble enige om at det likevel ble lettere å spille sammen igjen. Ut ifra at vi naturlig ville ønsket å gått for samme adlingsobjekter, grunnet den korte avstanden, og at Savant ønsket å slutte, ble vi enige om å slå sammen kontoene for å få en aktiv konto i stedet for to inaktive og å ikke stagnere i vekst pga. færre adelsmål. Dette vil si at vi internadlet han.

For dere som har oss som fiender, dere kan også leve godt på den sannheten at vi faktisk mistet 2 adelsmenn først i adlingsprosessen. En ellers flink Jørn presterte å glemme å dodge de to første adelsangrepene, som førte til en dobbel gravferd så snart de to edle mennene traff Savant sin mur.

Dere skal vite at vi ikke har brutt noen regler, og har gitt beskjed om dette før mergen skjedde, da vi ønsker å spille i henhold til reglene. Dumt innlegg av meg. Spesielt med tanke på all kritikken vi har fått av spillere i ettertid, der spesielt spillere i TA har stilt et spørsmålstegn, noe jeg forstår. Det tar jeg selvkritikk for. Skulle det være noen spørsmål angående mergen er jeg her for å svare.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Skryt til oss på RL for å holde motet oppe til tross for alle h8ers som prøver å hakke ned på oss :-/ #cut4Ralph #BelieveInRalph
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hvem leser hva "h8ers" utenom å få en god latter? :Surprised:

Denne setningen forstod jeg ikke. DU er sikkert en av mine mange h8ers som nå prøver å få meg til å fremstille som en dysletiker. Hvis tilfelle, er du en slemming uten måte på, men siden jeg er kjendis og skal fremstå som et godt forbilde velger jeg å ignorere din sinssvake ondskap i håp om at h8en en dag tar slutt..


<3
 

DeletedUser

Guest
Dette beviser bare det folk flest har trodd i snart 20 år. 2pac er faktisk død!
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Denne setningen forstod jeg ikke. DU er sikkert en av mine mange h8ers som nå prøver å få meg til å fremstille som en dysletiker. Hvis tilfelle, er du en slemming uten måte på, men siden jeg er kjendis og skal fremstå som et godt forbilde velger jeg å ignorere din sinssvake ondskap i håp om at h8en en dag tar slutt..


<3

Kommentaren min var faktisk for å støtte deg, men jeg merka nå at jeg mangla et par ord i den setningen -.-
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
2049df70f4db14e291ee1962180ddff3.png


Jeg fikk diplom!
 
Topp