Spøkebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Se der ja. Der kom det endelig en innrømmelse fra dere at det var navnet som gjorde det. På toppen av det hele var det ikke stammen som ville det, kun Glitter? (giggle)

Ikke akkurat en innrømmelse nei. Det ligger mye mer bak enn kun stammenavnet, og det vet du like godt som meg, så vær så snill å ikke spill dum. Du er veldig flink til det, men prøv i det miste å la være. Kombinasjonen glitter/C22/Bgm75 er ikke akkurat en drømmekombinasjon i en ledelse. Og der min venn, har du vårt "hovedproblem" på hvorfor det ikke ble en merg med alle tre stammene:)
 

DeletedUser

Guest
Å adle innaktive er nå noe som har foregått på begge sider. Forskjellen er hvem som skryter av det (giggle)

Har faktisk ikke sett noen gjøre dette. Er enig i at det ikke er noe å skryte over heller :p

Godt å se jeg er savnet her i det minste (love) Dere smelter mitt hjerte.

Kanskje en liten analyse om hva som gjør at JPTG har hatt en hard tid:

Front som har blitt enormt stor: De fleste spillerne har nå KUN front. Ingen safe-zones. I motsetning til WIC som har muligheten til å stacke som de alltid har kunnet.

Nå får dere endelig vite hvordan det føles!! Dette har vi sagt lenge og dere har alltid sett ned på det..

Vi havnet i en uunngåelig krig som Eivind, Tormod og Benedichte gang på gang hevder sin uskyld på. Det er til og med kommet flere blogginnlegg omdette :O Dog innholdet kan fattes i korthet som dette: Hjelp! ingen gjør som jeg vil. Dere må synes synd på meg :crybaby:"

Nei. Det var faktisk mulig å fortsette som før. Idioti og "stolthet" gikk framfor fornuft og taktikk. Great job on that.

En sak som også har hjulpet til motgangen er krangling med TW team uten at noen av disse temaene trenger å diskuteres mer. Jeg tror nok vi alle er enige at uansett hvor mye dette diskuteres, så må vi bare bli enige om å være uenige.

Dette kan da ikke ha påvirket så mye? Eller skjer det virkelig så vannvittig mye bak kulissene hos dere?

Uansett: Dette var en kort oppsummering om mitt synspunkt på situasjonen og endringer i krigen.

Altså, denne krigen kan ta to vendinger. Enten blir det en kortvarig krig der Just bare.. gir opp, eller så gir dere jernet framover og så blir det en skikkelig krig. Foreløpig ser det ut til at det første forslaget ser ut til å trumfe gjennom.
 

DeletedUser

Guest
nnhnj

Hvor mange kontoer må vi adle før vi når de "aktive" da, C22?:) Begynner å bli litt oppbrukt den bittelille unnskyldningen der nå altså :) Bare innrøm at WIC har et mye større spillermessig kaliber enn dere noen gang har hatt eller kommer til å ha? Er det så vanskelig å innrømme dette da? :)

Og dette med at du flirer av at vi fortsatt sier HFO og RNG, er rett og slett fordi vi liker å skille dere litt for å gi en raskere beskrivelse av hvilket tidligere stammeområde vi adler vi:) RNG i nord, HFO i sør. Trodde dette var nokså opplagt jeg da, men tydeligvis ikke^^,

nå må vi ikke glemme at du var i BOL. og nå sitter du å sier at dine gamle fiender er nå verdens beste
 

DeletedUser

Guest
nå må vi ikke glemme at du var i BOL. og nå sitter du å sier at dine gamle fiender er nå verdens beste

Ehh.. nei? Han har ikke sagt det. Det han faktisk sa var at "Bare innrøm at WIC har et mye større spillermessig kaliber enn dere noen gang har hatt eller kommer til å ha?". Det kan ikke tolkes som at han mener WIC er bedre enn BOL, ettersom han ikke har nevnt BOL engang.. Så hvorfor nevner du BOL? -.-

Men er helt enig med han i at JPTG har gått mange hakk ned i kvalitet den siste tiden. Og propagandaen deres er også heeeeelt håpløst, MILDT sagt...

Eneste positive dere/du kommer med, er at vi ofte bare ler av hva som blir servert. Veldig artig.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Wimseey tilbake på forumet, godt jeg har mye popcorn tigjengelig her hihi (giggle)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
nå må vi ikke glemme at du var i BOL. og nå sitter du å sier at dine gamle fiender er nå verdens beste

Har jeg vært i BOL? W00t?? o.0 Neida, det var bare en tull.

Aaaaaaaanyways... Kan du vennligst sitere meg i det innlegget du svarte på hvor jeg sier dette? Som magic dude påpekte, så nevnte ikke jeg BOL i det hele tatt. Jeg vil dermed advare deg mot å trekke for raske konklusjoner ut av noe du ikke har grunnlag i i det hele tatt, mister..
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Heh, artig lesning det her igrunn! :) kan kosa meg med popcorn eg au for ein gang skyld! :) Må innrømme at eg skjønner gleden til wic med dette forumet om dem alltid har det like gøy som eg he det nu! ^^

Anyways, windsey, det argumentet med meg, danne og glitter, er jo berre fullshitta! Her kjem du med 3 av dem elste triksa i boka:
1. Skyld på ein kvinnelig leder! Går aldri gammal den der! Berre skyld på kvinnfolkan du så blir alt så bra så! :)
2. Skyld på han som gikk til ein anna stamme! Den har faktisk litt effekt, men ærlig talt, danne har 20 ganger meir guts en du he, han he ihvertfall ikkje "slutta"
3. Skyld på han med krøller! For ærlig talt, det er faktisk ikkje min feil at eg har litt krøllete hår!

Når det er sagt, så skal eg være litt partisk igjen her nu! Bene er tå dem beste lederane du fe tak i, så å påstå at hu er skyld i dette, er som å påstå at dåkk sjølv er for innkompetente tell å jobbe med? :) Danne er ein betre speller enn dåkk i JPTG klarer å hoste opp, og faktisk mot alle odds, også ein fantastisk hyggelig kar! :) Og eg sjølv er ein liten apekatt som er litt for stor i kjeften, men sånn heilt ærlig, har eg tatt så vanvittig feil a? :D BOL lever enda, det gjer ikkje RNG, eller HFO om eg ikkje tar feil? Ser ihvertfall ikkje ut som dem gjer det allt førr bra om dem faktisk er tilstede? WIC kjører solid som alltid, så egentlig så har BOL sålangt tatt 2. plassen i krigen mellom dem 4 stammene?

Når DET er sagt, så kan eg ikkje sei JPTG har gode stats mot WIC førr tida? Og det argumentet ditt med BERRE front, så har dåkk jo sjølv sagt at å adle BOL er som å adle grått, og om dåkk stacker rundt alle gråbyer så skjønner eg jo godt at dåkk ikkje kan stacke imot WIC au? Det er ikkje veldig mange aktive i BOL som angriper dåkk nå, så dåkk he vel egentlig meirr safe-soner enn du vil ha det til? ;)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Front som har blitt enormt stor: De fleste spillerne har nå KUN front. Ingen safe-zones. I motsetning til WIC som har muligheten til å stacke som de alltid har kunnet.
.

oii det minner meg om min konto før jeg adlet bol :O
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Windsy, BOL og RNG hadde da MYE større safe-zones enn IB før? Dere hadde jo 3/4 av kartet en periode....
 

DeletedUser

Guest
Artig når vi til slutt vinner denne verden og så kommer alle til å lette på slørene om hva som foregikk i kulissene. :mehe:
 

DeletedUser

Guest
å? har du planer om å skrive bok?

Nei, jeg vet ikke 1/10 og kanskje mindre om hva som virkelig har skjedd på V1 gjennom tidene. Men etter at verdenen er over, så er kanskje folk mer åpne om hva de egentlig har gjort for å komme så langt i spillet ;)
 
Topp