sob obos.so .robobso E so A so Le Hos

DeletedUser

Guest
virker som det er mest tull i forumet nå--så jeg får vel bli med på det.

Og jeg må da bare få sagt at det virker også som de fleste stammer heter det samme..sånn ca
Os, Bos, Ros, Obos, R.Os, BO, -OSO, AS-BO, Bas.o /R, [o] [SOB] ...så det MÅ da være like greit å merge hele dritten om de/dere ikke vil ha det bedre profilert enn noen bokstaver..hva er det som er så vanskelig med å finne skikkelige navn på stammer ?..huff
 

DeletedUser

Guest
akkurat....

akkurat...

At folk har dårlig fantasi og er like kjedelige her som i "virkeligheten".


men Mario Bros stammen (hva nå den heter) var litt morsomt for der var det tema, men nå er ikke du med der lenger. Tema og et ord som betyr noe i stammenavn savner jeg på mange, selv om det selvsagt finns en og annan stamme som har varianter som fungerer.
 

DeletedUser

Guest
Temaer er ganske gøy da.. synes jeg da.. men alle har sin mening om det :p

Men ja, de kunne bare merge hele gjengen..:p
 

DeletedUser

Guest
Nja... er litt enig med deg der. Mange kjedelige navn der ute... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!

og så tuller jeg litt i tittel her med innlegget i forum om politikk og propaganda som heter :

"Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!"
 

DeletedUser

Guest
og så tuller jeg litt i tittel her med innlegget i forum om politikk og propaganda som heter :

"Alliansen BoS, E-BoS, =O.R= og [R] til krig!"

Det er vi faktisk enig i. Se på det over. Vi greier jo nesten ikke lese det engang. :eek:

La oss begynne med oss, som du påpeker. Noen som har et bra navn til alliansen? Navnet bør vel inneholde noe om at vi så langt er størst og best, samtidig som det skaper litt frykt?

Forslag? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det er vi faktisk enig i. Se på det over. Vi greier jo nesten ikke lese det engang. :eek:

La oss begynne med oss, som du påpeker. Noen som har et bra navn til alliansen? Navnet bør vel inneholde noe om at vi så langt er størst og best, samtidig som det skaper litt frykt?

Forslag? :rolleyes:

Hulken er størst, best, og skaper masse frykt ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er vi faktisk enig i. Se på det over. Vi greier jo nesten ikke lese det engang. :eek:

La oss begynne med oss, som du påpeker. Noen som har et bra navn til alliansen? Navnet bør vel inneholde noe om at vi så langt er størst og best, samtidig som det skaper litt frykt?

Forslag? :rolleyes:

Hva med:

Brothers at Arms. BaA.
 

DeletedUser

Guest
men dere kommer jo fortsatt bare med forslag som er bokstavskombinasjoner...
Spiller ingen rolle hva det "Egentlig" betyr...

bra eksempel : SVERD , HELMET, LOVE , STRONG, TENNIS , BRUSK
dårlige eksempel : GGH ,B-D, TYYT, SSK, BOL ,DISB
 

DeletedUser

Guest
Sex - SigurdElskerExmen.
Øl - Økologiske Lyspærer.
Mamma - Min Andre Multiacounts Mystiske Akebakke
 
Topp