Spørsmålrunde

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ja, drittlei gjetter jeg, eller bare lat. (har ikke tatt igjen meg etter jeg passerte han på medaljene i hvertfall)

Hva kan gjøres for å få spillere som blir adla til å restarte. (i motsetning til å slutte) når de blir adla ?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
hmm kanskje la de restarte med annet enn 38p byer muligens. Vi er langt ut i spillet så 1000p by og lk osv allerede forsket på

Blir det deilig med julefreden?
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nææh, merker nok ikke mye til den. p.g.a lang avstand
har planen klar :p adelstogene skal treffe rett før freden starter, og de er nok bare akkurat tilbake når angrepssperren er over uansett :p

Hva er er det beste "julaftenmåltidet" ?
 

DeletedUser

Guest
Ribbe, fatterns rødkål og saus, medisterkaker.

Hva er værst av lutefisk og rakfisk?
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Luxcat@sol.no skrev:
Man blir født, tvunget inn i et bedritens skolesystem (bare å sjekke ut mobbesidene her det, så får man et bilde) i 10 år, og må nødvendigvis fortsette, eller for alltid å leve fra hånd til munn.
Man trenger høyere utdannelse, for vi har forsvinnende få industriarbeidsplasser eller andre manuelle yrker, og selv der trenges det h.ut., ellers er man taperen - igjen.
Etter en overutdannelse, med 300 000 i studielån, som vil ta de neste 20 årene å betale tilbake, så kjøper man seg en alt for dyr boplass, for slik er det i byene. Og hvor er jobbene? I byene!
Man skaffer seg en partner, om man ikke har gjort det allerede, og får 1,8 barn, som man kan bekymre seg for resten av livet, med all narkotikaen, den bedritne skolen som ikke får gjort noe med mobbingen av barnet ditt, og tanker om avkommets sjanser i yrkeslivet.
Alt som er moro må det betales ekstra for, ekstra man ikke har, fordi det går til bolig, studielån, barna, billån + alle avgiftene. En tilfeldig fest en lørdagskveld, kan man bare glemme!

Til sist dør man naturligvis, uten å ha opplevd annen mening enn å ha vært en melkeku for staten. Da må jo meningen ligge der?

Hvor mye LK har du. (sånn ca)?
 

DeletedUser

Guest
Fordi folk er altfor selvhøytidelige, og er svært lite bøyelige for kritikk.


Ville du stolt på meg? Begrunn gjerne.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ja, du har masse grønne prikker under navnet ditt, pluss en fancy tittel! (giggle)

Hvorfor er du ennå våken?
 

DeletedUser

Guest
Fordi den hersens kirkeklokka vekka meg...

Hva er best? Dota, hon eller lol?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
LoL burde endre navnet til League of Trolls eller noe, trolls vært eneste game...

Hva er favoritt spillet ditt?
 

DeletedUser

Guest
Deadpool

[video=youtube;GnbnJraPOzY]http://www.youtube.com/watch?v=GnbnJraPOzY[/video]

Hva er den beste filmtriologien? (i.e LotR, Jurassic Park, Original IndianaJ, Original SW etc)
 
Topp