Slutten på Alliansen

DeletedUser

Guest
Ruffiro i dag klokken 11:50
Hei alle sammen!

pointwhore;shanks82;Runinter;Granpa;Ajina Linnit;Dimitri;Bling;manu11

Som grunnlegger av Alliansen aka "The Alliance" føler jeg at det er min plikt til å slutte det jeg har startet.

Jeg ser nå at denne alliansen har gjort sin plikt.
Vi har oppnådd å fjerne Elite som stamme, og de fleste spillerne som tilhørte Elite er også historie..
De få som gjenstår flykter frem og tilbake mellom ulike stammer, og det er bare et tidsspørsmål før disse også svinner hen.

Da Alliansen nå har fullført det som var min plan, føler jeg meg fornøyd med dette, og vil i uken som kommer fjerne det som i så lang tid har bundet oss sammen.
Jeg ser nå at det ikke lenger er noen fordel, og heller ingen vits i å fortsette denne formen for samarbeid.
De diplomatiske forbindelsene til alle de forskjellige stammene, og stammene imellom forblir midlertidig slik som de var under alliansen.
Men, jeg kan ikke garantere at de forblir slik i lang tid fremover.

Jeg føler jeg har rett til å ta meg denne friheten uten å forhøre meg med andre, kun fordi det var jeg som enkeltspiller, og som leder av AriCa selvsagt, som opprettet alliansen og utførte de handlinger som førte til oppstarten.

Alle står nå fritt til å gjøre sine egne diplomatiske valg.
HUSK! dersom noen av dere endrer deres diplomatiske forhold til noen av de andre stammene som tilhørte alliansen, skal vedkommende stamme ha beskjed! :)

Ønsker alle stammer lykke til i eventyret V2..!


Mvh
Ruffiro
Grunnlegger av Alliansen

Ikke så overraskende egentlig... AriCa gjør vel dette for å unngå å bli kalt "backstabbers" ?! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Regner vel med at valget sto mellom dette eller at V2 dør ut... Siste forsøk på å skape litt action nå som Elite ikke eksisterer noe mer...
 

DeletedUser

Guest
Syns godt v2 kan stenge nå :( har ikke noe mere å opnå der for min del:p medlemmene i alliansne vil alltid være venner for meg:p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Denne ble ikke postet i dag, denne posten kom for flere dager siden :)
 

DeletedUser

Guest
ja, den kom for to dager siden, men jeg gadd ikke poste den før i dag :D
 

DeletedUser

Guest
Jepp, AriCa og Rome kommer vel til å hugge videre og heller adle resten av alliansen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lurer litt på det konseptet å oppheve "Alliansen" men la de diplomatiske forbindelsene stå som før..? Er vi mindre alliert enn tidligere, eller skal vi bare slutte å samarbeide men fremdeles være allierte på papiret?

Håper Ruffiro eller noen andre med oversikt kan komme på banen og forklare hva dette egentlig går ut på, for en stakkar som ikke var der da "Alliansen" ble inngått..
 

DeletedUser

Guest
Alliansen ble dannet for å sammen ta ut Elite. Elite ble tatt ut, så derfor kan også Alliansen opphøre. Selve diplomatiet fremover får hver enkelt stamme selv velge.
 

DeletedUser

Guest
Skal du ikke komme med noen kritiske kommentarer til meg?! ;O
"så slemme dere er! Dere spionerer på våre planer :mad: " type ting?! :cool:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Vet ikke hvor mange hundre medlemmer som hadde tilgang til det brevet der, så er litt care egentlig.. Eneste dette gjør er at det er lettere for stammer i den tidligere alliansen til å dolke hverandre i ryggen.. Og ruffiro tok jo denne avgjørelsen helt alene uten å snakke med noen andre..
 

DeletedUser

Guest
Skal du ikke komme med noen kritiske kommentarer til meg?! ;O
"så slemme dere er! Dere spionerer på våre planer :mad: " type ting?! :cool:

Den ble jo sendt ut til flere stammer. Flere enn 100 som sikkert har lest denne. Var heller ikke noen som det ble ønsket å skjule heller.
 

DeletedUser

Guest
Stemmer nok :)
Men jeg er glad jeg fikk brevet noen timer etter ruffiro sendte det til de 8 utvalgte :cool:
Rome medlemmene viste i allefall ikke om det da, (bortsett fra hertugene) og ikke olico heller. De andre stammene vet jeg ikke med :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Den ble jo sendt ut til flere stammer. Flere enn 100 som sikkert har lest denne. Var heller ikke noen som det ble ønsket å skjule heller.

Det var vel Serigala som klarte og skaffe det i Shadow. Var det han du fikk den fra også Kracked :) ?
 

DeletedUser

Guest
Weeee, gratulerer. Dere skaffet info som alle andre visste fra før. :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det er han heller ikke alene om. Tror han må fokusere mer på å holde byene sine enn dette, da Rome er den eneste allianse-stammen på mils avstand. :p
 

DeletedUser

Guest
Det var aldri meningen å holde dette skjult uansett. Men i stedet for å skryte av å vite noe som også resten av verden 2 vet, hva med å legge igjen en kommentar på selve brevet Ruffiro sendte ut?
 

DeletedUser

Guest
Tror hele v2 fikk med seg dette før du postet det. ;-)

Edit: Som Shanks sa.... :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Syntes det blir feil å si at Elite ble "tatt ut". De ble jo ikke det. Blir nesten rettere å si at de flyktet og rømte sin vei. Var jo en republikk/monarki lignende stamme der lederen hadde totalt makt og alle fulgte henne i døden. Og nå som lederen "døde" (sluttet...) er det ingen som kan holde på den fantastiske stammen som en gang ble kalt Elite.

Synd det var slik. :(
 
Topp