Spørsmålrunde

DeletedUser

Guest
Setter heller en knapp på at du taper et par byer jeg da :D

hvor mange byer taper påsan i dag tru? :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er ute på dato :((

Hvordan ser v12 ut om 2 måneder?
 

DeletedUser

Guest
tipper den ser ganske grønn og brun ut, kanskje litt rød og blå, muligheter for lilla også, kommer jo helt ann på hvilken konto du er inne på.

Hvilken topp 5 stamme faller først tru?
 

DeletedUser

Guest
I løpet av 2013.

Når kommer den første storkrigen til å bryte ut?
 

DeletedUser

Guest
Hihi, der kom det jeg venta på :p
Ok, la oss si at jeg dreit 1m ned på leggen.

Da er spørsmålet mitt, til Nolaw; Hvor mange meter har da -RE- bæsja på leggen?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, bedre sent enn aldri :p

Hvis vi da fortsetter å måle leggbæsjinga i antall byer man har internadlet samtidig som man "whiner" på at andre stammer gjør det samme, vil jeg si at -RE- har bæsjet ca 0 meter ned på sin egen legg.

Spm: Hva har vært høydepunktet ditt hittil på v12?
 
Sist redigert av en moderator:

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Hehe, bedre sent enn aldri :p

Hvis vi da fortsetter å måle leggbæsjinga i antall byer man har internadlet samtidig som man "whiner" på at andre stammer gjør det samme, vil jeg si at -RE- har bæsjet ca 0 meter ned på sin egen legg.

Spm: Hva er høydepunktet ditt hittil på v12?

slutt og krangle, ta det heller på pm :)

beste spiller innen for topp 20?
 

DeletedUser

Guest
Hva med å heller ta deg tid til å svare på spørsmålet før du stiller et nytt, Sondre? Det er jo tross alt poenget i tråden her. Regner med at du er på en topp 20 konto igjen nå, og at det er derfor du er ivrig på å vite hvem som er best på topp 20.

Du kan evnt spørre deg selv på PM, så får du svaret du ønsker.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Hva med å heller ta deg tid til å svare på spørsmålet før du stiller et nytt, Sondre? Det er jo tross alt poenget i tråden her. Regner med at du er på en topp 20 konto igjen nå, og at det er derfor du er ivrig på å vite hvem som er best på topp 20.

Du kan evnt spørre deg selv på PM, så får du svaret du ønsker.

nei?
jeg spurte hvem som er best innen topp 20 :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det må jo være villa.

Hvor lenge holder Rattus Norvegicus seg på topp 20.......med Sondre til å gjøre krøll på den konto?
 

DeletedUser

Guest
Sondre vil nok vinne v12 med sin nye stamme.

Hvor mye må en stakkar betale for og få disse dualfolka til o roe rogna slik at han kan komme inn på top 20?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, bedre sent enn aldri :p

Hvis vi da fortsetter å måle leggbæsjinga i antall byer man har internadlet samtidig som man "whiner" på at andre stammer gjør det samme, vil jeg si at -RE- har bæsjet ca 0 meter ned på sin egen legg.

Spm: Hva har vært høydepunktet ditt hittil på v12?

Høydepunktet var nok når folk trodde BS hadde 4sho mistet en (eller flere?) leder(e), men de viste solidaritet.

Noen andre får stille et spm for meg, ettersom jeg ikke kommer på noe fortfarende <3
 
Topp