Testes Sorteringscript

DeletedUser

Guest
Veldi besinderli, funker som hakka mækk på .co.uk, men får samma feilmelling som jærven her på no8

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Bruk .net versjonen. Det er feilmelding på den og, men den funker likevel.
 

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:%20%20/*%20===%20CUSTOMIZABLE%20===%20*/%20var%20vScript={%20URLs:[%20'http://crosstrigger.com/tw/v7/sort_rh.js',%20'http://taktimer.net/scripts/dales/sort_rh.js'%20],%20id:'fnOverviewSorter',%20config:{},%20action:function(){win[vScript.id](vScript.config);},%20runOnce:true%20};%20%20%20/*%20===%20GENERIC%20===%20*/%20vScript.name='Launcher';%20vScript.author={name:'dalesmckay',contact:'dalesmckay@gmail.com'};%20vScript.version='1.00';%20vScript.timeoutMS=3000;%20vScript.debugEnabled=true;%20%20var%20win=(window.frames.length>0)?window.main:window;%20win.$(win.document).ready(function(){%20function%20fnDebugLog(msg){if(!vScript.debugEnabled){return;}win.$('body').append(msg);}%20%20var%20isLoaded=false;%20var%20ii=0;%20%20function%20fnEmbedScript(){%20if(isLoaded){%20return;%20}%20%20if(ii>=vScript.URLs.length){%20fnDebugLog('<span%20style="color:red;">(Fail)</span><br/><span%20style="color:red;"><B>ERROR:%20</B>No%20available%20hosts.<br/><br/>');%20return;%20}%20%20fnDebugLog(((ii>0)?'<span%20style="color:red;">(Fail)</span><br/>':'')+'<B>Load:%20</B>'+vScript.URLs[ii]+'%20...%20');%20%20win.$.getScript(%20vScript.URLs[ii]+'?'+Math.round(Math.random()*1000000),%20function(){%20if(isLoaded){%20return;%20}%20%20isLoaded=true;%20fnDebugLog('<span%20style="color:green;">(OK)</span><br/>');%20fnDebugLog('<span%20style="color:blue;">Executing...</span><br/><br/>');%20win.setTimeout(function(a,b){vScript.action();},200);%20}%20);%20%20ii++;%20%20if(!isLoaded){%20win.setTimeout(function(a,b){fnEmbedScript();},vScript.timeoutMS);%20}%20}%20%20if(win[vScript.id]){%20if(!vScript.runOnce){%20fnDebugLog('<span%20style="color:blue;">Executing...</span><br/><br/>');%20vScript.action();%20}%20}%20else{%20fnDebugLog('<span%20style="color:blue;text-decoration:underline;">'+vScript.author.name+'%20-%20'+vScript.name+'%20v'+vScript.version+'</span><br/>');%20fnEmbedScript();%20}%20});%20%20void(0);

Vet ikke hvor den egentlig ligger, jeg ble bare linka til den nye versjonen fra den gamle en stund etter den gamle sluttet å virke da v7.0 kom.
 

DeletedUser

Guest
Prøvde det men får feilmelling

Error: Cannot convert 'myself._win.$(e).text().match(cellRegex)' to object

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jælper itte hos mæ iallefall.

På oversiktsia kommer det opp piler som normalt, men å trøkke på dom gjær ittno.

På sia me innkommannes slenger bære opp den første Attack IDen før'n har bestæmt sæ førrat nukk er nukk, å heller itte her gir pil'n no respons.

:confused:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Sliter med det samme som personen over meg her. Det gamle funker ikke i det hele tatt. Og .Net versjonen gir meg feilmelding (som jeg fint klikket bort) så kommer pilene opp, men ingen ting skjer når jeg trykker på disse :/
 

DeletedUser

Guest
Fungerer det ikke i det heletatt og feilmelding kommer opp? eller fungerer det i noen tilfeller?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Feil meldingen kommer som sakt opp når jeg bruker .net versjonen. Så kommer pilene som skal brukes til sortering opp, men da jeg klikker på disse skjer det ingen ting

Scriptet Kristure har posted fungerer ikke i det hele tatt, NADA skjer når jeg trykker på det:p
 

DeletedUser

Guest
Mitt script fungerer som det skal.. Får ikke opp noen feilmelding. Skal vi, skal legge ut mitt når jeg kommer tilbake etter en tur med hunden min! :)
 

DeletedUser

Guest
Min popup (Kristure sin versjon, som vel er den dere kan få gjort noe med) sier "Error: xmlDoc.getElementsByTagName("church")[0].childNodes[0] is undefined"

Jeg skjønner obviously svært lite av det der, men det er på v6, hvor vi ikke har kirke.
 

DeletedUser

Guest
aha, så problemet kan hende ligger ved at den ikke fungerer på en verden uten kirke. Vel, skal få noen til å se på det.
 

DeletedUser

Guest
Det er godt å vite!

Er det snakk om at det bare er på v6 dette scriptet ikke fungerer da? Fint om de som spiller på flere verdner kan sjekke om det gjelder alle plasser eller bare den ene respektive verdenen.

:)
 

DeletedUser

Guest
Mitt fungerer.. Så det er veldig rart. Eller det fungerer på attack ID men ikke på resten.
 
Topp