Slik skal *Rome*s nye leder skal slanke stammen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Her er litt nyheter om hvordan *Rome*s nye leder, Little Big Tor har tenkt til å gjøre *Rome* til en stormakt:

XXX på 07.03. kl 16:36
Hei!

Vi kommer nå til å trekke oss ut av aliansen, og renske ut spillere i stammen.
Regner med at når jeg er ferdig med renskingen, sitter vi i gjen med maks 10-12 spillere.
Vi har for få aktive spillere i stammen, til i hele tatt å være en stamme, derfor har jeg nå tatt den besluttningen om å gå ut av aliansen.
Med dette ønsker jeg nå at [ally]*Rome*[/ally] får IAP med både dere og de i den aliansen vi nå er inne i.

Som du kanskje har fått med deg, så har både [player]rune050567[/player] og [player]runinter[/player] sluttet sin virksomhet her i V3, og jeg har tatt over som leder i stammen.
Og siden jeg nå har tatt over som leder, vil jeg "hive" ut de aller fleste fra stammen. Og bruke tiden på å reorganisere og bygge den opp på nytt.
Hva framtiden vil bringe, får tiden vise.

Håper på positiv tilbakemelding vedrørende dette.

Mvh.


Leder [ally]*Rome*[/ally]



Reisverket på 07.03. kl 18:26

Det er selvsagt beleilig for dere å be om IAP nå, etter å ha brent vekk alle deres off tropper og sikkert mer enn halvparten av deres def. tropper.
Nå får vi innkommende adelsangrep med sverdmenn ;)

I tillegg ønsker du selvsagt litt ro nå til å organisere din "nye" stamme.
Så om vi skal ha noen som helst grunn til i det hele tatt å diskutere en våpenhvile, så må du ha noe å tilby. Men nå er det en gang slik at det er du som heiser hvitt flagg her, og så langt har jeg ikke sett at du har gitt noe som helst. Tillit er ikke noe dere får på en time bare ved å spørre. Den må dere gjøre dere fortjent til.

XXX på 07.03. kl 18:57
Greit det er jeg som "heiser" hvitt flagg.
Jeg har sett veldig lenge at denne stammen IKKE fungerer, men har ikke hatt mulighet til å gjøre noe med det før nå.
Er også derfor denne stammen kommer til å bli kraftig redusert i antall medlemmer i de nærmeste dagene.

Reisverket på 07.03. kl 19:22
Hva er det egentlig du tilbyr her?
Jeg ser ikke at du har lagt noe på bordet i det hele tatt. Det finnes jo ikke en eneste god grunn for at vi skal si ja til noen våpenhvile slik vi ser det.

XXX på 07.03. kl 19:52
Vedrørende din spion, har han frist til jeg setter igang tiltak i morgen, til å komme frem og bli fredet.
For jeg regner med at hvis han plutselig forlater skuta, og kommer inn til dere, UTEN i det hele tatt å gitt meg info, betrakter jeg han som flykning.
Da bryr jeg meg LITE om han eller DU kommer i ettertid å forteller hvem han er, da er det forseint.
For å bli fredet, MÅ han komme FØR.
Regner med at denne er godt nok forklart gjenntatte ganger her nå, så det ikke ligger noen grunn til missforståelser om dette!
Hvis du også vet hvem de to andre er, bør du gi dem det samme rådet.
Du vet selv hva som kom mot din by i dag, dette var heller ikke gitt klarsignal om fra min side, men det er ingenting i forhold til hva som kommer mot disse tre.
samtidig som jeg har satt i gang tiltak mot han så er han heller ikke ønsket inn hos Dere?
Eller er det så at dere tar imot flykninger?
For her kommer det til å komme mange.
Tips:
Hehe, men skal du/dere plukke ut spioner, vær så snill å bruk litt mere forstand da mann!
Kan jo ikke plukke ut idoiter som refererer til samtalen jeg og du har på vårt forum.
Er jo ingen i vår stamme som vet om dette engan....

Reisverket på 07.03. kl 20:04
Jeg ser fremdeles ikke at du tilbyr oss noe som helst mot en våpenhvile. Betyr det at du ikke har noe å tilby bortsett fra våpenhvilen i seg selv? For i tilfelle takker vi pent nei.

Bare sett igang straff mot spionene du kjenner identiteten til du. Den bløffen har jeg gjenomskuet for lenge siden. Hvorfor i all verden skulle du ikke tatt affære umiddelbart dersom du hadde vist hvem de var?

Vi aksepterer IAP mot en surrender fee.
Dere sørger for at Josefs byer blir tømt for tropper, klare til våre adelsmenn.
I tillegg skal min hovedby motta 100 000 av hver ressurs daglig. Det er prisen vi setter så lenge du ikke kommer med noe tilbud selv.

XXX på 07.03. kl 20:39
Hva mener du at jeg kan tilby? (regner med at du fremdeles mener det ang. spionen)
Regner med at du KAN å lese?
Men gjerne fortell meg HVA du IKKE forstod i den forrige meldingen min, ang. spionen som kommer med info om dere.

Ja du drømmer du kjære lille venn!
Den kan du bare glemme, og ett sånt forslag har heller ikke DU gått med på, uansett hvor UNDERLEGEN du hadde vært. ;)

Mitt tilbud er slik:
Jeg sender ut sirk.mail til ALLE i stammen om å "IKKE angripe noen i Bos fra og med kl. 21.00 i dag/kveld.
Den som da angriper/setter i gang ett angrep mot Bos etter den tid, får passe seg selv!
Ikke regn med støtte fra stammen eller dens alierte etter kl. 21.00, for da er du ute av stammen. HVIS du setter igang ett angrep MOT Bos.
Men derimot angrep som er satt i gang FØR jeg sendte denne mld, får gå sin gang"
Hvis det skulle skje ett angrep som kommer mot dere etter kl. 21.00, altså STARTET etter 21.00 i kveld, må jeg vite hvem det er, så blir vedkommende kicket ut av stammen!
Da har den personen IKKE hørt etter meg, og derfor har jeg IKKE bruk for han, og dere kan få gjøre hva dere vil med han.

Reisverket på 07.03. kl 20:54
Joda, jeg kan lese. Jeg kan litt om nettikette også. Som at det å skrive med store bokstaver oppleves som støy og er en måte å skrike skriflig på. Altså ikke spesielt hyggelig.

Du tilbyr oss fred? Det er ikke ditt å tilby! Det er vi som setter termene her!

Ditt "tilbud" er lattelig, vi har ikke mer å snakke om. Om du har noe mer å si om denne saken, så kan du ta det med [player]sirstei[/player].
Jeg videresender denne til ham.

XXX på 07.03. kl 21:05
Ok, da tolker jeg det som om at du ikke er intr. i en IAP med oss? Eller tolker jeg deg feil der?

Jeg tilbyr dere nå en fred som gangner alle parter.
Er jo også store muligheter jeg kan få med noen av de vi er i alianse med, men der kan jeg ikke love noenting, siden dette ikke har blitt tatt opp med dem enno.
Og ikke kommer jeg til å prøve før vi to har blitt enig i det jeg skrev i sted på hva vi i ([ally]*Rome*[/ally])kunne tilby.
Som jeg nevnte innledningsvis, blir det nå 10-12 spillere igjen, og hva er det i den hele og store sammenhengen?
Absolutt ingenting, og derfor er det det eneste jeg kan tilby fra vår stamme.

XXX på 07.03. kl 23:21
Her hart du hvertfall en som innrømmer at det finnes spioner i stammen sin, og det er fra en av deres alierte:
Sitat:"Vi vet at du har spioner i K44. Halve TW har spioner i K44" Sitat slutt.

Reisverket på 07.03. kl 23:26
jepp, vi vet det. [ally]BoD[/ally] har også spioner. Foreløpig er vi i [ally]BoS[/ally] blandt de få som har 100% lojale medlemmer.
Men det kan endre seg. Bekymrer oss ikke om det. Info som ikke tåler fiendens innsyn postes ganske enkelt ikke i formet ;)

XXX på 07.03. kl 23:29
Problemet er at vi får info som dere tar opp på MSN, som bl.a planer, tidspunkt etc for angrep.
Disse tviler jeg har kommet fra forum.
Men dette er noe sirstei "blåser" av, men som jeg sier til han, er ikke mitt problem, dette får dere da ordne selv!.

Mvh..

Reisverket på 08.03. kl 00:13
hehe, glem det. Vi vet at dere ikke får noen spionrapporter fra våre MSN samtaler. Men nå er vi vel ferdig å snakke, for heretter lar vi våpnene si sitt.

xxx på 08.03. kl 00:21
hehe, da trur jeg jaggu du får sjekke en gang til på hvem dere har i ledelsen der.
For tydeligvis kommer det info som ikke kommer ut i forum hos dere.

Reisverket på 08.03. kl 00:27
Du kan spare deg for å komme med slike påståelige usannsynligheter. Om du ikke kan bevise dette, så spar meg. Og selvsagt kan du ikke bevise dette, for hadde du hatt spion i ledelsen, så hadde vi aldri hatt denne samtalen. For våre tre stammer fungerer som en stor stamme med felles lederforum. Og det har aldri lekket info ut fra våre skjulte lederforum.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det var badcop her kommer goodcop ;)
sirstei på 07.03. kl 21:01
Fikk beskjed av Reisverket om å prate med deg videre, forstå at han var litt lei.

Jeg skal ikke mase noe videre om spioner og avsløringer av disse, RV mumlet noe på MSN til meg om at dere hadde pratet litt om det. Jeg er ikke så interessert i denslags. Men jeg synes vi skal se om vi kan få avsluttet denne krigen, forsto at dere var interessert i det.

Det som er greia, er at vi må bringe noe med oss tilbake til forumet vårt, og presentere der. Om vi bare forteller at vi har sluttet fred med dere, blir det et ramaskrik fra helvete, med sutring om alle targets man har mistet, om hevn man aldri får tatt og mye annet. Kort fortalt, vi kan ikke slutte fred med dere uten å ha noe å vise til.

RV sa at han hadde nevnt at han ville ha alle Josefs byer og 100.000 av hver ressurs hver dag. RV kan bli litt drøy innimellom, han er en taktiker av rang, men fyrer seg litt opp innimellom, for å si det mildt.

Kan vi to kanskje komme til en bedre avtale? Denne avtalen må inneholde en del ressurser levert hver dag, for det er lett spiselig for forumene våre. Og aller helst minimum en stor by som vi kan adle.

Hva sier du? Har vi grunnlag for å prate litt mer sammen?

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 21:10
Dette sendte jeg nettopp til RV.
Sitat:" Ok, da tolker jeg det som om at du ikke er intr. i en IAP med oss? Eller tolker jeg deg feil der?

Jeg tilbyr dere nå en fred som gangner alle parter.
Er jo også store muligheter jeg kan få med noen av de vi er i alianse med, men der kan jeg ikke love noenting, siden dette ikke har blitt tatt opp med dem enno.
Og ikke kommer jeg til å prøve før vi to har blitt enig i det jeg skrev i sted på hva vi i (*Rome*)kunne tilby.
Som jeg nevnte innledningsvis, blir det nå 10-12 spillere igjen, og hva er det i den hele og store sammenhengen?
Absolutt ingenting, og derfor er det det eneste jeg kan tilby fra vår stamme." sitat slutt.

Hva annet du har fått vite av RV vet jeg ikke, men jeg snakker om en stamme som kun kommer til å ha maks 10-12 spillere, grunnen veldig mange "daukjøtt" i stammen.

Forresten, gidder ikke å ta alt på nytt, så jeg sender deg samtalen jeg og han hadde, så får vi ta det derfra. Ok?

sirstei på 07.03. kl 21:18
Jeg er tilstrekkelig informert, RV har også oversendt samtalen dere mellom.

Jeg har fullmakt til å fremforhandle en avtale med deg, men etter at vi to er enige, må jeg ta et lite forbehold om at dette må behandles og godkjennes av allianserådet vårt.

Om du så på mitt forrige innlegg, så du at jeg må vise til et eller annet resultat. RV er i det vrange hjørnet i kveld, som du sikkert har merket, og derfor skal du og jeg bli enige. Han vil svinge pisken om resultatet ikke er tilfredstillende, og vi må begge også svare for oss på forumet.

Sett fra mitt ståsted, er dere trengt opp i et hjørne nå. Stammen krymper, dere har brukt opp veldig mye offensive tropper, og en del defensive, og dere trenger tid for å gjenoppbygge. Akkurat nå er dere ekstremt sårbare for en koordinert operasjon mot de viktigste medlemmene deres.

For oss er det ingenting å vinne på å gi bort en IAP gratis. Vi ser ikke dere som en trussel, og medlemmene våre kommer til bli rasende om dere forsvinner som targets. Så skal dere ha en IAP, må dere kjøpe den.

Det vi forhandler om nå, er prisen. Om din betalingsvilje er null, er vi vel egentlig allerede ferdige med å prate, tror jeg.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 21:26
Ok, da har du sikkert greid å fått med deg hva jeg kunne tilby etc. Eller?

sirstei på 07.03. kl 21:32
Du tilbyr at *Rome* ikke skal angripe oss lenger, i bytte for at vi ikke lenger angriper *Rome*.

Det er vel IAP'en det.

Forskjellen her er jo åpenlys. Vi er nærmere 200 spillere, dere er snart 12. Du må forstå at jeg kan ikke presentere for våre forum at vi lot dere gå helt gratis. De kommer til å kreve ledelses hode på et fat! Så vi i allianseledelsen er nødt til å levere et resultat. Forumene våre anser ikke en IAP som et resultat, de ser på det som et tap.

Det er hevet over tvil at en IAP med oss er livsviktig for deg. Uten den har du ingen stamme om en uke, kanskje enda tidligere.

Så jeg gjentar; Er du villig til å forhandle pris, eller er du ikke?

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 21:44
Da får du komme med ett reelt tilbud, så får vi se om vi kan møtes på en eller annen vei. ;)
For det som RV kom med, er ikke ett reelt tilbud!

Cash i ressurser er uaktuelt, den er vi ferdig med.
Mitt andre valg, er lik den jeg holder på med nå.
Restarte stammen, og bygge den opp på nytt.
I praksis er det det jeg holder på med nå.
Men for å holde på stammen i dag, er følgende tilbud jeg kan komme med:
(tilleg til det forrige, og det er mitt endelige)
Jeg sender dere liste over hvem som blir kicket ut av stammen, om dere velger å ta vedkommende inn eller om dere vil ta over byene hans, er opp til dere.
Grunnen til at de blir kicket, er mangel av respons hos oss.
Og derfor blir vi bare 10 - 12 igjen.
Men som jeg også ser det, kan jeg restarte stammen, samle inn de jeg vil ha. Da får dere heller ikke mere av oss enn det jeg tilbyr dere nå!
Og da har dere jo ingen flere å krige imot fra [ally]*Rome*[/ally]

sirstei på 07.03. kl 21:50
Vi har jo lister over hvem som var med i Rome når krigen startet, og å sammenlikne den med de medlemmene dere har nå, gir meg jo samme informasjonen. Du tilbyr noe uten verdi, og venter noe av verdi tilbake. Som sagt, det kommer ikke til å aksepteres av våre medlemmer.

At dere kicker medlemmer og muligens oppløser stammen spiller jo ingen større rolle for oss. Vi kan og kommer fortsatt til å gå etter medlemmene. En etter en. Det å forlate Rome gir ingen trygghet for dine tidligere medlemmer, ei heller for dine eksisterende medlemmer. Vi har et rykte å ta vare på, og frykt å opprettholde. Havner du i krig med oss, så får det konsekvenser.

Det må nok både noen ressurser til, og det må nok en by eller to til for at vi skal bli enige.

La oss si 75.000 av hver ressurs pr dag, og Josefs største by og Mikke04s største by. Da tror jeg vi er ganske nært det aller minste jeg kan presentere for våre medlemmer uten å bli halshogd.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 22:07
hva du ikke forsto ang. cash? Ferdig med den saken.
Ingen utlevering av cash!

Da har jeg ett nytt forslag til deg kjære [player]sirStei[/player]:
Hvis mine info'er er korrekte, så har dere allerede en tvist innad i deres stamme vedrørende overgangen til [ally]Bos[/ally] & Co.
Dere ([ally]K44[/ally]) får lite gjennomslag for deres forslag, ingen av deres medlemmer får lov til å adle, men de i [ally]Bos[/ally] får.
Med den groende missnøyen innad i din stamme, kan jeg fortsette med å spre splid.
Den spliden går på å bekrefte at Dere ikke får gjennomslag etc, og må følge RV og hans avgjørelser.
Samt at dere må sitte å se på at Bos og Bod får flere og flere byer, men dere fremdeles må stå på sidelinjen og støtte de som adler.

Jeg har gjort hjemmeleksa mi før jeg tok opp denne samtalen, så jeg vet hvor skoen trykker. Så nå er det opp deg om jeg skal begynne å styrke den tvisten.
Stammen din er ikke så sterk som du tror i lojalitet, så hvis jeg nå trykker på de rette knappene, kommer krigen til fortsette innad i din stamme.
Hvis du ikke vil jeg skal gjøre det, bør vi komme til en enighet snarest.

Mvh.

sirstei på 07.03. kl 22:12
Jeg kan ikke se at du er i en posisjon til å stille krav, for meg ser dette ut som en som er trengt opp i et hjørne, som stiller krav. Det er trolig lite klokt av deg å avblåse denne forhandlingen, for da vil du verken ha en stamme eller medlemmer, og dine tidligere medlemmer vil også bli adlet bort.

La det være helt klart her hva du forhandler om: Din og dine nåværende og tidligere medlemmers fremtid i dette spillet. Verken mer eller mindre.

Hva som er K44, BoS eller BoD's interne anliggender er vår sak, og ikke noe vi diskuterer eksternt. Håper du har forståelse for det.

Jeg er villig til å droppe kravet om cash, men da må jeg få 2 byer til, i tillegg til de to jeg allerede har bedt om. Runinters største og så vil jeg ha din minste by.

Mvh
[player]SirStei[/player]
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og samtalen fortsetter:

XXX på 07.03. kl 22:31
Har full forståelse for deres interne anliggender, men som sagt, er jeg klar for å fyre opp under den spliden som allerede er startet.
Men som sagt, opp til deg!

Vedrørende byer, så kan dere få min. 10 stk. Altså alle som jeg kicker ut, hverken mer eller mindre.
Sender deg da liste over hvem som er kicket, så er det fritt fram på de.
Noen har 2 byer,men de fleste har bare 1.

Mvh.

sirstei på 07.03. kl 22:35
Vi ser jo selv hvem som blir kicket, men de kommer vel neppe til å rydde byen for tropper før vi kommer vil jeg tro. Så igjen, du tilbyr ingenting av verdi, men forventer noe av verdi tilbake.

Vil du egentlig ha en IAP med oss? Du virker jo ikke videre interessert i å få den. Dersom vi inngår en IAP med dere, mister vi mange gode targets som vi har tenkt å ta, og vi vil ha skikkelig kompensasjon for det.

Mikke04s største by, Josefs største by, Runinters største by og din minste by er prisen for en IAP.
Er du interessert i å handle eller er du ikke?

Jeg vil forresten minne om at forhandlingsfristen går ut ved midnatt, da stanser jeg å forhandle, og vi starter med angrep. United Swords har bare såvidt varmet opp i denne krigen. Du har enda til gode å se hva vi kan få til når vi opererer ved full kapasitet. Og når det skjer, disponerer du ikke lenger over noe av verdi å tilby.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 23:01
Sant det, for denne stammen er av NULL verdi sånn som den er i dag!
Og derfor har jeg ikke stort mere å tilby!

Jo jeg har sett,og jeg VET at dere er åpne og klar for å møte fienden, med veldig svakt hjemme forsvar, når dere stakker byene til RV, [player]maximus2105[/player] etc med forsvar.
Men husk, [ally]Bos[/ally], [ally]Bod[/ally] og [ally]K44[/ally] er flere enn bare ledelsen.
Og det er kun ledelsen hos Bos så langt som har fått den største responsen av støtte, og da tømmer dere byene og gjør de klare for oss å komme å plukke de.
Hvorfor tror du ikke vi har angrepet dere under disse svakeste punktene deres?
Dette er et kort jeg har holdt inntil brystet til i dag.
Dette er en info jeg per i dag ikke har gitt mine alierte, men jeg kommer til å gjøre det, hvis vi ikke blir enige.
Jeg har også en full oversikt over deres kampgrupper, også de nye, med mindre enheter.
Og jeg har ennå mere info. med bl.a taktikk!
Kan godt stakke mine alierte med det, for jeg regner med at alt dette er ikke bare skrevet i forum, men også på msn hos dere.
Så jeg tror dere har en lekkasje i stor stil i "ledelsen" en plass.
For jeg regner med at de på MSN er kun de i ledelsen.


Mvh

sirstei på 07.03. kl 23:09
Vi vet at du har spioner i K44. Halve TW har spioner i K44. Om det er noen stammer som ikke allerede sitter på denne informasjonen, vil jeg vurdere de som evneveike.

Så for all del, spre informasjonen til alle du vil. Jeg synes det er snodig at du enda ikke har gjort dette, fordi Yakuza, USENS og alle andre som har et horn i siden til oss allerede sitter på denne. Har du glemt at organiseringen og taktikken i din gamle allianse er skrevet av meg? Tror du at jeg ikke kjenner til både dens svakheter og styrker?

Jeg levde av å sette opp og drifte sånn type organisering for noen år tilbake, og føler meg vel kapabel til å både utnytte dens styrker, og gå etter svakhetene.

Men tiden går snart ut for forhandlingene. Jeg minner om at vi i praksis ikke forhandler om Rome, men om dens medlemmer. Alle sammen vil måtte restarte i den nærmeste tiden. Og jeg vil sørge for at de, alle som en, er klar over at fordi du nektet å gi fra deg den minste byen din, så ble det ingen fredsavtale. Og derfor blir de adlet, og må restarte.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 23:19
Hvis det var min minste by du henger deg opp i, så er det avgjort og i boks.
Da har vi en avtale på det, og IAP'en kan skrives!
Resten av *Rome* medlemmene får du ved å sjekke selv hvem som blir kicket, hvis du ikke vil ha det pr. PM fra meg på hvem som blir kicket!

Og hvem sier at vi holder på med den?
Den har ikke vært aktiv siden dere forlot aliansen.
Vet at du hadde en samtale med jugenissen på msn i går, så hvis det er derfra du har din info, så bør du kanskje sjekke ut hva juge betyr. ;)

Men da har vi en avtale, Dere tar min minste by, og får med [player]runinter[/player]s største!
Men gi meg beskjed når dere tar dem, så skal jeg sørge for at de byene er tom for tropper da.

Mvh.

sirstei på 07.03. kl 23:24
Ok, så nå forhandler vi visst pris igjen, ser jeg.
Du glemte to byer, ser det ut til. Mikke04 og Josef var også på bordet sist. Og det er de fortsatt.

Avtalen er de fire byene. For det får du en IAP for Rome.

Jeg kan vel si såpass at innen ekstremt kort tid, vil disse byene uansett være i våre hender, sammen med 4 til. Planen er allerede skrevet, troppene mobilisert, og tidspunktet avtalt.

Har vi en avtale? Du rydder disse fire byene for tropper, vi adler dem, og vi inngår en IAP.

Ja eller nei?

XXX på 07.03. kl 23:27
Kan ikke svare for de to andre, før de logger på.
Så da kan jeg ikke love tomme byer.

sirstei på 07.03. kl 23:30
Ok, men som stammehøvding kan du vel utøve et ikke ubetydelig press? Disse spillerne vet jo hvor landet ligger, og at prisen ikke er så ille tross alt.

Skal vi inngå avtalen da, hvor vi begge tar forbehold om den godkjennes av involverte parter. Du om Josef og Mikke04, jeg må få godkjennelse av allianserådet.

Så mailes vi straks vi har mer informasjon?

sirstei på 07.03. kl 23:44
Tiden er i ferd med å renne ut. Midnatt var ikke satt som et tilfeldig tidspunkt for å avslutte forhandlingene.

Ja, med forbeholdene skissert i forrige mail? Eller nei?

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 07.03. kl 23:49
Fa... trykte feil i sted når jeg skulle sende, og må nå skrive alt pånytt! ;)
Rettere sagt, noe av det pånytt, men med samme betydning! ;)

Ok, hvis dere nå stopper adlingsangrepet mot josef, er planen klar!

sirstei på 07.03. kl 23:51
Og det uten forbehold? Du har avklart det med disse? Eller har du ikke?

XXX på 07.03. kl 23:52
nei, ville at dere skulle stoppe adlingen først!
Derfor gikk den mld FØR jeg var ferdig.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og den tar aldri slutt:

sirstei på 07.03. kl 23:53
Er de online?
Når kan aksept gis uten forbehold?

XXX på 07.03. kl 23:55
Jeg sier tirsdag, da skal jeg gjøre mitt for at byene er tømt.
Mulig ikke de vil sende tilbake den støtten som er der, for begge de byene er, etter hva jeg har forstått stakket med forsvar!
Derfor må jeg få den tiden til å varsle de som har støtte der!

sirstei på 07.03. kl 23:58
Nei, da blir det ingen avtale. Du skal gi aksept for avtalen nå, men senest i morgen kl 14.00 skal byene være tømt.

Dette tolker jeg som at du ikke er interessert i en avtale, men at du forsøker å hale ut tiden.

2 minutter igjen, så er vi ferdige.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 08.03. kl 00:00
Da kan jeg ikke love byene tomme, men avtaken er i boks!

Har dere villa ventet til tirsdag, hadde byene vært tomme.

Mvh.

sirstei på 08.03. kl 00:02
Byene skal være tomme i morgen kl 14.00

Det er avtalen. Hvorfor kan du ikke love dette?
Dette er elitespillere, som logger på ofte.

XXX på 08.03. kl 00:04
Grunne til det, er som sagt hvis dem IKKE vil sende bort støtten de har.
Har ikke rådighet over deres kontoer.

XXX på 08.03. kl 00:07
Samt at mikke ikke har reagert på mine hedvendelser i de siste timene. Noe som betyr at han ikke er pålogget.
Det samme gjelder flere som jeg venter svar ifra, vedrørende deres støtter som ligger rundt her.

sirstei på 08.03. kl 00:07
Om du ser litt på byen din, vil du se hva som er i ferd med å skje. Jeg sa at midnatt var deadline. Nå er vi over.

Du lover at du skal gjøre ditt ytterste, og jeg SKAL ha endelig svar innen kl 13.00 i morgen, og om dere aksepterer, skal byene være tomme innen 14.00.

Er du rask nå, trekker vi angrepene. Er du ikke rask, kommer de.

sirstei på 08.03. kl 00:09
Stalin er online, han bør kunne si ja nå.

sirstei på 08.03. kl 00:18
Tiden er ute.

Jeg avbrøt angrepene for å gi deg et par minutter ekstra.
Jeg vil ha et svar innen 3 minutter, forpliktende for deg, runinter og josef. Mikke avklart kl 13 og tom kl 14.

3 minutter, ellers starter vår angrepsplan.

XXX på 08.03. kl 00:18
hehe, skremmeskudd hjelper ikke, ikke sant!
Vet at rv er tom for tropper av den sorten;)

At du sitter med med nett som funker hurtig, er din fordel.
Jeg sitter med nett fra telehor som ikke funker stabilt, ergo jeg har restartet modemet fire ganger under vår samtale, noe som også tar opp noe av min tid.

Har spurt, ingen svar å få.
Ergo så kan jeg ikke love noe som helst rundt de to spillerne før de logger på å svarer på mine PM'er.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og slutter heldigvis her:

sirstei på 08.03. kl 00:20
Greit, du haler ut tiden. Josef er online, han har svart meg. Du har han sikkert på msn også.

Vi starter vår angrepsplan som planlagt, med de targets som er tildelt.

Hyggelig å prate med deg, du får ta kontoakt igjen om du har ombestemt deg, men da kan jeg ikke love at ingen flere vil bli angrepet i mellomtiden.

Mvh
SirStei

XXX på 08.03. kl 00:22
Har han ikke på msn, den eneste jeg har på msn er din leder, biba.

sirstei på 08.03. kl 00:24
Ok. Synd at du ikke ville ha IAP, og at dette var bare for å dra ut tiden, men men, sånt skjer.

Kos deg videre, og bare ta kontakt igjen om det skulle være noe! Du er jo ganske trivelig å prate med, og det kan jeg ikke si om mange i TW :)

Mvh
SirStei

XXX på 08.03. kl 00:26
Hva faen mener du jeg skal gjøre da?
Ikke engang du HAR muligheten til å LOVE noe uten å snakke med de som er innvolvert!
Mikke har ikke engang åpnet pm'en jeg sendte, josef svarer ikke på spørsmålet jeg sendte, hva da?

sirstei på 08.03. kl 00:28
Jeg har en fin dialog gående med Josef iallefall her. Så han svarer.

Du kunne lovet oss det du hadde å love, og at du skulle prøve så godt du kunne med den siste byen til mikke04.
Jeg garanterer deg at mikke04 logger på før kl 13.00 i morgen.

XXX på 08.03. kl 00:32
Jeg gjentar spørsmålet mitt, for det kom tydeligvis ikke helt klart fram:
Hva faen mener du jeg skal gjøre da?
Ikke engang du HAR muligheten til å LOVE noe uten å snakke med de som er innvolvert!
Mikke har ikke engang åpnet pm'en jeg sendte, josef svarer ikke på spørsmålet jeg sendte, hva da?

Så lenge jeg ikke får svar, lover jeg ingentin.
Jeg vil ikke love noe jeg ikke kan stå inne for.
Hvis josef har sagt til deg at det er greit til kl. 14.00 i morgen, er det nok det.
Men som sagt, har ikke jge fått svar på det spørsmålet fra han.

sirstei på 08.03. kl 00:35
Da er du i så fall stammeleder bare i navnet, og ikke i realiteten. Når dine egne medlemmer ignorerer deg.

Dette er ikke noe stort tap for oss, vi får vårt vi, men synd at vi ikke kunne løse dette med ord istedenfor tropper.

Du kommer vel sannsynligvis til å ha tidenes korteste karriere som stammeleder for en topp20 stamme. Ikke verst bare det :)

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 08.03. kl 00:42
Ok, nå begynner du å bli noe patetisk og like stor idiot som mange her inne i stammen er.
Hva du ikke forsto av hva jeg IKKE kan love?
Mulig jeg tar feil, og mitt intrykk så langt bekrefter at jeg skulle det, men svaret ditt sier faktisk noe annet!

Lover du ut noe du med sikkerhet IKKE kan love ut?
Jeg gjør hvertfall ikke det.
Når jeg lover noe, så står jeg inne for det.
Og det er derfor jeg vil ha svar fra de som dere skal ha byene fra, før jeg lover noe om at de er tomme eller ikke.
Får jeg ikke svar, kan jeg ikke love noe.


Mvh.


sirstei på 08.03. kl 00:54
Du får se på det i morgen da. Men jeg kan heller ikke utsette en angrepsplan pga dette, og spesielt ikke helt til tirsdag, som er absurd lenge. Man får bygget voldsomt mye tropper på 3 dager.

Men tilbudet står forsåvidt inntil videre, så du kan takke ja senere også. Men klart, om vi har 12 adelsmenn på vei inn til dere, kan det jo tenkes at jeg ikke aksepterer lenger.

Om du i morgen får aksept fra de involverte, og kan tømme byene umiddelbart etter at aksepten er mottatt, så kan vi kanskje fortsatt få en avtale.

Men da vil det være tropper på vei her og der, som ikke kan stanses, men det er bare sånn spillet er.

Nå kryper jeg til køys, ha en god natt!

sirstei på 08.03. kl 00:55
Forøvrig, jeg har tiltalt deg høflig og uten bruk av skjellsord eller annet gjennom alle våre mails.
Fint om du forsøker på det samme.

Mvh
[player]SirStei[/player]

XXX på 08.03. kl 01:01
Jo, det rant litt over for meg her, den skal jeg be om unnskyld for.
Men regner med at du er like oppegående som meg, og skjønner at å love noe man ikke kan stå inne for, er idiotisk i fra start av. (og der kom idioten inn i forrige mld)
Jo, jeg har KUNNET love dere fri adgang fra om med NÅ, men hva er poenget?
Akkurat ja, da tenker vi i de samme baner!

God natt, og sov godt!
Det skal hvertfall jeg gjøre. ;)

Mvh.


sirstei på 08.03. kl 08:48
......

Denne beskjeden har blitt videresendt av sirstei.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg hadde lite sans for deg før RV, nå har jeg enda mindre sans for deg.

Å legge ut diplomatiske samtaler på offentlig forum er bare frekt, hvis det er slik som skjer hver gang noen kontakter deg ville jeg rådet de fleste diplomater til ikke å sende brev til deg. Du viser ingen respekt for den andre diplomaten.

EDIT: Jeg mener å huske at å legge ut poster med navn fullt utlyst er ulovlig på forumet?
Correct me if I'm wrong.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
eg sei dæ på en ænklare måten enn føzzi..

Gå bort, eg lik deg ikje..
 

DeletedUser

Guest
Enig med de over.

Dessuten, hva er det vi får ut av dette? Innblikk i en forhandlingsprossess eller...? :S
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er vel greit å informere medlemmene i *Rome* om hva deres nye leder har lagt for fremtidsplaner for dem? US syntes det var greit å la de få vite at de ikke bare blir bekjempet av oss, men også av sin nye leder.:D
 

DeletedUser

Guest
Og du tror alle medlemmene i *Rome* leser forumet? Hvis det hadde vært intensjonen hadde du heller kunne sendt en s.post til alle i *Rome* enn å legge den ut på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det er vel alment kjent. Nå tar jeg utgangspunkt i V2, at ingen fra verken ~Rome~, -Rome- eller *Rome* er aktive på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Jeg syntes det er greit at du legger ut meldinger, i og med dette er et propaganda forum, og jeg gir deg full retten til å bruke dine midler til å informere. Som fuzz nevner er jo det forøvrig litt ufint at du legger ut rene diplomatiske samtaler som egentlig skal skje i det skjule. Men men, krig er krig, fiender er fortsatt fiender, og det er jo kult at du vil dele moro lesestoff med oss.

Men hva skjer med lengden? Who normal guy person gidder skumme gjennom alt dette?

Enten får du lage et kort kort sammendrag og drite i om vi tror på deg el ikke, eller så får du la vær!

thats my short 1 cents!
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke en regel om at du ikke har lov til å poste navnet på samtalpartneren her på forumet?
Eller gjelder den regelen bare på funny mails?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vi snakker her om en rykende fersk stammeleder, som knapt har rukket å skrive sitt navn og sin nye tittel på profilen til *Rome*, før han kontakter deres fiender (oss) og tilbyr de fleste *rome*spillernes hoder på et fat om vi aksepterer deres hvite flagg.

Mulig noen av dere synes han burde blitt skånet for denne offentliggjøringen, men vi synes *Rome*spillerne fortjener å vite hvem som nå leker kongen på haugen, og hvordan deres innsats for stammen vil bli premiert.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke en regel om at du ikke har lov til å poste navnet på samtalpartneren her på forumet?
Eller gjelder den regelen bare på funny mails?

Mener å huske at det er ulovlig ettersom jeg fikk infraction for det på v2 forum, men det er nå så.
Hansemann sover anyways, RV får nok ikke infract før i morgen...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Mener å huske at det er ulovlig ettersom jeg fikk infraction for det på v2 forum, men det er nå så.
Hansemann sover anyways, RV får nok ikke infract før i morgen...

Mulig han sovnet mens han prøvde å skumme seg gjennom denne tråden. Kan ikke klandre ham, selv om flere med meg synes underholdningsverdien alt i alt er godt over pari.
 

DeletedUser

Guest
Mulig han sovnet mens han prøvde å skumme seg gjennom denne tråden. Kan ikke klandre ham, selv om flere med meg synes underholdningsverdien alt i alt er godt over pari.
Orket ikke å lese alt jeg heller.

Men må si at jeg på ingen måte er imponert over *Rome* akkurat nå.
 

DeletedUser

Guest
Å ka va egentligt poenget me å legga ut denne samtalen, (gadd isje lesa halparten engång, bare svada)

At reisverket å kompani ska visa alle kor store å tøffe di e, whow me e 200 mann å ingen kødde me oss.....

Sann mine ord, dåkk ska få heile andebygjengen på nakken, donald e blodtørstig på småender som finns i massevis i bos,, eller båssgjengen så payton ville sagt det :cool:
 
Topp