Spørsmål/kommentarer til runde 10

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
24ynvjs.png



Nope!
 

DeletedUser

Guest
Dette høres gøy ut! Hadde egentlig ikke tenkt å starte, men dette vil jeg ikke gå glipp av :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har en følelse på at det kommer til å bli veldig mye spionering...Når det er sagt, veldig morsomt og kreativt! Ser veldig gøy ut :)
 

DeletedUser

Guest
Ser flotters ut! :)

Kanskje dette blir den ene gangen vi slår Sander og co.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Jeg elsker det at dere endelig har fått til dette med tilfeldige stammer, kudos! Men hvordan skal dere forhindre at folk lager en kjempe god stamme? Om man havner i "feil" stamme, er det jo bare å lage ny(e) konto(er) helt til de har kommet med de som de ønsket seg. Så min oppfordring er at dere må finne en løsning, slik at dette ikke blir noe problem!

Ellers er instillingene midt i blinken, tusen takk for det, Dakapo! :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle egentlig ikke være med, men dette minner meg om en speed runde jeg var med på :)

Ser artig ut
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Nice Instillinger! Tror vel heller sander og co blir nødt til å slå hverandre(evtl Lage en dual acc med alle Sammen?:eek:)



Eneste som kan blir ett problem er det som heine nevnte ....
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg elsker det at dere endelig har fått til dette med tilfeldige stammer, kudos! Men hvordan skal dere forhindre at folk lager en kjempe god stamme? Om man havner i "feil" stamme, er det jo bare å lage ny(e) konto(er) helt til de har kommet med de som de ønsket seg. Så min oppfordring er at dere må finne en løsning, slik at dette ikke blir noe problem!

Ellers er instillingene midt i blinken, tusen takk for det, Dakapo! :)

Skal prøve å finne på en løsning.
 

DeletedUser

Guest
Nice Instillinger! Tror vel heller sander og co blir nødt til å slå hverandre(evtl Lage en dual acc med alle Sammen?:eek:)



Eneste som kan blir ett problem er det som heine nevnte ....

Hvem gidder vel å slite seg ut på den måten? Bedre å holde seg til en konto, enn å lage masse brukere, som er hva tapere gjør.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Vil det være juleevent?

Og et spørsmål til. Siden man ikke kan velge himmelrettning når man starter, vil da stammene bli blandet inn i hverandre, eller blir det forskjellige stammer i hvert kontinent?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vil det være juleevent?

Og et spørsmål til. Siden man ikke kan velge himmelrettning når man starter, vil da stammene bli blandet inn i hverandre, eller blir det forskjellige stammer i hvert kontinent?

Nei, eventer er aldri på classic eller speedverdener.
Mest sannsynlig blir det litt blandet når det kommer til stammer. Den tar ikke så mye hensyn til plasseringer.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tror nesten jeg sier det før hver verden, men denne skal jeg spille på. Likte godt den biten med tilfeldig stamme. Da er det mulig vinneren ikke er klar før helt til slutten
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Jeg synes dette med tilfeldige stammer virker som et veldig interessant konsept. De eneste problemene jeg har med det, er at man ofte må bruke rundskriv-funskjonen for å kunne informere alle, ettersom ikke alle tar like mye intiativ. Forumet kommer bare de mest aktive og dedikerte til å bruke, hvertfall sånn jeg har erfart det...

Jeg synes også det virker irriterende å ha spillere som gir seg med en gang i samme stamme som deg. Blir bare unødvendig mange blå prikker på kartet. Det er ingen måte å kicke spillere på? Kan du Dakapo (eller en annen CM) eventuelt ta en tur innom innimellom og kicke de inaktive? Med inaktive mener jeg spillere som blir på 26 poeng hele veien, eller noe i den duren.

Ellers blir bare stammen kjørt som vanlig? Hertugen styrer stammen, og kan velge ut sine baroner selv? Eller hvordan blir dette?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis jeg har forstått det riktig, så kommer dakapo(som jo nå har rettighetene i alle stammene) til å gå inn ettter 1-2 dager, også kan hver stamme velge sin leder, som da Dakapo overfører rettighetene til...(og denne Hertugen kan da velge sine baroner selv ;))

Og det med de innaktive, de går jo grå etter noen dager, så det er vel heller ikke verdensundergang(hele poenget er jo at de som ikke er så veeeldig aktive også får sjansen til å vinne en verden :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg har rettigheter i alle stammene ja, men vil ikke vente så lenge som 1-2 dager før jeg ber medlemmene i stammene om å finne en hertug. Det er noe som blir å gjøres noen timer etter start.

Hertugen vil selvfølgelig få muligheten til å velge sine baroner osv helt selv.

Jeg blir ikke å kicke innaktive spillere nei. De vil uansett gå grå etter hvert som det allerede har blitt nevnt.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Vis man skulle være så uheldig å havne i en stamme som gir opp etter den 1 uka vil man da kunne bli plassert i en annen stamme eller må man starte på bånn av igjen med ny bruker ?
 
Topp