Sondre forlater tw

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ja da var det på tide og gi blanke osten i tw og nå har jeg bestemt meg for og rett og slett gi opp tw :)

Joda jeg vil takke dere for enn tid fra første stund jeg ble tatt inn i 3.14 da min tw karriere startet og må gi enn stor takk til Mumle og Are for at jeg greide det så bra der :) k
du har vært som enn konge for meg Are du har lært meg alt jeg trengte og vite om tw og du er enn jeg kommer til og huske :)
Tiden i 3.14 var den beste tiden på tw helt klart

jeg vil også gi enn takke til Simon fra nobel og som gjorde enn kjempe jobb for meg og gjorde at jeg ikke ga meg med tw på v7 og på v12

PO: du har også vært enn konge for meg i de vanskelige stundene på v1 da jeg akkurat forlot BOL for dere i wic du og MD gjorde alt for at jeg skulle overleve takk for det :)

Kristin takk for ein fin stund med deg også du HAR gjort at jeg ble bedre likt da jeg begynte på igglybuff 400k og at du hadde tillit imeg hjelpet meg veldig mye da jeg var på sykehuset og gjorde at kontoen sto også når jeg var i tyrkia gjord ho det :)

R3born du har vært som enn bror for meg innen tw herlig fyr og spille dual med du :) hååper du vinner v11 og kommer på 1.plass elsker deg og håper alt at du bli den beste i tw til slutt

Kleppe selv om vi ikke var de beste vennen på slutte må jeg takke deg for dual oppholdet på både v1 v11 og v12 da vi sammarbeide super takk til deg også :)

Grunnen til at jeg slutter var fordi jeg ble clearet på v13 og shønte at jeg faktisk wastet bort timer på enn utrolig dritt spill som ikke kommer noe godt ut av håper tw blir lagt ned etterhvert :) men joda vært ett artig spill og spille, men avhengiheten ble for mye , og jeg gidder ikke og miste venner på ett som spill som dette, hallo vi har jo ett liv og passe på tenkte og få med utdanning og jobb jeg, ikke på nav nei :)

I wil peace out her, jeg er nok ikke den som alle liker best innefor tw, men kansje etter comeback kommer i sommeren om ikke det er mye fester da, dette føles så godt og være uten tw nå ,takk til han som clearet meg :)

Jeg elsker dere innen tw men elsker enda mere de utenfor tw :)

Super tider vil jeg alltid huske og håper all lykke til dere vidre , og håper dere greier det dere vil :)

hade bra og peace out :)
takk for ett godt opphold innefor tw
 

DeletedUser

Guest
Slutt først, skriv avskjedstråd senere...Dette er ikke akkurat første gang du skal slutte :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg husker tilbake i BOL når sondre bare kunne forsvinne over en periode og jeg måtte sitte med en ødelagt konto ved WIC fronten og holde den til min beste evne (som er forholdsvis lavt).. mistet få byer og fikk stabilisert kontoen til tross for naboenes forsøk på adling..Jeg fikk også begynt å smådytte fronten tilbake (ganske) sakte men sikkert, så at den kontoen overlevde WIC's sine angrep og fikk gått over dit er egentlig skammelig i min mening...

angående at TW er for Nav'ere og folk uten jobb er bullshit.. Det er alt opptil hvordan man lader opp spillet. Jeg selv jobber og er aktiv med venner, men kanskje ikke alle som klarer slikt? Jeg kjenner flere tw-spillere som også koser seg på jobb og med sine IRL venner hver dag (varierte dager selvfølgelig :p) så at TW er årsaken til det... er vel heller individets "kontroll" over spillingen og prioriteringene.

jaja, synd å miste en spiller om du faktisk har forlatt oss,
men jeg tror nok heller på resten her med at du vender tilbake som du som regel gjør.
 

DeletedUser

Guest
jeg spilte TW 16+ timer om dagen da jeg var arbeidsledig
 
Topp