Sorry, men må bare..

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Først og fremst, vil takke for alle de i IP som har vært store nok til å gi oss i DN en gratulasjon for seieren. Dette er ikke rettet til noen av dere, men til dere som var litt vel høye på pæra i dagene før denne seieren, og spesielt den dagen Don og Corsix var i IP. Men, det er litt deilig å svare på følgende kommentarer:

Haha, trodde en liten stund jeg var på v9 forumet utifra oppførselen til DN er helt lik der som her. :D

Men som Johnny Knoxville sa:

HAHAHAHA, da vant vi da. For noen tapere dere er!

Jeg er ingens slave (kanskje Kenn sin i noen tilfeller) og jeg følger skjelden ordre, såååe, we got a problem! Men ikke et såpass stort problem sett i et større perspektiv, DN vinner v9 uansett så :)
You were wrong..
You were wrong..
scar du må jo lage en finn tale :D

forventer noe stort av deg no :eek:
Kommer du med en tale, Nicehunter?
Eneste jeg har gjort på offentlig forum er og beskytte meg for personangrep fra deg og zippy, men trenger ikke og diskutere mer når dere har klart og tapt verdenen pga deres arogante oppførsel og sult på ære. :D

Men vis du mener jeg utaler meg som en verdensmester så skal jeg ta det til meg og forstå at det er det jeg er. (happy)

Dn byer er ikke så lett og adle med 48 timers nuke når DN har lært seg hvordan de stacker byer, men dette var en bra verden som viser at de som kan oppføre seg ordentlig vinner alltid til slutt.
Jepp (nod)
Påstår at jeg er en løgner også nå...

Opp til deg men same shit..

Dere taper vi vinner. Godt jobbet. :D
Ok.


Et lite utvalg bare, men tror vi stopper det her. Ha en god sommer, alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ikke bestandig så lurt og være kjepphøye. Men jeg skal vel ikke si så alt for mye, hadde vel en liten en på offtopic selv (happy)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hehe, Ørjan er kjepphøy (wasntme)

Takk for kampen, gutter og jenter! :)
 

DeletedUser

Guest
Må jo få lov til og mobbe dere mens jeg først har sjansen ^^

Gratulerer med seieren! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, easy come, easy go...
Eg var redd for at dette skulle skje når eg såg all snakkinga på forumet :p

Eg får legge inn ein gratulasjon til DN her også, sjølv om eg gjorde det allerede i diskusjonen om personangrep på rykte-tråden (før DN sikra seieren).
Dei som vinner fortjener alltid gratulasjonar sjølv om alle gjerne skulle likt å vere med på vinnarlaget.

Korleis gjekk det forresten med venne-rekrutteringa di? Eg la deg til, men fekk aldri logga med innpå etter det, så eg såg ikkje om du svarte på PMen min :)

Takk til alle både i DN og andre stammer for den tida vi har hatt saman på V9. Eg er av dei som er svært sjelden på forumet, noko eg ser igjen i manglande kunnskap om meg i diverse kåringar :p
Eg jobbar helst i det stille og er der først og fremst for stammen min, men av og til lurar eg meg utpå her også for å sjå kva som skjer (sånn ca tredje-kvar månad eller sjeldnare :p )

Takk også for at eg fekk den ære å bli med i IP. Det har vore kjempekjekt å spele med dykk.
Beklager at eg hadde så veldig lite tid etterkvart. Jobben kverka alt av fritid dessverre.

Tvilar på at det blir noko meir TW på meg etter dette. Det tar rett og slett alt for lang tid.
Derfor var det like greitt at IP ikkje vann, for då slepp eg å måtte bruke opp PP frå seieren :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tale ja :p

var mer ment mot scar men viss du vil ha en tale kan eg sikkert lage en første gangen innpå her siden v 9 er over så endå ikke lest det siste her :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
tale ja :p

var mer ment mot scar men viss du vil ha en tale kan eg sikkert lage en første gangen innpå her siden v 9 er over så endå ikke lest det siste her :p
Tale, tale, tale (nod)

Korleis gjekk det forresten med venne-rekrutteringa di? Eg la deg til, men fekk aldri logga med innpå etter det, så eg såg ikkje om du svarte på PMen min :)
Hehe, jeg svarte ja, men du rakk vel ikke lese, hehe.

Vennrekrutteringa gikk såvidt det var. Nådde over 100 (hug)
 
Topp