Smoke Trolls Evry Day

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Side 1:
Stammer: O:H, BB
Side 2:
Stammer: TROLL, TR0LL

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 74
Side 2: 46
Forskjell: 28

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 18
Side 2: 4
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 277,710
Side 2: 196,425
Forskjell: 81,285

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 106,604
Side 2: 33,614
Forskjell: 72,990

chart




Oh my! And to think this time period covers the semi weekly TROLL-operation too.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Side 1:
Stammer: TR0LL, TROLL
Side 2:
Stammer: O:H, BB

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 51
Side 2: 60
Forskjell: 9

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 11
Forskjell: 10

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 126,090
Side 2: 224,667
Forskjell: 98,577

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,589
Side 2: 78,997
Forskjell: 73,408

chart
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Since the dawn of time, O:H has been known as side 1 while the trolls have been known as side 2. Until -TK- came along and plunged this thread into complete chaos and anarchy, that is.

Most exciting thing to happen on the public fora this last month for sure.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
In other news, TROLL mixed things up a bit and had a cheeky mid week operation against Magnus mann. The results are in:

Side 1:
Spillere: magnus mann
Side 2:
Stammer: TROLL, TR0LL

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 2
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 16,298
Side 2: 15,735
Forskjell: 563

chart


In the rest of the world it's been a good couple of days for O:H.

Side 1:
Stammer: O:H, BB
Side 2:
Stammer: TROLL, TR0LL

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 31
Side 2: 16
Forskjell: 15

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 2
Forskjell: 17

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 167,045
Side 2: 62,317
Forskjell: 104,728

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 134,715
Side 2: 15,735
Forskjell: 118,980

chart
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
As yer may or may not have noticed, we took quite a few villages from TROLL in the early hours this mornin', but while our operation for the most part must be said to have been a huge success, I noticed somethin' a bit peculiar happenin' up north.

You see, the leader of TROLL, Riesverket, apparently decided to stack one of his villages with about a billion troops, presumably with help from his loyal minions snugly placed in the TROLL safezone. That wouldn't be so bad, if there were plenty of def to go around for the rest of the tribe, and if the village was vital to the frontlines. But there aren't. And it isn't.

The village in question is this one, aaaall the way out on the rim. It's a village with 5k points and as far as I can tell it's of no significance to TROLL as a tribe. But apparently it's important enough for Riesverket to shove it full of troops, while the rest of his tribe crumbles around him.

We took villages on the frontline virtually without meeting any sort of resistance this mornin'. But that one Riesverket-village on the rim was chock full of troops. I guess Riesverket is just that much more important than all the other TROLLs. If you're a member of TROLL and you're lacking defensive strenght to protect your villages, it's because a selected few are being prioritised, while the rest are left to their own devices.

Someone posted a quote from Animal Farm a few months back. It apparently still rings true:

«All animals are equal, but some animals are more equal than others.»


_____________________________________________________



Norwegian TL (cheers mods):


Som yer kan eller ikke kan ha lagt merke til, tok vi ganske mange landsbyer fra TROLL i de tidlige timer dette mornin ', men mens de fleste av våre Operasjonen var en stor suksess, la jeg merke til Somethin' litt merkelig.

Du skjønner, lederen av TROLL, Riesverket, tydeligvis bestemt seg for å stable en av sine landsbyer med rundt en milliard tropper. Det ville ikke være så ille, hvis det var nok av def til å gå rundt, og hvis landsbyen var avgjørende for frontlinjer. Men det finnes ikke. Og det er det ikke.

Landsbyen i spørsmålet er [URL = "https://no25.tribalwars.no.com/guest.php?screen=info_village&id=3564Ȥ471"] dette [/ URL], aaaall vei ut på felgen . Det er en landsby med 5k poeng og så vidt jeg kan si det er uten betydning å troll som en stamme. Men tydeligvis er det viktig nok for Riesverket å dytte den full av soldater, mens resten av hans stamme smuldrer rundt ham.

Vi tok landsbyer på frontlinjen nesten uten å møte noen form for motstand denne mornin '. Men at en Riesverket-landsby på felgen var stappfull av tropper. Jeg antar Riesverket er bare så mye viktigere enn alle de andre trollene. Hvis du er medlem av TROLL og du mangler defensiv styrke for å beskytte landsbyer, er det fordi en valgt noen blir prioritert, mens resten blir overlatt til sine egne enheter.

Noen postet et sitat fra Animal Farm noen måneder tilbake. Det tilsynelatende fremdeles ringer sant:

«Alle dyr er like, men noen dyr er likere enn andre.»
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vet ikke hvem du forsøker å lure her, for samtlige i Troll vet de ikke har støttet vår by. Det har vi klart helt selv, og jeg tviler på at selv du finner det overraskende at vi stacker en av våre frontbyer. At du skulle begynne å finne på eventyr om hvor vi har fått troppene fra, bare fordi dere mistet 4 nukes, det er imidlertid noe overraskende. Dere har kun 6 timers vei med adels, så jeg anbefaler dere å fortsette å fyre løs med nukes på byen.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Kan forøvrig tillegge at ingen i Troll blir kommandert til å sende tropper noe sted, hos oss er dette helt frivillig. Det har jeg hørt ikke er tilfelle hos dere. Etter deres vellykkede aksjon (kudos) ser jeg jo at det fungerer bedre (ihvertfall på kort sikt), men det har aldri vært min lederstil å kommandere folk.
 

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
You have only 6 hours of road with nobility , so I recommend that you continue to fire away with nukes out.
Funny then, that all three villages I nobled this morning had less than 4 hours travel time (with nobles) from my village, and none of them were stacked. It's almost as if you're spoutin' nonsense to try to justify your own selfishness. Besides, it really doesn't matter where the troops came from; they're all TROLL-troops to us either way. What matters is that your selfish splurge of defensive troops leaves your tribemates exposed.

How can your members trust that they'll get help from the tribe in their time of need, when their leader clearly puts himself above the rest? What kind of example does that set? From the looks of it you're all just a bunch of individuals clustered together under the same name tag, trying to create an illusion of strenght.

And guess what, the illusion is breaking.


____________________________________________________________



Norwegian TL

Morsomt da, at alle de tre landsbyene jeg nobled morges hadde mindre enn 4 timer reisetid (med adelen) fra landsbyen min, og ingen av dem ble stablet. Det er nesten som om du spoutin 'tull å prøve å rettferdiggjøre din egen egoisme. Dessuten , det spiller egentlig ingen rolle hvor soldatene kom fra; de er alle TROLL-soldater til oss uansett. Det som betyr noe er at egoistisk splurge defensive tropper forlater tribemates utsatt.

Hvordan kan medlemmene stoler på at de vil få hjelp fra stammen i deres nød, da deres leder tydelig setter seg over resten? Hva slags eksempel betyr det satt? Fra ser ut av det du er bare en haug med personer gruppert sammen under samme navn tag, prøver å skape en illusjon av styrke.

Og gjett hva, illusjonen er breaking.
 

DeletedUser

Guest
Må jo si at den stammen som gjør det best i krigen er den som har et best lederskap! Kommunikasjon og samhold innad i stammen er det som sikrer en seier, og for meg er OH en utrolig sterk kandidat med et stort potensiale! Gleder meg til å se en videre kamp mellom Troll og OH. Hvem som vinner avhenger av utholdenhet, lederskap, skills og samhold!
 

DeletedUser

Guest
Syns vel det er litt mye kynisk attribusjon fra O:H for tiden, men creds til dere for å ha klart å ta noen av frontbyene våres, men ikke la egoet deres ta kontroll med en gang, trenger vel ikke å minne dere på hvordan det gikk da vi aksjonerte mot dere? gikk ikke så bra for kate upton, Habbomann1, Bergenspesten, Eirik raude og villa gjorde det? :)
 

DeletedUser

Guest
Syns vel det er litt mye kynisk attribusjon fra O:H for tiden, men creds til dere for å ha klart å ta noen av frontbyene våres, men ikke la egoet deres ta kontroll med en gang, trenger vel ikke å minne dere på hvordan det gikk da vi aksjonerte mot dere? gikk ikke så bra for kate upton, Habbomann1, Bergenspesten, Eirik raude og villa gjorde det? :)

Gikk ikke fullt så bra da dere prøvde dere mot Donau og megselv
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
/gjesp

[spoil]Side 1:
Stammer: O:H, BB
Side 2:
Stammer: TROLL, TR0LL

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 2
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 125,280
Side 2: 18,201
Forskjell: 107,079

chart


[/spoil]

Det er gøy at det går litt frem og tilbake, så får vi se om TROLL finner på noe i retur. Det er ikke til å skyve unna at O:H /m kompani har hatt den beste aksjonen på V25 til nå :).
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Unnskyld meg, men har vi hatt aksjon? Er det noe jeg ikke har fått med meg her?
 
Topp