Spørsmålrunde

DeletedUser

Guest
Da hadde den stammen som hadde hatt noen av spillerne fra -RE- eller CKH vunnet :LOL:

Husker du den første stammen du ble med i på Tribalwars.no?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
reklame faktisk kjenner ingen IRL som spiller TW omtrent fikk en til og starte men han ville heller spille WOW :p

hva gjør du på nå :p
 

DeletedUser

Guest
griner over at wahaj drepte nuket mitt, erre ikke lov å ha juleferie!?

Hva fikk du til jul? (kyss) (hug)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
alt. Jeg = Gud! NOT!

min styrke :confused: Jeg er og vil alltid være en deffansiv spiller, men med grei offansiv spillestil.

Når går v12 inn end game?
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
allt fra 1 måned til 1 år?

Hva er den beste medaljen å få på TW.no å
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Siden det forrige spørsmålet var for dårlig stiller jeg et nytt et :happy:

Liker du å ha duals?
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Både ja og nei. Har man den riktige dualen så kanskje, men foretrekker å spille alene

Liker du best å angripe eller forsvare deg?
 

DeletedUser

Guest
Det som er fordelen med dual, å ha 1 av hver :p

Hvor mange holder fortsatt på nyttårsforsettene sine ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har mitt inntakt.


Hvem blir nummer 3 til 1mio poeng på v12?
 

DeletedUser

Guest
irek2727.


Hvor mange % av -RE- sine adlinger, har på en eller annen måte vært en internadling? :p
(mitt begrep av internadling: Når ingen motstand blir ytt, men "forsvareren" er klar over hva som skjer/hjelper til. Uansett stamme.)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
irek2727.


Hvor mange % av -RE- sine adlinger, har på en eller annen måte vært en internadling? :p
(mitt begrep av internadling: Når ingen motstand blir ytt, men "forsvareren" er klar over hva som skjer/hjelper til. Uansett stamme.)

Det blir et litt vagt, og veldig merkelig begrep å gå etter. Internadling er da intern adling, uansett hvordan man vil vri og vende på det.
Mao. er ikke spillere utenfor stammen inkludert. Ellers kan man jo nærmest kalle mange av gagnsterhest sine adlinger av kontoer med inaktive spillere for internadlinger. Ettersom de visste godt hva som pågikk, men ikke orket/hadde tid til å yte motstand. Du vet, motstand, det han møtte denne helga.

Og apropos prosentandelen, er det noe som blir alt for omfattende å regne ut.
Dersom du er interessert i å vite den, kan du bruke TW-stats for å finne det ut.

Hvem er CKH's dårligste spiller?
 

DeletedUser

Guest
Kall det hva du vil, men når jeg stiller et spørsmål, og setter premisser for svaret, så forventer jeg at en oppegående fyr som deg svarer på disse premissene, eller lar være å svare.

Vi prøver igjen;

Hvor mange % av -RE- sine adlinger, har på en eller annen måte vært en internadling? :p
(mitt begrep av internadling: Når ingen motstand blir ytt, men "forsvareren" er klar over hva som skjer/hjelper til. Uansett stamme.)
 

DeletedUser

Guest
Det blir et litt vagt, og veldig merkelig begrep å gå etter. Internadling er da intern adling, uansett hvordan man vil vri og vende på det.
Mao. er ikke spillere utenfor stammen inkludert. Ellers kan man jo nærmest kalle mange av gagnsterhest sine adlinger av kontoer med inaktive spillere for internadlinger. Ettersom de visste godt hva som pågikk, men ikke orket/hadde tid til å yte motstand. Du vet, motstand, det han møtte denne helga.

Og apropos prosentandelen, er det noe som blir alt for omfattende å regne ut.
Dersom du er interessert i å vite den, kan du bruke TW-stats for å finne det ut.

Hvem er CKH's dårligste spiller?

........
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du vet at vi gjør det bra når fienden må internadle for og holde følge :p.

Er -RE- sitt rykte oppskrytt? Eller CHK bare bedre enn først antatt?
 
Topp