Spørsmål/kommentarer til runde 10

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Gratulerer, SctOmega er den første som ikke er fra RAD som har over 1000 ODA. (party)(party)(party)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Her er et par småkommentarer til deg, Dakapo:
1) Denne HP-runden ble visst av en eller annen grunn mye større enn den forrige, så 5 stammer var litt i minste laget. Ikke noe å gjøre med det nå, men hvis vi skal gjenta dette eksperimentet på en senere verden/HP må nok stammeantallet være høyere.
2) Etter ca en måned bør etter min mening verdenen stenges for nye medlemmer, slik at folk mot slutten ikke bare lager seg nye kontoer og havner i vinnerstammen. Det blir kjipt.

Begge deler er litt captain obvious, og sikkert ting dere i teamet alt har tenkt på, ikke sant?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Her er et par småkommentarer til deg, Dakapo:
1) Denne HP-runden ble visst av en eller annen grunn mye større enn den forrige, så 5 stammer var litt i minste laget. Ikke noe å gjøre med det nå, men hvis vi skal gjenta dette eksperimentet på en senere verden/HP må nok stammeantallet være høyere.

En smule større enn først antatt ja, helt korrekt. Likevel prøver jeg å se det positive i det - det blir (forhåpentligvis) ikke like enkelt å bli den største stammen nå, mange å ta av og mange å beskytte :p

Jaaa, jeg må nok opprette meg flere kontoer om vi skal gjøre dette igjen. Heh!:)

2) Etter ca en måned bør etter min mening verdenen stenges for nye medlemmer, slik at folk mot slutten ikke bare lager seg nye kontoer og havner i vinnerstammen. Det blir kjipt.

Begge deler er litt captain obvious, og sikkert ting dere i teamet alt har tenkt på, ikke sant?

Det med å stenge verden for nye spillere er noe jeg satt og tenkte på i sta når jeg så hvor mange spillere hver stamme hadde nå, så ja du skal ikke se bort i fra at det skjer.
 

DeletedUser

Guest
Kan det ikke være slik at de som går rød blir kicka fra stammen/ evt slettes.. er ufattelig irriterende
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kan det ikke være slik at de som går rød blir kicka fra stammen/ evt slettes.. er ufattelig irriterende

Jeg jobber med det akkurat nå, men det er ikke noe jeg blir å gjøre ofte. Likevel kan jeg gjøre det nå og da for å rydde litt.
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
De forsvinner jo forsåvidt automatisk etter 14 dager, da.

Interessant at man blir kastet ut av stammen når man blir permabanned. Hva er tanken bak det?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Dakapo skrev:
Det er mulig å angripe disse spillerne.
Kastes spillerne ut av stammen før de rekker å anke utestengelsen? Hvis nei, og de først kastes ut etter saken har fått sin endelige avgjørelse, så har Seiko1 fått unattackable permanent ban.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kastes spillerne ut av stammen før de rekker å anke utestengelsen? Hvis nei, og de først kastes ut etter saken har fått sin endelige avgjørelse, så har Seiko1 fått unattackable permanent ban.

Kommer litt an på hva de er utestengt for, men i de fleste tilfellene blir de kastet ut med en gang de blir utestengt.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Erobringsplanleggeren fungerer helt som normalt. Alle i samme stamme kan se reserveringer, i tillegg til at man kan ha delterobringsplanlegger med andre stammer.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kan du ta screenshot av de reservasjonene du kan se?

EDIT
Ta et eksempel på reservasjoner fra andre stammer via kartet, så slipper du å gjøre hele listen offentlig.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Sikker på at dere ikke bare har delt erobringsplan med en annen stamme da?
 
Topp