Nedstemt/ikke mulig smily

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
heey, sitter her og ser på alle smilyene på siden. jeg tenker at det hadde vert fint om det hadde vert det på tribalwars spille også. trenger ikke ver like menge der. bare de viktigeste liksom. slik som: smilefjes, surt fjes, støttes, tommel opp, tommel ned og lignende. hva syneste dere? :awesome::razz:(party)
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Støtter at det kan være på stammeforum, men meldinger er som regel litt mere formelle, og da burde det ikke være mulighet for å smette inn en smily etter hver setning.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei badaz3.
Vennligst legg inn forslag og sånt på rett forum. Denne delen er til spørsmål som navnet på forumet tilsier. Om du har ideer eller forslag så skal de inn på "Forslag og diskusjoner". :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
badaz3, det nytter ikke mase. Forslag blir sett igjennom nå og da (en gang i uka, eller annen hver uke). Når det er sagt så tviler jeg på at det er noe de gidder å bruke tid på, men der igjen en vet aldri.
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
ok dakapo, men massing kan du ikke kalle det. men dette skal ikke bli en krangel så da slutter jeg med å sie takk
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er enig med Slumpi, men høres ut som en fin idè, men vet ikke hvor mange som faktisk kommer til å benytte seg av den :p
 

DeletedUser

Guest
heey, sitter her og ser på alle smilyene på siden. jeg tenker at det hadde vert fint om det hadde vert det på tribalwars spille også. trenger ikke ver like menge der. bare de viktigeste liksom. slik som: smilefjes, surt fjes, støttes, tommel opp, tommel ned og lignende. hva syneste dere? :awesome::razz:(party)

For å være helt ærlig, føler jeg det blir litt unødvendig, og kanskje lite brukt.. Også som dakapo sier er det kjipt for henne å gjøre dette, hvis det egentlig ikke er så viktig.. Er bedre å jobbe med nye spennende ting..

(Dette kan jo gjøres hvis modsene ikke har så mye å drive med / Noe de veldig sjeldent har)

/Jørn
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
jeg trur det blir brukt mye jeg, vist man tar en liten tikk på stammeforumet er det mange smilefjes fra meg :)
men vist dere ikke er interesert så OK var bare et forslag ;)
 
Topp