Villarreal
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 429
Først og fremst, vil takke for alle de i IP som har vært store nok til å gi oss i DN en gratulasjon for seieren. Dette er ikke rettet til noen av dere, men til dere som var litt vel høye på pæra i dagene før denne seieren, og spesielt den dagen Don og Corsix var i IP. Men, det er litt deilig å svare på følgende kommentarer:
Et lite utvalg bare, men tror vi stopper det her. Ha en god sommer, alle sammen.
Haha, trodde en liten stund jeg var på v9 forumet utifra oppførselen til DN er helt lik der som her.
Men som Johnny Knoxville sa:
HAHAHAHA, da vant vi da. For noen tapere dere er!
You were wrong..You were wrong..Jeg er ingens slave (kanskje Kenn sin i noen tilfeller) og jeg følger skjelden ordre, såååe, we got a problem! Men ikke et såpass stort problem sett i et større perspektiv, DN vinner v9 uansett så
Kommer du med en tale, Nicehunter?scar du må jo lage en finn tale
forventer noe stort av deg no
Jepp (nod)Eneste jeg har gjort på offentlig forum er og beskytte meg for personangrep fra deg og zippy, men trenger ikke og diskutere mer når dere har klart og tapt verdenen pga deres arogante oppførsel og sult på ære.
Men vis du mener jeg utaler meg som en verdensmester så skal jeg ta det til meg og forstå at det er det jeg er. (happy)
Dn byer er ikke så lett og adle med 48 timers nuke når DN har lært seg hvordan de stacker byer, men dette var en bra verden som viser at de som kan oppføre seg ordentlig vinner alltid til slutt.
Ok.Påstår at jeg er en løgner også nå...
Opp til deg men same shit..
Dere taper vi vinner. Godt jobbet.
Et lite utvalg bare, men tror vi stopper det her. Ha en god sommer, alle sammen.