Testes Sorteringscript

DeletedUser

Guest
funker fint igjenn på v1. på alt samma!

eeeh...alt sammen er vel å ta litt hardt i? den sorterer ikke alt, men det viktigste. Jeg laget en oversikt på forrige side. regner med at du bruker opera 11.50, så kan hende at det ikke blir helt likt da kanskje? Virker det samme hos deg?
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
bruker 11.50 ja, men nå har den konka ut igjen på troppe sorteringa, skjønner fint lite av dette her, får vel bare gjøre ting på den gamle metoden, tar litt lengre tid men det funker da.
 

DeletedUser

Guest
bruker 11.50 ja, men nå har den konka ut igjen på troppe sorteringa, skjønner fint lite av dette her, får vel bare gjøre ting på den gamle metoden, tar litt lengre tid men det funker da.

Jeg har opplevd at den blir mer og mer ustabil jo flere byer du sorterer. Den funker best om du bruker små grupper. Når du kommer over 300 byer som skal sorteres for hver gruppe, går den tregere og blir mer ustabil. Oppdateringen til Opera 11.50 gjør heller ikke saken noe bedre, da den har gjort enkelte scripts ustabile. Noe som er grunnen til at jeg fremdeles bruker 11.01:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå stoppet det hos meg og... ingen respons når jeg trykker på scriptet. Noen som vet hva dette kan skyldes? den fungerte veldig bra i går.
 

DeletedUser

Guest
Noen problemer med dette scriptet eller? Det funker ikke her lengre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil tro det er serveren det er knyttet til som er nede, og at det ikke er noen problemer med selve skriptet.

Man kan alternativt bruke dette skriptet. Det har ikke helt de samme funksjonene, men funker ganske så bra på oversikten over innkommende angrep, og kommandoer.
 

DeletedUser

Guest
Eventuelt dette:

[SPOIL]javascript: function c() { var a=document; if(window.frames.length>0) a=window.main.document; var b=a.createElement('script'); b.type='text/javascript'; b.src='http://speider.x10.mx/tw/script/sort.js'; a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b); } c();[/SPOIL]

Jeg vet ikke helt hvilket som er best, men det er bare å prøve ut.
 

DeletedUser

Guest
Ah, trodde faktisk det var det der som ikke funket. Men det ser ut som om det gjør det. Kanskje de som har et som ikke funker har en annen vert. Det der er det Sjefen som er vert for :)
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ah, trodde faktisk det var det der som ikke funket. Men det ser ut som om det gjør det. Kanskje de som har et som ikke funker har en annen vert. Det der er det Sjefen som er vert for :)

Funker dårlig her :cry:

Jeg har lagt ned serveren som scriptet lå på. Hvis det er ønskelig så kan jeg legge det ut igjen - et annet sted. Grimlock har lagt ut et nytt her: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=251317#post251317
Egentlig bedre, men viser ikke angrepsID, så det blir litt vanskeligere å finne angrep som ble sendt samtidig.
 

DeletedUser

Guest
Scriptet funker ikke lengre og det trengs en update! Skal se hva jeg kan gjøre!
 
Topp