Spørsmålrunde

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
fordi terje også stakk nå

Hehe dette er flaut av dere i bs at d fleste ledere drar på grunn av petter!

Men nok om det hva skjer med bs imorgen er d under 100k?(happy)
 

DeletedUser

Guest
BS kommer til å lede på v12! (giggle)

Når kommer CKH til å ta igjen RE?
 

DeletedUser

Guest
åhuff av meg... Der er vel ikke flaut for oss i BS? det er vel flaut for de som har leava?

og enda en gang, huff av meg...! du sier "men nok av det som skjer med BS", og rett etterpå spør du om vi er under 100k imorgen? :hmm:
få deg noen hjerneceller, plis

og nei, BS er ikke under 100k imorgen.
----------------------


Har Sondre funnet seg en konto å snike seg inn på enda? Eller vil ingen ha han? Eller tørr han ikke spille mer på v12?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Han finner helt sikkert en stamme.

"Hehe dette er flaut av dere i bs at d fleste ledere drar på grunn av petter!".............er ikke flovt, men dette er: Petter leavet 2 andre ledere fulgte etter, vi er da stadig 3 i ledelsen.........er det da de fleste?????????????????
 

DeletedUser

Guest
Må be min tidligere diplomat om å ikke synke ned på det samme nivået som Sondre her!
Makan til barnehage..
 

DeletedUser

Guest
jeg elsker barnehager1

Jeg også! Barnehager kunne vært awesome! TW skulle fått igang et "fengsel" i hver stamme som fyngerte med å plassere spillerene som ikke oppførte seg, rett i barnehagen. Vet ikke om det er en belønning eller straff..
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke si det er "kult" eller "ut" egentlig :eek:..
Fakenicks gir en viss spenning når en ny verden er i gang, alltid kos å enten sitte bak ett fakenick for en liten periode eller fiske frem hvem som sitter bak fakenicks :)

Vill alltid være noen som vil ta i bruk fakenicks uavhengig om det er "kult" eller "ut". Hører hjemme i en hver verden synes nå jeg (nod)
------------------------

Krig eller fred?
 

DeletedUser

Guest
Hadde tilbrunget mye tid i barnehagen jeg! Tror dette er noe som bør gå på forslag. I supprt.

Du over glemte spm. Så jeg lager ett nytt. Hvorfor glemte vedkommede over meg, som spiller tw, og lage spm?
 

DeletedUser

Guest
KRIIIIIIIIIIIIIIIIG!


Er det smart å plassere krigslystne mennesker som diplomater?
 

DeletedUser

Guest
Så klart, da blir det masse krig!


Hvem av topp 5 stammer vil være der om en mnd?
 

DeletedUser

Guest
Det kommer jo helt an på om stammen du befinner deg i vil ha krig eller ei.. (wasntme)

Men selvfølgelig, er nok ikke veldig smart å ha en diplomat som har en aggressiv tone mot alt og alle :D



Tre eller jern?
 

DeletedUser

Guest
På langt sikt ja.
På kort sikt, kanskje.


Hvilken kompassrettning hadde du valgt om du kunne velge på starten av spillet?
 

DeletedUser

Guest
Nei, det gjør vi ikke?
Var det ikke du som spurte her om BS kom til å være under 100k igår elns? Du hørtes temmelig sikker ut, men når Sondre er sikker på noe sier det vel seg selv at det motsatte skjer :awesome:


off eller def?
 
Topp