Spørsmålrunde

DeletedUser

Guest
ingen av delene.

grandis eller hjemmelaga

(er bare ett rett svar!)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
den er vanskelig :/ må vel bli lars1992 :)


den stammen man har minst troen på av det på topp 20 :)
 

DeletedUser

Guest
Aaaah, den er hard :eek:
Men går for Batman.

Marvel vs DC Comics?
 

DeletedUser

Guest
Iphone 5, så klart....

hvem leder v12 (spiller) om 3 uker? :hmm:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
usikkert men må eg tippe blir det vel Real Steel siden han har fått et stykke no tror han greier holde seg der i 2-3 uker :)


xbox 360 eller Playstation 3
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hva i all verden har de siste spørsmålene med TribalWars å gjøre? Saker som handler om noe annet enn TW skal jo tas på off.topic.

Tror nesten jeg foreslår det samme her som jeg gjorde på V11-forumet:
Jeg har lagt merke til at det er en del som svarer på spørsmål med "vet ikke". Kan vi få en slutt på dette? Er jo absolutt ikke noe produktivt ved å svare vet ikke bare for å kunne komme med et eget spørsmål. Da er virkelig bedre å synse seg frem til et svar. På den måten kan det kanskje bli en diskusjon av det også. Noe jeg ser på som langt bedre enn "spørsmål-svar"-opplegget som er her.
Hvordan stiller brukerne av denne tråden seg til at når det blir stilt et spørsmål, så har vi heller en diskusjon/meningsytring om temaet en liten periode. Før det da blir stilt et nytt spørsmål. Dette vil forhåpentligvis føre til mer saklig og produktiv aktivitet på V11-forumet, og vil slipper alle de off-topic og useriøse spørsmålene som har blitt stilt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
De siste spørsmålene har ingenting med TW og gjøre (derp).

Hva er favorittnissen din av blånissen eller fjøsnissen?
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
ikke noe med tw , så svarer ikke på denne

taco eller pizza
hvem blir første til 500k odt av -re- og cm?
 

DeletedUser

Guest
De siste spørsmålene har ingenting med TW og gjøre (derp).

Hva er favorittnissen din av blånissen eller fjøsnissen?

Regner med dette er spiller nick, siden jeg har hørt om fjøsnissen, så da sier jeg han.
Så da stjeler jeg white tiger sitt spørsmål: Hvem kommer først til 500ODT av RE og CM
 

DeletedUser

Guest
Regner med dette er spiller nick, siden jeg har hørt om fjøsnissen, så da sier jeg han.
Så da stjeler jeg white tiger sitt spørsmål: Hvem kommer først til 500ODT av RE og CM

CKH først, deretter CM


Hva syntes du om millits?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
helt for leit, tapte mangen menn på det -_-


hvem kommer først til 200k i ODD????
 
Sist redigert av en moderator:
Topp