spørsmål

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
jeg ble litt usikker er det ny farming hver dag, så grensen er hver dag, for i sammlingsplassen har jeg plyndret 2k mindre enn på medaljen min
 

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på det samme. For jeg forstod det slik at det ble (Dager på serveren + landbyer) x 5000. Og at dette var det du kunne farme per dag. Altså:

Dag 1: (1 + 1) x 5000 = 10.000
Dag 2: (2 + 1) x 5000 = 15.000
Dag 3: (3 + 1) x 5000 = 20.000

osv... Men det ser ut til at formelen ikke bruker dager, men bruker tid på serveren målt i minutter, timer osv..ser også ut til at andre ting spiller inn. F.eks er min farmegrense ca. 15k, mens Victarion har 17k men har mindre poeng enn meg. Så skjønner ikke helt greien

EDIT: Tok feil, han hadde ikke 17k cap. Men han har farmet 17k totalt.. men aner ikke hvordan greiene fungere..
 

DeletedUser

Guest
Bare en tanke, har sett det selv, men da kan hende at det registreres først når det kommer inn til sammlingsplassen?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Har merket det selv:) På profilen står det:
Du har allerede ranet til deg 9.109 ressurser.

Og i samlingsplassen står det:
6,476/16,042

Så, ja, det må ver en form for nullstilling av hvor mye du har farmet (det er da forsåvidt logisk da du utover i spillet kan farme 1mill om dagen) som sikkert er helt vanlig:):)
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Er på ingen måte en nullstilling?
Den teller hvor mye du har farmet de siste 24 timene, og du har ikke lov til å overskride tallet på høyre siden.

Ressurser plyndret: 16,978/17,075
Du har allerede ranet til deg 21.176 ressurser.

Her ser du at jeg farmet nesten 4k fra serverstart, til klokken 21:20 i går. Dette er fordi at medaljen teller totalt gjennom hele verdenen, mens det på samlingsplassen er siste 24 timene.
 
Topp