Slår samarbeidet sprekker allerede ?

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aursneset (651|385) K36 9,198 janrune [NS] Jakter etter vikinger [Elite] 26th January 2010 - 18:38:06


Dette er jo bare morsom lesing.


NS nye allierte vender dem ryggen allerede ?


Samme gjelder forsåvidt RoEm.. Som adler NS de og..

Ja jeg sikter til (rubentt), som adler mye NS.:eek:



HA HA HA HA.


De taper uansett..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tipper det er en del på begge sider som er veldig i mot det som skjedde her. Som sagt holder neppe NS lenge, de har ødelagt for seg selv.
 

DeletedUser

Guest
hva betyr teksten :
"Aursneset (651|385) K36 9,198 janrune [NS] Jakter etter vikinger [Elite] 26th January 2010 - 18:38:06"
 

DeletedUser

Guest
hva betyr teksten :
"Aursneset (651|385) K36 9,198 janrune [NS] Jakter etter vikinger [Elite] 26th January 2010 - 18:38:06"

Elite spiller adler NS spiller etter at det har blitt inngått allianse mellom stammene.

Arcon
 

DeletedUser

Guest
Cashewnøtt, nå begynner jeg å bli rimelig lei av deg. Er det ikke allerede... 2 tråder hvor NS diskuteres? Hvorfor lage ny? Fikk du ikke nokk oppmerksomhet på de andre?

I alle fall er alt som renner ut av munnen din (fjernet). Det finnes mange grunner til å ta en by fra en alliert.

1) Han har gitt bort byen sin
2) Han vil bytte byen
3) Internadling
4) Toget var sendt før alliansen ble offentlig
5) Uhell

neil, nr. 4 uhell er ikke usannsynelig, selv blant de beste spillerene. kan hende begge sendte adelstog mot samme by, og en kom fram først. Skjedd med mange av de beste.

Tenk litt før du skriver neste gang, så får kanskje folk her litt respekt for deg og innleggene dine.
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror neppe at byen ble gitt bort, jeg sjekker Twstats.. :)

1. Kan hende. Men hvorfor gi det bort ? Han er uenig med sin stammes handlinger og burde vel da stikke fra NS ?

2. Tror ikke det. Tror ikke han får noe igjen for å ''bytte'' byen, kjenner vi Elite rett.

3. Internadling? HAH.. Tror det blir vanskelig for NS, som er nesten 30 timer unna å internadle egne spillere.. lolz :p

4. Haha.. Ifølge kilder så var det en uke før at det ble offentlig at NS var blitt allierte med Elite og Co. Så NEI, det kan neppe være sant.

5. Ja, da må jeg virkelig si at dere har skills i Elite om dere ved et uhell adler allierte. Eliteskills as..!


Så... Moment of truth...



Aursneset (651|385) K36 9,198 janrune [NS] Jakter etter vikinger [Elite] 26th January 2010 - 18:38:06
Aursneset (651|385) K36 8,018 Sindrus [NS] janrune [NS] 26th April 2009 - 10:20:00
Aursneset (651|385) K36 2,576 Forlatt Sindrus [WWE] 03rd January 2009 - 19:39:2
 

DeletedUser

Guest
Tror neppe at byen ble gitt bort, jeg sjekker Twstats.. :)

1. Kan hende. Men hvorfor gi det bort ? Han er uenig med sin stammes handlinger og burde vel da stikke fra NS ?
Han trenger ikke være uenig "med sin stammes handlinger" for å gi bort en by. mange spillere gir bort byer.
2. Tror ikke det. Tror ikke han får noe igjen for å ''bytte'' byen, kjenner vi Elite rett.
Du kjenner tydeligvis ikke Elite i det hele tatt. Vi bryter ikke avtaler.
3. Internadling? HAH.. Tror det blir vanskelig for NS, som er nesten 30 timer unna å internadle egne spillere.. lolz :p
Så det går ikke ann å internadle noen som ligger 30 timer unna? Har opplevd dette mange ganger.
4. Haha.. Ifølge kilder så var det en uke før at det ble offentlig at NS var blitt allierte med Elite og Co. Så NEI, det kan neppe være sant.
Ja, i dette eksempelet ditt er dette usannsynelig. 1 uke? Det er jo ikke en uke siden det ble offentlig kjent enda...
5. Ja, da må jeg virkelig si at dere har skills i Elite om dere ved et uhell adler allierte. Eliteskills as..!
For dette vet du mye om. Har selv spilt TW i nesten 4 år og har sett maaaaaaaaaaange store gode spillere gjøre dette. Men lille deg vet vel bedre :rolleyes:


Aursneset (651|385) K36 9,198 janrune [NS] Jakter etter vikinger [Elite] 26th January 2010 - 18:38:06
Aursneset (651|385) K36 8,018 Sindrus [NS] janrune [NS] 26th April 2009 - 10:20:00
Aursneset (651|385) K36 2,576 Forlatt Sindrus [WWE] 03rd January 2009 - 19:39:2

Wow.. Så elendige eksempler har jeg aldri sett før.
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan si at det med at Rubenett har adlet litt NS, er fordi han ikke snakket norsk, så forsto lite av det brevet jeg sendte, som da går under "uhell"
 

DeletedUser

Guest
Dine innlegg i denne tråden, Cashewnøtt, beviser bare hvor lite du faktisk vet angående begivenhetene som har funnet sted.
 

DeletedUser

Guest
I alle fall tror jeg ikke nøtteliten har flere argumenter å komme med. Ville i alle fall likt å se dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Cashewnøtt, du drit deg langt ut her. Du ignorerar fakta, og overser argumentane til HLN. Skjerp deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var det altså ikke nok med 2 tråder om NS ?!
Da bytter jeg også stamme hvis jeg får like mye oppmerksomhet! AriCa her kommer jeg :D

Men hva tenker du med nøtta? Bruk hue så skjønner du at det kan være flere sannsynlige grunner til at rubenett og en til adlet litt fra NS.
Denne saken er opp til ledelsen i NS å ta opp med ledelsen i Elite / RoEm
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HA HA HA HA.


De taper uansett..

Hvordan i *fjernet* kan du vite det? Plutelig tar vi alle de 30 spionene vi har i stammene deres å angriper dere der dere ikke har tropper fordi de er i fronten?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det funket jo utmerket godt med Kaptein Blod, gjorde det ikke? Den brukte dere i 1,5 dager før dere ga opp. Fatter ikke at det går ann å gjennomføre et slikt stunt uten å i det minste sikre at kontoen er aktiv i mer enn 40 timer etter at dere begynner å angripe fra den.

Nå skal Are og Andersmann ha skryt for aktiviteten i det korte tidsrommet, de fikk faktisk knust nesten 80 av smiene mine i et cluster som var nesten uten def fra de begynte sånn i 3-tia på søndagsmorran. Men det ble ikke så morsomt lengre når jeg knuste byene rundt meg så de ikke fikk lagd nye katapulter i dem. Tror kanskje Are var litt full når han satte i gang, vi hadde ihvertfall noen morsomme meldinger med ham om at han visstnok skulle internadle oss osv :p Men bakrus is a bitch og mandag kveld var alle tropper plutselig sendt hjem til sine respektive byer og kontoen ble lagt død.

Om dere faktisk har 30 spioner å angripe fra så må dere gjerne gjøre det, tror nok Alliansen skal klare å stå imot dem i 40 timer for så å gå over til vanlig internadling når dere gir opp... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Aww.. Da tippa jeg riktig når jeg sa at Are satt på Kaptein Blod, da :(
Are, du lovte å si til meg når du skulle angripe! :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Æææææh... Tydelig jeg burde kutte ned på drekkinga ja... Huff, visste det var noe jeg glemte, men en hel hersens konto? :eek:
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det funket jo utmerket godt med Kaptein Blod, gjorde det ikke? Den brukte dere i 1,5 dager før dere ga opp. Fatter ikke at det går ann å gjennomføre et slikt stunt uten å i det minste sikre at kontoen er aktiv i mer enn 40 timer etter at dere begynner å angripe fra den.

Nå skal Are og Andersmann ha skryt for aktiviteten i det korte tidsrommet, de fikk faktisk knust nesten 80 av smiene mine i et cluster som var nesten uten def fra de begynte sånn i 3-tia på søndagsmorran. Men det ble ikke så morsomt lengre når jeg knuste byene rundt meg så de ikke fikk lagd nye katapulter i dem. Tror kanskje Are var litt full når han satte i gang, vi hadde ihvertfall noen morsomme meldinger med ham om at han visstnok skulle internadle oss osv :p Men bakrus is a bitch og mandag kveld var alle tropper plutselig sendt hjem til sine respektive byer og kontoen ble lagt død.

Om dere faktisk har 30 spioner å angripe fra så må dere gjerne gjøre det, tror nok Alliansen skal klare å stå imot dem i 40 timer for så å gå over til vanlig internadling når dere gir opp... :cool:

Altså om alle de 30 spionene går inaktiv som du sier tar jeg bare over alle og eier alliansen alene (H)
 

DeletedUser

Guest
er vel kanskje også bare dårlig samarbeid mellom stammene? :rolleyes:
Eller dårlige venner? :p
 
Topp