Spørsmålrunde

DeletedUser

Guest
Som du kan se, så pekte jeg ikke direkte til Nolaw. Det var ment mer som en spøk, men når du tok det såpass alvorlig så kan det jo hende at det var litt rett i det?
Haha, jeg kan hvertfall bekrefte at jeg ikke har merget inn i Gutta! Hvor byene mine befinner seg nå får være en annen sak. Jeg var like bevisst på at UNI tok byer av meg som jeg var på at Gutta gjorde det.
 

DeletedUser

Guest
Farmer som om jeg skulle vært en cowboy!

Er jeg glad for at Nolaw, den sleipe lille rotta han er, snart er borte ifra v12?
(pssssst.. svaret er ikke nei)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hva du er kan bli et problem for oss andre og besvare, med mindre du har en annen forumkonto og svarer deg selv. Alikevel, tydelig at -RE- nappa i snøret. Aktiviteten på forumet går sakte i været, selv om de avstår fra og svare direkte på enkelte spørsmål. Life sucks!

Tillatt meg!

Jeg har vel ikke vært innlogget etter nyttår tror jeg (dessverre). Ble oppringt da jeg var i Danmark om at jeg mista byer og fikk logget inn og satt opp en KV da. Regner med at kontoen hadde vært rød en stund da. Det er selvfølgelig svakt, men det så vel dere også, så dere trenger ikke innbille dere at dere gjorde kontoen inaktiv. Er jo bare å på adlinger.

At folk internadler inaktive kontoer er jo relativt naturlig vil jeg jo si. Ikke noe å klage på for dere, da det er RE det går utover.

- Villa out

Dette kan vel også bekreftes. Var du den eneste på kontoen? Hva med Cleo? Mener og huske at det var noen som forsvarte kontoen, men da kan jo det ha vært KV. Synd at Mr. KV var litt på latsiden, hadde nok begrensa tapene litt siden vi ikke la noen sjel i adling/nuking av deg. Men ja, jeg trekker tilbake at vi gjorde kontoen inaktiv, men det er fremdeles -RE- sitt problem og ansvar for videre fordeling til KV/eiere. Skal ikke si for mye angående det, da vi i CKH har hatt noe av de samme problemene (spes mtp brainrot).

Forumregler under: 1.2 - Opprettelse av innlegg og tråder
"Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres."

Og for å komme tilbake til topic:

Hm, uenig. Paasan påpekte étt spesielt ord, og hva det het. Han sier det ordet eksisterer, og jeg er uenig.

Og sist men ikke minst så finnes det ting som heter beligenhet

Og Nolaw, jeg sa det var en spøk. Really, I did! Just check!.


Det har vært veldig mye snakk om -RE-, CKH, Tvutt, Guttakrutt, Erdem og Nolaw i det siste. Dette er så klart kjedelig for noen. Er det noen som kan lage en liten tw-stats liste over stammene fra rank 5-3? Med litt info angående hvem som adler fra hvem, hva de vokser mest på, videre utvikling og spillere med bra potensial?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, det så jeg jo! Står tross alt i quouten jeg tok med :gjeip:, men det så også ut som du var litt på fisketur, så jeg følte det var på plass med en bekreftelse av det motsatte.

Da var jeg ferdig med å snakke om kjedelige meg :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dette kan vel også bekreftes. Var du den eneste på kontoen? Hva med Cleo? Mener og huske at det var noen som forsvarte kontoen, men da kan jo det ha vært KV. Synd at Mr. KV var litt på latsiden, hadde nok begrensa tapene litt siden vi ikke la noen sjel i adling/nuking av deg. Men ja, jeg trekker tilbake at vi gjorde kontoen inaktiv, men det er fremdeles -RE- sitt problem og ansvar for videre fordeling til KV/eiere. Skal ikke si for mye angående det, da vi i CKH har hatt noe av de samme problemene (spes mtp brainrot).
Cleo har vel egentlig aldri spilt på Villarreal annet enn offisielt. Vært innom et par-tre ganger. Utenom det har det vært meg og KV (fra en gang i januar av).

Det er -RE- sitt problem, og min feil at ting gikk i dass på kontoen min. Dårlig samvittighet har jeg selvfølgelig for at det ble sånn, men på en annen side så er jeg glad for at jeg ikke spiller lenger. -RE- er en flott stamme, og mitt siste ønske på TW er at stammen vinner denne verdenen, men det blir sannsynligvis uten meg.

Internadling og inaktivitet er en del av spillet. Jeg har selv kritisert personer for å slutte på dumme tidspunkt, men sånn er det noen ganger. Det er bare et spill, og noen ganger så bestemmer folk seg for at ting i det virkelige liv er viktigere, noe jeg gjorde nå. Inaktivitet er en del av spillet, og internadlinger kan man dessverre ikke klage på (så lenge det skjer regelmessig). Dere i CKH får heller ta det som et svakhetstegn.

I mange tilfeller er det nuking og angrep som gjør en inaktiv, men det er nok ikke det som har skjedd her.
 

DeletedUser

Guest
For å komme tilbake til spørsmål og ontopic:

Hva mangler v12?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En tredje stamme for 3 sidet krig.

Hva er det morsomste som har skjedd til nå i v12?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Bortadlinga av Don Funk :p


Hva er poenget med å joine en stamme, for så å bli internadlet innen en uke? (et 100% oppriktig spørsmål, mener hverken mer eller mindre enn det som står der)
 

DeletedUser

Guest
"Poenget" er vel å bli lurt inn til den føreløpige ledende stammen, og så bli lurt til å internadles..

Hvor lenge er det til RE blir tatt igjen av CKH+UNI?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
"Poenget" er vel å bli lurt inn til den føreløpige ledende stammen, og så bli lurt til å internadles..

Hvor lenge er det til RE blir tatt igjen av CKH+UNI?

Om det nå skulle komme noen gang, ser jeg ikke på det som sannsynlig at det skjer i løpet av det neste halvåret.
Alt kan skje, likevel, og ingen vet noe. Så spørsmålet burde vel vært formulert slik: "Hvor lenge tror du at det er til -RE- eventuelt blir tatt igjen av CKH+UNI?"

(Apropos det; CKH og UNI, sitter i et tre, K-Y-S-S-E-N-D-E! (giggle) )

Hva har vært den største begivenheten i v12 så langt, etter din oppfatning?
 

DeletedUser

Guest
Vinterbegivenheten :D

Hvor mange gull tar norge totalt i VM i val de fiemme ?
 

DeletedUser

Guest
FY! Off topic..

Men er 4 et bra forslag? Aner ikke hva det er VM i engang, bortsett ifra at det har med snø å gjøre. ^^



Hvilken spiller hos fienden respekterer du mest utifra et helhetsbilde, og hvorfor?
(Så mye negativitet har vært i det siste, la oss stille positive spørsmål :) )
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Varanior08, ikke bare en fryktelig god spiller men veldig hyggelig og en av de beste å krige imot.

Hvilken spiller savner du mest ifra v12 og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Solono. En knakende herlig fyr å prate med.


Hvilken stamme vinner v12?
 
Topp