Spørsmålrunde

DeletedUser

Guest
Internadle for å holde følge ? vinner vel strengt tatt svært lite på internadlinger da :p

Hva går -RE- sitt rykte ut på da ? må vel vite det før man kan uttale seg om dette, CHK sitt rykte er vel ukjent for de fleste :D

Hvor lang tid tar det før UNI er oppløst ?
 

DeletedUser

Guest
Kall det hva du vil, men når jeg stiller et spørsmål, og setter premisser for svaret, så forventer jeg at en oppegående fyr som deg svarer på disse premissene, eller lar være å svare.

Vi prøver igjen;

Hvor mange % av -RE- sine adlinger, har på en eller annen måte vært en internadling? :p
(mitt begrep av internadling: Når ingen motstand blir ytt, men "forsvareren" er klar over hva som skjer/hjelper til. Uansett stamme.)

100%

Hvorfor er det ingen i -RE- som hyler og skriker når CKH gjør det samme ?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fordi medlemmene deres er for opptatt med og tømme byene sine for deg/dere :).

Hvem er V12's beste kriger?
 

DeletedUser

Guest
Inntil det ikke er mer ressurser å farme :evil:

Hvem har imponert mest i krigen? Og selvfølgelig; hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Guttakrutt. Før V12 startet visste jeg hvem begge disse spillerne var, men ikke noe særlig mer enn det. pAsan haddej eg inntrykk av var en gjennomsnittlig god spiller, meget mulig det er frodi jeg alltid har syntes at navnet er en smule userriøst, men han viste tidlig at han var en spiller med god erfaring og over gjennomsnittlig god. Hadde aldri trodd at han var en rank 1 spiller. Og Jørn som kom inn på kontoen senere har vist sine krigerskills av første klasse :)

Hvilken spiller synes du er den beste i UNI?
 

DeletedUser

Guest
De hadde mange meget profilerte spillere, og mye gikk på skinner i starten. Men pdd er det ikke mer enn okay. Så ift mine forventninger, er det oppskrytt.


Min definisjon av internadling var tydeligvis så feil at jeg fikk neg rykte t.o.m:
"Er jo ikke i nærheten av hva den virkelige definisjonen er."
Min kommentar til det, er jo at du skal være utrolig sta og trangsynt for å gi en slik kommentar på et så løst begrep.
Ikke var det baller nok til å signere engang. Svakt.

Sooooooooo..
Hva er din definisjon av internadling?
 

DeletedUser

Guest
Så lenge det er innad i stammen å når spillere velger å GI deg byer så er det internadling. Ved å gi noen byene kreves det at troppene dodges å at det er avtalt at den ene adler den andre. Da er det internadling.

Skal ikke si noe på at det ikke internadles om dagen - litt vel mye faktisk. Men velger også å holde kjeft om det å ikke syte om det på off forum, med mange internadlinger så flyttes fokuset litt vekk fra det som faktisk er gøy med spillet..noe ckh antageligvis har merka i det siste :p

Hvorfor klage på internadlinger når det åpenlyst skjer pga inaktivitet ?
 

DeletedUser

Guest
Everything is fair in love and peace ;)

Når kommer internadlingene til RE å stoppe? Kommer de noensinne til å stoppe? (wasntme) (Helt til det bare er igjen 1 stor spiller?)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvorfor klage på internadlinger når det åpenlyst skjer pga inaktivitet ?

Avhengig av situasjonen. Om vi ser på Villa, så har han både snipet og stacket i starten når vi angrep. Vedkommende ga vel sikkert opp ;). Litt rart at så mange av byene til Nolaw ble tildelt guttakrutt kontoen, i stedetfor mindre kontoer som trenger en boost for og henge med litt lenger oppe i toppen. Men hey, om dere på Gutta skal ha sjangs til og holde koken med oss på topp, så må vel adling av egne medlemmer til.

Alle merger inn i Guttakrutt, Fatal. Det er bare et dårlig i scenesatt show.

Hvem er den beste forsvarsspilleren på V12?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor klage på internadlinger når det åpenlyst skjer pga inaktivitet ?

Avhengig av situasjonen. Om vi ser på Villa, så har han både snipet og stacket i starten når vi angrep. Vedkommende ga vel sikkert opp ;). Litt rart at så mange av byene til Nolaw ble tildelt guttakrutt kontoen, i stedetfor mindre kontoer som trenger en boost for og henge med litt lenger oppe i toppen. Men hey, om dere på Gutta skal ha sjangs til og holde koken med oss på topp, så må vel adling av egne medlemmer til.

Alle merger inn i Guttakrutt, Fatal. Det er bare et dårlig i scenesatt show.

Hvem er den beste forsvarsspilleren på V12?

Var Kv på villa som snipet og stacket. Men det anser vel du som en umulig mulighet ? Alt må jo trosalt svartmales.
Du bruker orde merge også som du ikke forstår hva det betyr heller. Nolaw har slutta, dermed merger han ikke inn på noen konto.
Og sist men ikke minst så finnes det ting som heter beligenhet :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Var Kv på villa som snipet og stacket. Men det anser vel du som en umulig mulighet ? Alt må jo trosalt svartmales.

Du bruker orde merge også som du ikke forstår hva det betyr heller. Nolaw har slutta, dermed merger han ikke inn på noen konto.

Jeg benyttet merge i den sammenheng med at dere er de som ligger relativt langt oppe mtp internadlinger i -RE-. Som du kan se, så pekte jeg ikke direkte til Nolaw. Det var ment mer som en spøk, men når du tok det såpass alvorlig så kan det jo hende at det var litt rett i det?

Og sist men ikke minst så finnes det ting som heter beligenhet :)

Svartmales? Jeg sier jo bare at det ble gjort motstand. Om det var eieren på Villa eller KV kan jeg ikke svare på. Vil alikevel ikke ta ditt ord for god fisk.

Nei, det heter ikke beligenhet. Beliggenhet derimot. Alikevel, det er bak i -RE- clusteret, og i stammecluster har det ikke akkurat så mye og si. Det sier vel litt mer om deres måte og prioritere på. Glad for at jeg er i CKH :).

Bare sånn til info. Har du vansker med og følge rettningslinjene til tråden, så kan du la være og poste (svar på siste spørsmål, still nytt spørsmål).
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg har vel ikke vært innlogget etter nyttår tror jeg (dessverre). Ble oppringt da jeg var i Danmark om at jeg mista byer og fikk logget inn og satt opp en KV da. Regner med at kontoen hadde vært rød en stund da. Det er selvfølgelig svakt, men det så vel dere også, så dere trenger ikke innbille dere at dere gjorde kontoen inaktiv. Er jo bare å på adlinger.

At folk internadler inaktive kontoer er jo relativt naturlig vil jeg jo si. Ikke noe å klage på for dere, da det er RE det går utover.

- Villa out
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nei, det heter ikke beligenhet. Beliggenhet derimot.

Forumregler under: 1.2 - Opprettelse av innlegg og tråder
"Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres."

Og for å komme tilbake til topic:
Hvem er den beste forsvarsspilleren på V12?
Hmm, enten Tvutt eller org Erdem kanskje?

Tar CKH igjen -RE snart? Og isåfall, når?
 
Topp