Testes Sorter Angrepene lettere

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:function main(){newRows.sort(sortBy);for(i=0;i<newRows.length;i++){table.rows[i+1].innerHTML=newRows[i].innerHTML;}}function sortSent(a,b){aid=getParam(a.cells[0].getElementsByTagName('a')[0].href,'id');bid=getParam(b.cells[0].getElementsByTagName('a')[0].href,'id');if(asc)return aid-bid;else{return bid-aid;}}function getParam(url, pName){var start=url.indexOf(pName+"=")+pName.length+1;if(pName.length==start)return null;var end=url.indexOf('&',start);if(end>0)return url.substring(start,end);else{return url.substring(start);}return null;}function sortOrigin(a,b){valA=a.cells[2].childNodes[0].innerHTML.toLowerCase();valB=b.cells[2].childNodes[0].innerHTML.toLowerCase();r=sortString(valA,valB);if(r==0)r=sortArrival(a,b);return r;}function sortAttackName(a,b){valA=a.getElementsByTagName('span')[1].innerHTML;valB=b.getElementsByTagName('span')[1].innerHTML;r=sortString(valA,valB);if(r==0)r=sortArrival(a,b);return r;}function sortArrival(a,b){valA=a.cells[4].childNodes[0].innerHTML.split(':');valB=b.cells[4].childNodes[0].innerHTML.split(':');r=0;for(i=0;i<3&&r==0;i++){r=valA[i]-valB[i];}if(!asc)r*=-1;if(r==0)r=sortSent(a,b);return r;}function sortString(a,b){r=new Number(a>b);if(r==0)r--;if(valA==valB)r=0;if(!asc)r=r*-1;return r;}var doc=(window.frames.length>0)?window.main.document:window.document;if(typeof(table)=='undefined')var table=null;if(typeof(asc)=='undefined')var asc=true;if(typeof(sortBy)=='undefined')var sortBy=sortArrival;if(typeof(newRows)=='undefined')var newRows=null;if(!table){ths=doc.getElementsByTagName('th');for(i=0;i<ths.length&&!table;i++){if(ths[i].innerHTML=='Command')table=ths[i].parentNode.parentNode;}if(table){newRows=[];rows=table.rows;for(i=1;i<rows.length-1;i++){newRows.push(rows[i].cloneNode(true));}menu=doc.createElement('table');menu.className='vis';menu.insertRow(0);row=menu.rows[0];title=doc.createElement('th');title.innerHTML='Order By:';menu.rows[0].appendChild(title);row.insertCell(1);row.cells[1].innerHTML='<label onclick=\'asc=true\'><input type=radio name=order checked=true />Ascending </label>';row.insertCell(2);row.cells[2].innerHTML='<label onclick=\'asc=false\'/><input type=radio name=order />Decending </label>';menu.insertRow(1);row=menu.rows[1];row.insertCell(0);row.cells[0].innerHTML='<th>Sort By:</th>';row.insertCell(1);row.cells[1].innerHTML='<label onclick=\'sortBy=sortArrival\'><input type=radio name=sort checked=true />Arrival Time </label>';row.insertCell(2);row.cells[2].innerHTML='<label onclick=\'sortBy=sortSent\'/><input type=radio name=sort />Sent Time </label>';row.insertCell(3);row.cells[3].innerHTML='<label onclick=\'sortBy=sortOrigin\'/><input type=radio name=sort />Player Name </label>';row.insertCell(4);row.cells[4].innerHTML='<label onclick=\'sortBy=sortAttackName\'/><input type=radio name=sort />Attack Name </label>';row.insertCell(5);row.cells[5].innerHTML='<label onclick=\'sortBy=sortDestination\'/><input type=radio name=sort />Destination </label>';menu.insertRow(2);menu.rows[2].innerHTML='<td><input type="button" value="Sort" onClick="main();void(0);"/></td>';table.parentNode.parentNode.insertBefore(menu,table.parentNode);table.parentNode.parentNode.insertBefore(doc.createElement('br'),table.parentNode);}else{alert('the script could not find the appropriate table.\nMake sure you\'re on the right page.');}}void(0);

Kjør på innkomende siden for å finne alternativer for å sortere pop-up. Velg deretter Sorter.

http://the-hangout.co.cc/Tribalwars/Sort%20Incoming.html

sortincoming.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Litt sånn som det sorteringsskriptet som allerede er her?

Hvilke kriterier sorterer det etter? :)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke, bare fant den, og den så bare grei ut x)

kan være det har helt samme som Sortering scriptet
 

DeletedUser

Guest
Har dette scriptet samme funksjonen som sorteringsscriptet?
 

DeletedUser

Guest
Ser ut til å gjøre det samme som SO-scriptet, bare med ekstra kompleksitet og ett ekstra trykk.
 

DeletedUser

Guest
Ganske likt ja, men her kan du også sortere etter "destination", vil tro det er hvilken by som blir angrepet. Hadde vært ganske kjekt av og til syns nå jeg.
 

DeletedUser

Guest
Har dette scriptet samme funksjonen som sorteringsscriptet?

Trenger fortsatt svar på dette spørsmålet.

EDIT: Svaret hadde vist allerede kommet. Uansett så vil det ikke bli godkjent om vi allerede har et script som gjør det samme.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
sortincoming.jpg

--------------------------------------------------------------------------
soinc.png


Ascending/Descending blir det samme som SO-scriptets opp/ned-piler

Arrival time = Ankomst. SO-scriptet sorterer også "Ankomst om". Det andre scriptet tar vel utgangspunkt i at de allerede er sortert på den måten, men du kommer ikke tilbake dit via scriptet etter å ha sett på andre rekkefølger.

Sent time = Attack ID

Player name = Opprinnelse (ye, jeg angriper meg selv på bildet. Måtte ha noe å vise med)

Attack name = Kommando

Destination = Mål. Her kan SO-scriptet sortere etter bynavn, koordinater (både x og y aksen for seg) og kontinent

For meg er SO-scriptet både enklere i bruk med færre klikk, og det gir litt flere alternativer.

Men jeg synes fremdeles det blir feil å ikke godkjenne et alternativ bare fordi et annet script kom først. Hva om det nye hadde vært mye bedre? Og det vil garantert være folk som vil foretrekke dette andre istedetfor SO-scriptet (selv om jeg personlig ikke kan forstå hvorfor, da SO-scriptet også sorterer alle andre oversikter). Det er jo allerede flere scripts på listen som gjør det samme. Feks de som teller tropper, mass recruit og taggescript. Det burde være litt rom for personlig preferanse også :)
 

DeletedUser

Guest
[SPOIL]
sortincoming.jpg

--------------------------------------------------------------------------
soinc.png


Ascending/Descending blir det samme som SO-scriptets opp/ned-piler

Arrival time = Ankomst. SO-scriptet sorterer også "Ankomst om". Det andre scriptet tar vel utgangspunkt i at de allerede er sortert på den måten, men du kommer ikke tilbake dit via scriptet etter å ha sett på andre rekkefølger.

Sent time = Attack ID

Player name = Opprinnelse (ye, jeg angriper meg selv på bildet. Måtte ha noe å vise med)

Attack name = Kommando

Destination = Mål. Her kan SO-scriptet sortere etter bynavn, koordinater (både x og y aksen for seg) og kontinent

For meg er SO-scriptet både enklere i bruk med færre klikk, og det gir litt flere alternativer.

Men jeg synes fremdeles det blir feil å ikke godkjenne et alternativ bare fordi et annet script kom først. Hva om det nye hadde vært mye bedre? Og det vil garantert være folk som vil foretrekke dette andre istedetfor SO-scriptet (selv om jeg personlig ikke kan forstå hvorfor, da SO-scriptet også sorterer alle andre oversikter). Det er jo allerede flere scripts på listen som gjør det samme. Feks de som teller tropper, mass recruit og taggescript. Det burde være litt rom for personlig preferanse også :)

[/SPOIL]

Jeg forstår hva du mener med at vi kan godkjenne det uansett. Men jeg kan virkelig ikke se forskjellen da det øverste bildet ikke vil laste.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er relevant så funka det skriptet både på .no og .net tidligere. Det har ikke funka for meg på .net på en god stund, men det kan nå hende det har kommet en, ehe, nyere utgave.
 

DeletedUser

Guest
Destination = Mål. Her kan SO-scriptet sortere etter bynavn, koordinater (både x og y aksen for seg) og kontinent
Det fungerer ikke for meg å sortere etter mål i SO-scriptet. Ja, jeg får opp det bildet du viste her, men det skjer ingenting når jeg trykker på mål-pilene. Om dere andre klarer å sortere etter mål med SO-scriptet så ser jeg at det ikke er noe vits med det nye scriptet. Men for meg så gir det meg en ny mulighet, derfor hadde det vært fint å få dette godkjent også, da det i mine øyne ikke er det samme scriptet, om dette faktisk klarer å sortere etter mål.
 

DeletedUser

Guest
Du har rett, det funker ikke. Det er ikke lenge siden jeg brukte akkurat den funksjonen, så de må ha endret noe nå de siste ukene..
 

DeletedUser

Guest
Du har rett, det funker ikke. Det er ikke lenge siden jeg brukte akkurat den funksjonen, så de må ha endret noe nå de siste ukene..

Stemmer det at noe er endret. Versjon 7 kom trossalt ikke for lange tiden siden.
 
Topp