Slutten på en fantastisk verden!

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Da har Pålly fått over 70% dominans og nedtellingen er startet. Vil da først starte med å si gratulere til stammen min! Det har blitt kjempet hardt og lenge mot PIMP (bytta navn så mange ganger, så tok bare det siste). Kudos til dere i PIMP også. Dere kjørte på flere ganger og det kjentes virkelig, spesielt for min del som hadde mesteparten av KV'en når dere hadde aksjoner ! :p Men vi gidde oss aldri og trakk det lengste strådet til slutt da flere og flere spillere begynte å bli mindre aktive hos motstanderen.

For min del så har dette vært en fantastisk verden og blitt kjent med mange nye som har imponert meg stort! Takk til Ruben som fikk meg inn på Toniden kontoen og takk til Laila som ville ha meg som dual ! Jeg var bitter etter tapet på v23 da alt falt sammen når jeg reiste på jobb, så at jeg fikk en ny sjanse på v24 med en konto som allerede var litt bygget opp fra før var helt perfekt!

Vil også takke til flere spillere i stammen min personlig. Tar ikke med alle dessverre da jeg ikke har fått så god kontakt med de siste som kom inn.

Themis - Pål:

At du kanskje er .no's beste spiller skal jeg ikke si så mye på. Flere som kritiserer deg for litt av vært, men du beviser gang på gang at du virkelig er bedre en de andre. Glede å spille med deg selv om du er meget sta til tider! At du tok rank 1 på v24 er kanskje ikke så sjokkerende, selv om jeg prøvde ganske hardt i starten for å ta den fra deg :D Du har holdt mesteparten av fronten alene på kontoen og stod som et fjell som beskyttet alle de andre i stammen. Dette er også en av de viktigste faktorene vi hadde i stammen. At det var nettopp DU som var der og passet på. Tror ikke det er så mange andre som kunne klart den jobben, så all respekt til deg der!
Håper at du fortsetter å spille videre slik at vi kan fortsette å kjempe sammen eller kanskje til og med mot hverandre (igjen!) ;)

Jon Snow. - Øyvind & Mathias:

Konto nr.2 som lå i front sammen med Themis og Toniden. Spillere jeg aldri hadde hørt om før så forventningene var ikke noe særlig store, men der tok jeg feil! Nå skal det sies at det er deg Øyvind jeg har fått best kontakt med, selv om Mathias er en kjernekar! Dere har vært her fra starten av på verden og stod fast med stammen deres. Bidratt til en god del med støtte for min del når jeg spurte etter og satte preg over hele kartet med å være plassert midt på. Dere har gjort en fantastisk jobb med å holde stand, støtte og adle i ny og ne når sjansen var der! Fantastiske folk på denne kontoen som jeg håper å få spille sammen med igjen!

Teacher/Paalodin:

Setter disse 2 karene sammen da de er av samme ulla. 2 veteraner som står på til siste slutt og gir aldri opp. Er vel stammens kanskje viktigste støtte spillere og vært ekstremt viktige brikker begge 2 for at krigen gikk slik som det ble. Nå har jo Teacher endelig kommen seg til fronten og adler som bare juling, men får nok ikke rank 2 for det :D
De er ikke så aktive på skype, så personlig så kan jeg dessverre ikke si så mye, men ellers vil jeg takke dere for å virkelig stå på og ikke gi opp selv om plasseringen deres har vært meget kjip med kun små spillere å adle. Dere skal vite at om dere ikke hadde vært der og hjulpet til, så hadde vi nok ikke fått dette (positive!) utfallet for stammen.

Kvello - Sondre & Ruben:

Vår ukjente kjempe! Husker godt da du (Sondre) hadde drevet med noe spionasje, som ble meget dårlig mottatt og de fleste ville ha deg ut av stammen pga. det. Jeg som leder på den tiden, mente det var godt nok med en advarsel da jeg enda ikke hadde innført "regelverket" i stammen vår :p
Men litt etter litt klarte du å klatre deg opp til front og adle en del byer sammen med meg & Fredrik. Kontoen vokste såpass stor at du selv ikke hadde tid til å passe på den alene, dermed fikk vi Ruben tilbake!
Selv om begge 2 hadde det travelt med jobb & skole, så adlet dere nå i en hinsides tempo. Skulle nesten tro de dreit i dere så lenge de kunne ødelegge for Toniden konto'en :rolleyes: Men dere har gjort en utmerket jobb! Kontoen er nok p.d.d innaktiv, men dere har gjort deres del av krigen så langt så takk for samarbeidet og innsatsen for denne verdenen! Håper vi møtes igjen!

Pax Era - David & Zueser:

Bare jeg som har glemt ut navnet eller har du aldri sagt navnet ditt Zueser? o_O
Anyways, kontoen er innaktiv den dag i dag, men satt sine spor med mye støtte og litt adlingen inn i mellom. Egentlig ganske likt som med Jon Snow. kontoen. Fikk aldri noe spesielt press på seg, men bidrog på lik linje med alle de andre! Forum aktiviteten/skype er vel den som dere virkelig satt preg på :p
Men en herlig kombo er de nå! Selv om Pål måtte tvinge dere inn i mellom til å sende støtte, så sendte dere nå alltid til slutt. Håper vi treffes igjen boys. Gøy å spille med dere!

Final Barrage - FB og Legend:

Husker aldri navnet ditt FB, og Legend har vel aldri sagt sitt? :eek:
Men enda en konto som ikke har vært noe særlig aktiv, mest pga. de gikk full støtte for en god stund siden til oss i front og bidro stort!
Kontoen har jo også vært en del diskutert, da ikke alle kommer overens med disse 2, spes. FB :p
Men igjen stod jeg på mitt (da jeg var leder) og ville ikke kaste kontoen ut av stammen. FB har bidratt ikke kun med tropper, men flere viktige snipes og KV i tider der folk enten sover eller er på vei til jobb/skole. Han har vært en ekstremt viktig ressurs slik sett og er fortsatt meget fornøyd med valget jeg tok den dag i dag. Legend tok nå over kontoen etter hvert og fortsatte det gode arbeidet, før de begge forsvant totalt. Skal sies at de er tilbake nå da for å farme flagg! :D
Takk for innsatsen gutta. Nyt seieren!

Den siste jeg vil skrive om!

Allis:

På denne lista så er det vel denne brukeren som er den siste av disse som kom inn i stammen. Hadde god kontakt med folka da vi var i allianse med BLA stammen og de var en del av ledelsen. Hadde godt samarbeid med både nuking, adling, støtte og kommunikasjon. At jeg skulle finne såpass dyktige folk i slutten av verden i en tilfeldig stamme med relativt ukjente spillere for min del er ganske så fantastisk! Har stått på og adlet i stort tempo. Skal forresten nevne at snivy også spiller her på denne kontoen da de merget. Begge er flinke og utrolig hyggelige folk!
Håper vi møtes igjen! Bare å ta kontakt ;)

Hele stammen har gjort en god jobb, men det er disse som har utmerket seg (for min del!). Alle har selvsagt bidratt og gjort en god jobb, men jeg orker ikke å skrive om absolutt alle, heller har jeg ikke nok kjennskap til alle! :)

OK, har ikke glemt deg heller så du skal få en også Fredrik! :D

Toniden - Fredrik & PG (meg yay!)

Skal ikke skrive så mye om meg selv, det kan dere få lov til om dere vil :)
Derimot vil jeg gjerne skrive litt om Fredrik, my partner in crime!
Hvor skal jeg begynne?? Stor takk til at du ville bli med meg på kontoen. Hadde det travelt her når det var kun meg og Laila (no offence Laila, men jeg gjorde mesteparten! :p). Kjente deg jo godt fra v21 og v23 og viste at du ikke gir opp lett, så tenkte dette kunne bli en meget bra dual! Og ikke så utrolig så hadde jeg rett!
Nesten alt klaffet sammen perfekt. Fredrik var oppe lenge på natta og jeg stod opp tidlig å avløste. Begge 2 kom med innspill og planer som begge var enige i. Kontoen var nesten aktiv 24/7 med jevn ressurs balanse i byene, troppe produksjon på fult og fiendtlige byer falt som fluer etterhvert. Du har det meste, erfaring, leder-egenskaper, kaldt hode, smart og det som jeg mener er det viktigste (som du har absolutt mest av!) er vilje, du gir ikke opp! Selv om du mister 10, 50, 200 byer, så står du fortsatt på! Er ikke sikker på at jeg kunne funnet en bedre dual spiller en deg, så en spesielt stor takk til deg Fredrik! :) Må ta oss en pils ilag når vi får tid!

Da er dette slutten på min litt lange post. Takk for v24 folkens. Det er dere som har gjort det til den supre verdenen som den ble. Ikke minst takk til PIMP folka. Mange folk der som hadde fortjent en seier og som jeg synes er fantastiske folk, men slik er det nå at bare 1 stamme kan vinne (eller, på denne verden er det nå slik). Og for en siste gang.

Gratulerer PÅLLY!

Godt jobba folkens! Feng Shu Beng Lei / Whalehunter logging out! :D
 

Finalbarrage

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
en ting jeg vil påpeke, Pål, måten du oppførte deg i starten, helt opp til den siste oppløsningen var helt på trynet, og veldig dumt av deg.
men en annen ting, når ting var på det verste, og du dag etter dag ble nuket og bombet, fokusert, DF gang på gang, men alikevell etter så lang tid, så klarte du å holde ut med lite tap. DET setter jeg stor respekt for. jeg tror ikke det er en eneste spiller som hadde holdt ut noe slik som det der.
jeg vet i vertfall jeg ikke hadde holdt ut så mye over så lang tid..

du er den som er mest ansvarlig for seieren. Veldig bra jobba :)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ting tar tid.. tydeligvis ikke så lett å få avsluttet en verden.. nå er det en 4 dager siden v24 var over, men likevel så er ingenting skjedd.. noen nyter vel ferien litt mer enn andre da.. når kan vi forvente endelig avslutning og premie-utdelinger?
 
Topp