Slutten for v2

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vennligst vær oppmerksom på at de fleste moderatorene fortsatt spiller TW selv! De har like mye rett som en spiller til å lage en tråd eller svare på en tråd fra et spillers ståsted som alle andre.

Minner dere på denne. Alt svar på denne posten blir tatt som spam.
 

DeletedUser

Guest
Vennligst vær oppmerksom på at de fleste moderatorene fortsatt spiller TW selv! De har like mye rett som en spiller til å lage en tråd eller svare på en tråd fra et spillers ståsted som alle andre.

Minner dere på denne. Alt svar på denne posten blir tatt som spam.

Har de også rett til å bevisst utnytte det faktum at de er moderatorer til å lure godtroende spillere, og forsøke å manipulere politikken på en server på samme vis? Jeg mener, man skulle tro det har vært nok ( til dels grunnløse ) klager på moderatorer med overdreven innflytelse på servere.

Jeg sier ikke at moderatorer ikke skal få lov til å være spillere ved siden av - åpenbart ikke - men det vil kanskje være en liten fordel å prøve å unngå å utnytte dette, hmm?

Infract meh! :D

Ehm, om noe slikt som dette kunne skje så hadde det nok vært offentlig gjort før noen kunne lekke det...

-Wemonster

Jeg vet det. Du vet det. Men det samme kan tydeligvis ikke sies for alle andre, som er det poenget jeg har prøvd å få fram, men alle tydeligvis ikke helt skjønner eller er enige i.

Syns forøvrig man godt kunne stenge både V1 og V2. Med stenge, mener jeg selvfølgelig å ikke tillate nye spillere å starte. Men antar det er det samme problemet med det som forrige gang jeg kom med det forslaget.

Soppyknight skrev:
det med bakgrunn av sin egen elendige prestasjon på den verdenen,,

You, sir, are epic.

Nå, påskefjellet kaller! :D
 

DeletedUser

Guest
Tråd avsluttes, da selve topicen er ren svada. Noe mer svar fører til spam.

Geschlossen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp