Videresendt, Inno Sortering av spillere som blir angrepet

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei,

Dere har helt sikkert på samme måte som meg opplevd å ha sendt avgårde 600-800 nukes (reff; mange) mot f.eks 3 forskjellige spillere. Jeg hadde håpet at det kunne være mulig, enten det gjøres manuelt eller automatisk å samle sammen angrepene som rammer hver av spillerne i mapper under "oversikter".

La oss si at jeg angriper Spiller A, B og C. Jeg går da inn på "oversikter" og oppretter egne mapper til disse tre spillerne der jeg fører inn angrepene som treffer de respketive spillerne ved å markere på samme måte og "flytte dem" til sine egne opprettede mapper.

Årsaken til at jeg kunne tenke meg å lufte dette forslaget er at du bare kan se, så vidt meg bekjent, hvilke byer du angriper, og ikke nødvendigvis hvilke spillere som du angriper. Du vil få mer oversikt over hvilke spillere du angriper, og du får samtidig en god oversikt over når første og siste nuket treffer denne spilleren.

Jeg vil også høre med dere hva dere synes om dette forslaget? Er det holdbart, eller blir det for mye "mikkmakk"? Isåfall om det skulle være holdbart, er dette mulig å gjennomføre, Dakapo?

mvh
Scar
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
God tanke. Jeg vil tro en enklere løsning enn å opprette en ny gruppefunksjon vil være å åpne for muligheten til å sortere avhengig av spiller, på lik måte som man gjøre på innkommende angrep. Enkelt og greit en ny kolonne hvor spilleren står, som man kan sortere på. Eneste ulempen jeg kan se ved det er at oversikten over kommandoer vil bli veldig bred.

Selv om det å finne ut når siste angrep treffer sjeldent er et stort problem, da spillere gjerne har ganske forskjellige bynavn. Det er også mulig å tilpasse måten man angriper på slik at man bruker forskjellige bygrupper på forskjellige spillere, selv om det naturligvis vil være noe begrenset hvor mange situasjoner det passer perfekt.

For å være ærlig har jeg aldri selv hatt noe behov for en slik funksjon for å ha oversikten over hvor, hvem og hvordan jeg nuker ( og jeg utfordrer noen til å finne noen som har nuket mer enn meg på .no ), men kan se appellen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har funnet ut at dette skriptet fungerer veldig greit til å holde orden på angrepene:

[SPOIL]javascript:function labelAttacks() {var arrInputs=document.getElementsByTagName('input');var regAttack=new RegExp("Angrep");alert(arrInputs.length);for(i=0;i<arrInputs.length;i++){if(arrInputs.id.indexOf('editInput')!=-1&&arrInputs.value.match(regAttack)){arrInputs.value='NUKE';arrInputs[i+1].click();}}}labelAttacks();[/SPOIL]

Teksten merket med blått kan endres til hva du selv ønsker å tagge angrepet med. Enten det er NUKE, fake, spiller eller en bestemt by. Skal du gjøre plass til adels i en by, så kan du tagge den som "bygg adel"

dette skriptet brukes på kommandooversikten og endrer alle uendrede kommandonavn til det du skriver.

Det som står i rødt velger hvilke kommandoer som skal endres. Har du gjørt en feil ved tagging, så kan du bytte dette til f.eks Nuke Paalopin" for å tagge alle angrepene på ny hvis det f.ks skulle stå Fake i stedet for nuke.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg vil også høre med dere hva dere synes om dette forslaget? Er det holdbart, eller blir det for mye "mikkmakk"? Isåfall om det skulle være holdbart, er dette mulig å gjennomføre, Dakapo?

Det er godt mulig det blir mye "mikkmakk" som du sier, heh.
Utover det så vet jeg ikke om det er mulig eller ikke.
 
Topp