Spørsmålrunde

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
en som håper noen snart kommer til å kjøpe :(

hvorfor er det ingen som kjøper ress i k54?
 

Redvalley

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
NaVi

Hvorfor er det så mange som går med på å være understamme til den samme stammen, når det bare er en enkelt stamme som kan stå igjen som seiersherre til slutt uansett?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Kanskje dem har et ørlite håp om å bli dratt inn i "hovedstammen" før stammene låses, idk.

Hvem på topp 10 sitter med mest kvaliteter og erfaring?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Waaow, har Magnus har returnert tilbake til TW? :eek:


Edited; Happy?
 
Sist redigert:

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kanskje dem har et ørlite håp om å bli dratt inn i "hovedstammen" før stammene låses, idk.

Hvem på topp 10 sitter med mest kvaliteter og erfaring?

Mulig Torquemada ut ifra det jeg vet. Majorpain er en god andre plass

Hvem blir først til 10 byer?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvem blir først til lk
Det har skjedd for rundt en uke siden, og ingen vet helt sikkert hvem som fikk det først.

Foretrekker du å være med i en premade bestående av kun erfarne spillere, eller å starte tilfeldig på verdener uten å planlegge enhver detalj på forhånd?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Spørs veldig på settup på en verden det... Men liker best å spille me erfarne spillere, men gjerne se det an på kartet liksom :p

Anyway, hvem har kjøpt mest ressurser i k44?

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Enten meg, Back in the future, Majorpain eller No Pax.

Hvordan rank tror du at du som spiller vil ligge på om 1 måneds tid?

må avbekrefte oss på Majorpain, da vi til nå bare har solgt ress på denne verdenen ( - 3 ress drops i starten).

Men tror du har kjøpt VELDIG mye ress fra oss ;)

jeg tipper at vi ligger på rank 5 om 1 måndes tid.

Hvilke stramme er skummlest på v37?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
må avbekrefte oss på Majorpain, da vi til nå bare har solgt ress på denne verdenen ( - 3 ress drops i starten).
Må i så tilfelle være ekstremt små mengder ressurser det er snakk om, det er åpenbart basert på deres utvikling. Dere hadde ikke klart å holde tritt dersom dere solgte mer enn 0,1 % av varelageret dere har tjent opp så langt.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Må i så tilfelle være ekstremt små mengder ressurser det er snakk om, det er åpenbart basert på deres utvikling. Dere hadde ikke klart å holde tritt dersom dere solgte mer enn 0,1 % av varelageret dere har tjent opp så langt.

vi har no solgt nok til å ha tjent 5k PP.. vet ikke hvor små mengder med ress du påstår det er :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
vi har no solgt nok til å ha tjent 5k PP.. vet ikke hvor små mengder med ress du påstår det er :p
Det har jeg ekstreme vansker for å tro på. I så tilfelle må dere ha fokusert ekstremt mye på ressfeltene, og brukt PP til å halvere byggetiden og kostnaden på disse. Det er helt umulig at dere ligger der dere ligger nå uten at dere har brukt halveringer. Det er ikke matematisk mulig på dette punktet i spillet.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Det har jeg ekstreme vansker for å tro på. I så tilfelle må dere ha fokusert ekstremt mye på ressfeltene, og brukt PP til å halvere byggetiden og kostnaden på disse. Det er helt umulig at dere ligger der dere ligger nå uten at dere har brukt halveringer. Det er ikke matematisk mulig på dette punktet i spillet.

da vet vi iværtfall at du ikke er noen mattegeni.

men ja. vi har brukt ress på halvering, og redusering.
men vi har ikke brukt med enn 1.6k PP på v37 til nå, og vi har tjent inn rundt 5k PP på å selge ress.
 
Topp