Spøkebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at Capitan22 sliter med at spillerne vil heller spille kort enn tw. Bgm har blitt spilleavhengig på poker og bryr seg ikke om tw lenger, noe som forklarer hans aktivitet (aka ikke-eksisterende).

Bunny ser rødt og sliter med noe godt å komme med.
op92 ble skremt av innkommende og dro på ferie.

BOL koser seg i det karibiske hav og slapper av ettersom de ikke trenger å anstrenge seg lenger... de vet de har tapt. Ergo mer fritid :awesome:

Noen jeg har glemt? :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktes at Capitan22 sliter med at spillerne vil heller spille kort enn tw. Bgm har blitt spilleavhengig på poker og bryr seg ikke om tw lenger, noe som forklarer hans aktivitet (aka ikke-eksisterende).

Bunny ser rødt og sliter med noe godt å komme med.
op92 ble skremt av innkommende og dro på ferie.

BOL koser seg i det karibiske hav og slapper av ettersom de ikke trenger å anstrenge seg lenger... de vet de har tapt. Ergo mer fritid :awesome:

Noen jeg har glemt? :D

Spøkebørs (wasntme) he he, litt fakta: bgm prøver og prøver han...... Han får det bare ikke til. It bites to meet the real deal :D
 

DeletedUser

Guest
JPTG må visst ha noen bamser som ledere. De prøver å unngå krig og tap, så de holder seg til de enkle tingene. Barbie og BOL... Som kan regnes som barbie allerede, vel de fleste :awesome:

I tillegg er medlemmene dukker som bare følger denne tankegangen og bryr seg ikke om at de blir angrepet. Er mye viktigere å være snill og god. Flott sier jeg! :razz:

Virker også som H.F.O folka har gitt opp. "Nothing to do here!"... Så det er også en god ting for oss. Kanskje de ble så stresset at de dro på en aldri så liten ferie alle mann? Ehhrrmm og damer.. (giggle)

Vi i WIC gleder oss til snøen kommer og da skal vi virkelig kjøre over dere! :awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel - trodde nå spetakkelet Windsy skulle være litt i front å forsvare det paradiset både han og bgm75 hadde lovet, men neida! Unnskyldningen om at "neeh, jeg har slutta. så jeg gidder ikke" - begynner å bli fryktelig utdatert nå, føler jeg :)

Uansett, det blir spennende å se om bgm75 plutselig finner ut at det å ta seg ferie frister og kommer med noe av samme "unnskyldning" som Windsy kom med. Kritikken mot meg om hvor "feig" jeg er som dro til WIC svinner litt hen mtp at Windsy ga seg med en gang det begynte å gå i rødt (giggle) Oh well, å skyte seg selv i foten er et merkelig fenomen som stadig inntrer daglig ser det ut som!

Uansett, The Pretty White Winter er på anmarsj, og kaldere skal det bli;)
 

DeletedUser

Guest
nnnnn

JPTG må visst ha noen bamser som ledere. De prøver å unngå krig og tap, så de holder seg til de enkle tingene. Barbie og BOL... Som kan regnes som barbie allerede, vel de fleste :awesome:

I tillegg er medlemmene dukker som bare følger denne tankegangen og bryr seg ikke om at de blir angrepet. Er mye viktigere å være snill og god. Flott sier jeg! :razz:

Virker også som H.F.O folka har gitt opp. "Nothing to do here!"... Så det er også en god ting for oss. Kanskje de ble så stresset at de dro på en aldri så liten ferie alle mann? Ehhrrmm og damer.. (giggle)

Vi i WIC gleder oss til snøen kommer og da skal vi virkelig kjøre over dere! :awesome:

løyn. jeg var i HFO og kan ikke akkurat se at noen har gitt opp
 

DeletedUser

Guest
løyn. jeg var i HFO og kan ikke akkurat se at noen har gitt opp

Nei, dette må være sant. Så du kan ikke se at noen har gitt opp? Virkelig? Blind eller? xD

De fleste ligger nok foran sofaen og gidder nok ikke bry seg engang. Woho! :twisted:

Så lev videre i den flotte boblen din om at alt er flott og alle er aktive. :LOL:
 

DeletedUser

Guest
De har ikke gitt opp. De har bare havnet i en lykkerus over å endelig kunne dolke sine venner i ryggen og har dermed glemt at WIC fremdeles eksisterer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg som hadde håpet å komme tilbake om et år og det skulle være like spennende som når jeg dro :(
 

DeletedUser

Guest
:(

jeg sier ikke at ALLE er aktive. men når du sier HFO har gitt opp. er det jo klart jeg reagerer
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
pass deg paal bgm kan godt starte den opp igjen pga han trenger å fikse på statsen igjen :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Høres nesten ut som om noen av dere fortsatt kriger med HFO??? En spøkelseskrig da eller? (giggle) Såvidt jeg vet, så eksisterer ikke HFO lenger. JPTG derimot eksisterer, og vil ikke bli borte om det er det dere håper på. Du kan si vi har hatt en tid med litt opprydding og ting er nå på plass igjen..
Er morsomt å lese mellom linjene hvor fantastiske dere i WIC ser ut til å tro dere er - adler innaktive kontoer atter en gang (clapping)(party)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Høres nesten ut som om noen av dere fortsatt kriger med HFO??? En spøkelseskrig da eller? (giggle) Såvidt jeg vet, så eksisterer ikke HFO lenger. JPTG derimot eksisterer, og vil ikke bli borte om det er det dere håper på. Du kan si vi har hatt en tid med litt opprydding og ting er nå på plass igjen..
Er morsomt å lese mellom linjene hvor fantastiske dere i WIC ser ut til å tro dere er - adler innaktive kontoer atter en gang (clapping)(party)

Hvor mange kontoer må vi adle før vi når de "aktive" da, C22?:) Begynner å bli litt oppbrukt den bittelille unnskyldningen der nå altså :) Bare innrøm at WIC har et mye større spillermessig kaliber enn dere noen gang har hatt eller kommer til å ha? Er det så vanskelig å innrømme dette da? :)

Og dette med at du flirer av at vi fortsatt sier HFO og RNG, er rett og slett fordi vi liker å skille dere litt for å gi en raskere beskrivelse av hvilket tidligere stammeområde vi adler vi:) RNG i nord, HFO i sør. Trodde dette var nokså opplagt jeg da, men tydeligvis ikke^^,
 

DeletedUser

Guest
adler innaktive kontoer atter en gang (clapping)(party)

Nå kjenner ikke jeg situasjonen andre steder langs fronten, men dlke var iallefall aktiv når vi begynte på han. At han ble inaktiv kan vel sees på som en seier for oss som knuste motivasjonen hans? :hmm:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
stemmer ikke dido.. der har det vært KV i lang tid, kan godt finne en dato for deg, men han forsvant før dere begynte å adle ham.. Lloyd vet der jo alt om, han hadde jo til og med avtale med en av dere :p. Windsy har vært lenge med innaktiv KV, og enkelte blir adlet når de er på skolen eller sover. Hadde dette vært et spill hvor alle var aktive til samme tid, så ville dere fått kamp. Da ville det ikke vært så lett for dere

Istedet for at dere bruker RNG og HFO så kunne dere like gjerne brukt nord og sør, you know.. Kan jo bruke fantasien litt, eller gjør det vondt?
 

DeletedUser

Guest
Nå er det jo ikke bare adling som er kriging, nuking er for eksempel også veldig effektivt på motivasjonen, og jeg vet ikke hva du gjør, men jeg pleier ihvertfall å sende noen gode ladninger med nukes før jeg begynner på adling.
Er alle troppene borte så blir det vanskelig å gjøre motstand. :)

Uansett så er det meningsløst å skjule seg bak at noen kontoer har kv som en unnskylding for at statistikkene ser dårlige ut. Kver kan gjøre motstand, de må ikke oppføre seg som gråbyer bare fordi det ikke er deres konto. Dessuten så ser det verre ut for hver by dere mister. Fronten forflytter seg like mye uavhengig om det er kv eller kontoeier som spiller.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Var ikke det jeg sa.. du har vel hørt om at KV også kan være innaktiv..og nettopp den KV`n har så og si vært fraværende. Ingen bortforklaring i det hele tatt.. The truth my friend, the truth..
 

DeletedUser

Guest
Vet at kv også kan være inaktiv, men er det ikke lurt å da sørge for at kven havner hos noen aktive istedet? Det er jo lett å se om noen gjør jobben de har tatt på seg som kv eller ikke.
Eller kanskje det egentlig ikke er noen aktive igjen og at MD hadde rett allikevel? :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
stemmer ikke dido.. der har det vært KV i lang tid, kan godt finne en dato for deg, men han forsvant før dere begynte å adle ham.. Lloyd vet der jo alt om, han hadde jo til og med avtale med en av dere :p. Windsy har vært lenge med innaktiv KV, og enkelte blir adlet når de er på skolen eller sover. Hadde dette vært et spill hvor alle var aktive til samme tid, så ville dere fått kamp. Da ville det ikke vært så lett for dere

Istedet for at dere bruker RNG og HFO så kunne dere like gjerne brukt nord og sør, you know.. Kan jo bruke fantasien litt, eller gjør det vondt?

Jeg regner med at dere har spillere som både går på skole og jobber fulltid akkurat som oss, eller? Artig hvordan du sutrer over at vi innadler innaktive, C22. Gi oss en liste med de som er aktive, så skal jeg nok gi deg et løfte om at det er et flust av WIC-spillere som kommer til å sende angrepene sine i den retningen da WIC så å si holder på å sovne over hvor kjedelig det er at folk på kontoen dem angriper plutselig forsvinner. Lov å bruke fantasien litt ja, eller?

WIC angriper fronten, C22, at dere har problemer med å matche WIC sitt kaliber som frontspillere kan du ikke legge skylda på WIC. Se heller på dine egne svakheter å gjør noe med dem. DU har hvertfall hendene fulle, så jeg håper du har satt igang med å rette dem opp for lenge siden.


Istedet for at dere bruker RNG og HFO så kunne dere like gjerne brukt nord og sør, you know.. Kan jo bruke fantasien litt, eller gjør det vondt?

Kan du fortelle meg hva som er så mye bedre med å kun bruke nord eller sør? Vi holder oss rett og slett til HFO og RNG, da samme begredeligheten fra disse stammene fortsatt eksisterer, denne gangen under ett stammenavn - JPTG. Same shit - different wrapping^^,
 
Topp