Sluttspillet ble Sim City

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Pga plutselig endring i hvor mange dager sluttspillet i v21 skulle vare laget Teamet en undersøkelse. Svarfristen var lengre enn den siste datoen for siste varslede stenging av v21. Nå er det snart en uke siden verden ble satt i fredsmodus, likevel kan man bygge seg til bedre plassering. Så lenge verden ikke er avsluttet, så må man da kunne fortsette å krige! Men dette er selvsagt noe InnoGames tjener gode penger på, da mange kjøper mye PP for å bygge raskere. Nå er v21 ikke lenger et krigsspill, og folk kan ta igjen bedre spillere og kjøpe seg bedre sluttplassering. TW har blitt Sim City, og jeg har innsett at jeg ikke gidder å være med på dette lengre. V21 ble derfor min siste verden. Det var gøy en stund, nå er det bare helt døvt! Takk for meg!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det handler overhodet ikke om det. Steng den gjerne! Bare ikke gjør om spillet til et "bygg-opp-byen-raskest-med-PP" som ikke lar noen angripe hverandre lenger. Flere av oss har vokst med flere hundretusen poeng etter at fredstiden ble gjeldende. Hva har det med TW å gjøre? Det er jo ikke vanskelig å skjønne at Inno gjør dette for å tjene enda mer penger, men at dette ødelegger TW er det vel ingen tvil om?
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvorfor er det så mye verre å PP-hore når angrepssperren er aktivert enn ellers? Det er ikke som om du ville angrepet DONslask uansett, dere er tross alt i samme stamme.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvorfor er det så mye verre å PP-hore når angrepssperren er aktivert enn ellers? Det er ikke som om du ville angrepet DONslask uansett, dere er tross alt i samme stamme.

Det er jo tross alt tribalwars da. Krigen er vunnet så burde jo hele verden stenge og en kan gå videre til neste krig. Ikke sitte å bygge ut byene sine..... Merkelig opplegg.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ja, jeg er enig i at det er rart å "halvveis" avslutte en verden ved å sette angrepssperre. Hvorfor ikke bare stenge den helt, liksom? Men angrepssperre eller ei: alle stiller likt, og PP-horing er like kjipt uansett når det gjøres. Husk alltid: It ain't over before the fat lady sings. Den som ender på rank 1 fortjener som regel rank 1.
 
Sist redigert:
Topp