Smålig å gi så liten Premie etter så mye innsats.

DeletedUser

Guest
På hall of fame V2, står det:

Topp tre spillere;
1. Vv0Lv3r1n3
2. Jarlebast
3. hvalen

Disse spillerne vinner 2000, 1500 og 1000 premiumpoeng.
Resten av spillerne i AriCa vinner 300 premiumpoeng hver.

Etter at disse folka har brukt massevis av kroner på å kjøpe Premiumpoeng, og brukt masse tid på spillet synes jeg det er direkte smålig at de bare får disse Premiumpoengene.

Det burde vært 3 dobblet.

For det koster ikke selskapet og support en kallori at de som har vært så iherdige i innsatsen sin og gi litt mer enn dette.

Det er min mening.

Semper Fi
 

DeletedUser

Guest
Der er jeg veldig enig, det koster dere ingen ting og gi dem mer premiumpoeng en det der.(Tror jeg, skal ikke vere for sikker)

Men uansett så fortjener stammemedlemmene også litt mere etter min mening :)
 

DeletedUser

Guest
diplom?

er ikke lov til å gi ekte penger ifølge norsk lov (korrekt meg vist jeg tar feil).. og de Preminum poengene de har fått er standard vinner premie ;) har sett det er likt for alle.

Er enig at jeg syns de skal få mer, men sånn er standarden.
 

DeletedUser

Guest
har du fått poengene Akbar? : s
jeg har isåfall ikke sett noe til dem, så håper de dukker opp snart.
Var kanskje litt liten premie,, pluss at etter over 3 år med spilling er ikke flere år med pk det jeg ønsket meg aller mest :p
De kunne skrevet ut en reisesjekk for hele AriCa til syden elns, så får vi en liten pause fra svettinga ;p
 

DeletedUser

Guest
har du fått poengene Akbar? : s
jeg har isåfall ikke sett noe til dem, så håper de dukker opp snart.
Var kanskje litt liten premie,, pluss at etter over 3 år med spilling er ikke flere år med pk det jeg ønsket meg aller mest :p
De kunne skrevet ut en reisesjekk for hele AriCa til syden elns, så får vi en liten pause fra svettinga ;p

Send en Ticket til support ;)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Helt enig i topicen her, det er direkte skandaløst at etter at folk har brukt opptil 3 år på serveren så får de ikke mere igjen enn pk verd 44 dager, kunne i alle fall fått pk for 6 måneder.

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Synes det i grunn er helt greie premier :)

Flott- for om du skulle vinne noe noen gang,hvilket jeg tviler. Så unner jeg deg de smulene. Men så lenge du er fornøyd med 300 premiepoeng- for 3 års spill, og hardt arbeid. Så vil det være deg vel undt.

Håper selvsagt mamman og pappan din får greie på at du er så beskjeden for egen del, så sparer de mange penger til jul.

Noen som kjenner karen her, dere kan vel tyste på at han ikke er så veldig kravstor av seg.

God jul.

:jtunge:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Flott- for om du skulle vinne noe noen gang,hvilket jeg tviler. Så unner jeg deg de smulene. Men så lenge du er fornøyd med 300 premiepoeng- for 3 års spill, og hardt arbeid. Så vil det være deg vel undt.

Håper selvsagt mamman og pappan din får greie på at du er så beskjeden for egen del, så sparer de mange penger til jul.

Noen som kjenner karen her, dere kan vel tyste på at han ikke er så veldig kravstor av seg.

God jul.

:jtunge:

Haha, du er ikke sann! :p

Altså, man vinner en verden i TW, man vinner ikke VM i fotball. Synes det er helt greit med litt premium i premie, det har de fortjent, og de tre øverste på lista fortjener litt mer enn de andre når en verden avsluttes sånn.

Hva forventer du? At de skal vinne hytte og bil?

Om jeg vinner en verden en gang får fremtiden vise, men jeg tviler jeg også. For meg er spillet morsomst når man har fiender og folk å spille mot, og ikke den siste kampen der man fråtser i gråbyer og spiller uten skikkelig krig i lang tid.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå skal jeg innrømme at jeg ikke akkurat hadde forventet noen stor premie. Det lå egentlig i kortene hele veien, siden - som Snowfire peker ut - det har vært ganske standard hva vinnerpremien har vært. Eneste unntaket fra normen jeg kommer på i farta er Scandinavian War for et par år siden hvor vinnerpremien var en bærbar harddisk. Om Espen noensinne mottok den premien er jeg noe mindre sikker på.

Men det plager meg ikke, for jeg liker ikke å vinne fordi det betyr at jeg får en eller annen pris. Jeg liker rett og slett å vinne ting gjennom godt arbeid over lengre tid. For ikke å nevne at dette er et spill, som helst skal være gøy. Siden både det å bygge, og å krige, er noe jeg har likt så har det passet meg utmerket.

Når det er sagt så er det typisk oppførsel fra teamet at de kommer inn i en sånn tråd som dette her og svarer på noe... men ikke det som går på hva selve tråden handler om. Hah, morsomt.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
@Vv0lv3r1n3; jeg kunne ikke se så veldig mye annet her som trengte et svar. Hva premien angår er det sånn ca det samme som andre markeder gir som premie for avslutta verden (som forøvrig får gå under som mitt svar til tråden). :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Du kunne for eksempel sagt noe til trådstarteren om hvorfor det ikke var mer premie? Kanskje sagt noe om det Snowfire skrev om at det var ulovlig med pengepremier, om det stemmer eller ikke.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Innogames gnuger på premiumpoengene sine. Slik er det jo.
De har ingen forståelse for at man må bruke litt for å tjene litt. Kansje de er på randen til å gå konk. Håper det.

De som syns man burde vinne noe elektronikk eller penger osv, ser litt feil på dette SPILLET.
Hvilke spill vinner man slike premier på når man "runner?"

At det tok 3 år og tåpelige mengder "arbeid" for å vinne en verden, viser bare hvor møl dette spillet er som "spill". Eneste positive er det sosiale aspektet, og det kom tilfeldig kan jeg gjette på. Vi kan bare skylde på oss selv for at vi spiller og betaler. Hvor dumme er vi liksom.
 

DeletedUser

Guest
Haha, du er ikke sann! :p

Joda, jeg er sann. Ellers ville jeg ikke vært her.

Altså, man vinner en verden i TW, man vinner ikke VM i fotball. Synes det er helt greit med litt premium i premie, det har de fortjent, og de tre øverste på lista fortjener litt mer enn de andre når en verden avsluttes sånn.

Kanskje det heller ligner vannpolo da, eller?

Hva forventer du? At de skal vinne hytte og bil?

Slott, og en tur til Bahamas.

Om jeg vinner en verden en gang får fremtiden vise, men jeg tviler jeg også. For meg er spillet morsomst når man har fiender og folk å spille mot, og ikke den siste kampen der man fråtser i gråbyer og spiller uten skikkelig krig i lang tid.

For første gang er vi enig, utrolig nok.!.
 

DeletedUser

Guest
Innogames gnuger på premiumpoengene sine. Slik er det jo.
De har ingen forståelse for at man må bruke litt for å tjene litt. Kansje de er på randen til å gå konk. Håper det.

De som syns man burde vinne noe elektronikk eller penger osv, ser litt feil på dette SPILLET.
Hvilke spill vinner man slike premier på når man "runner?"

At det tok 3 år og tåpelige mengder "arbeid" for å vinne en verden, viser bare hvor møl dette spillet er som "spill". Eneste positive er det sosiale aspektet, og det kom tilfeldig kan jeg gjette på. Vi kan bare skylde på oss selv for at vi spiller og betaler. Hvor dumme er vi liksom.

KONGE-Innlegg. Flott Hansemann, der er du inne på noe veldig vesentlig.

Tror du skjønte essensen i årsaken til startinnlegget mitt bedre enn noen andre.
 
Topp