Spørsmålrunde

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er kun en "setback" dersom det ikke var gjort med intensjon. Du kan rasjonalisere det på din ende til å gjøre det til en seier for deg, men jeg fikk det ut av det som jeg ønsket.
Selv om det morsomste hadde vært om det faktisk var gjort en dårlig jobb med koordinering av støtte, var det aldri en forventning. Det hadde likevel kun vært morsomt på en veldig negativ måte.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Joda, ser poenget ditt... man må såklart gamble litt å ha flaks for å få til ting på TW. Skjønner bare ikke hvorfor du synes at angrepene der var til nytte for å «drepe tropper». Hvis dere tenkte å gjøre det om til deff og leve som en skilpadde, så lever dere hvertfall litt lengre.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå var det nærmere 20 nukes enn det var 37, bare så det er sagt. Vet at det er morsomt å overdrive, da. (37 angrep =//= 37 nukes).
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Over til spørsmålet. MajorPain, klart de triveligste og mest hardtarbeidende gutta jeg har spilt med på leeenge. Aktiviteten til 4 kontoer i døgna uten problem og i tillegg ferdigheter som dekker alle områder. Så synd at de nå er møkklei etter mye sliting i lang tid. De fortjener virkelig en ordentlig pause. Håper de kommer tilbake for fullt en gang igjen!

Når merger Navi seg med resten av verden?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Altså Torq, kanskje 20 ifrå deg, men du har jo faktisk andre som sendte nukes og. Kan godt finne fram bevis på at det var 37 nukes. Inkludert ifra deg, armaan og en del frå vzrez, lmao


EDIT: Her vil man då altså kunne telle 38 nukes, men ett nuke e tatt med på begge biletene, det som traff 11:32. Så kan du ete orda dine Torquemada og ja, du synes kanskje det e gøy med overdrivelser, som sikkert e grunnen til at du sei dykk e fornøgd med utfallet :) For det var katastrofalt dårlig, har aldri sett så dårlig bruk av så mange nukes med tanke på servertid og størrelse før, men hey. kudos til deg


35799378819ad24345cbd570392fe28e.png



ee5b7a308a6df4aa7c8f1115e0b196d2.png
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du er tydeligvis flink til å telle antall rapporter, ikke like flink til å telle befolkningstall på angrepene. Mesteparten var halve nukes. Tar meg 2-3 dager å bygge opp igjen.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Det at du skal framstå så perfekt, og at du aldri tar feil, og du klare aldri å innrømme feil, det e din værste egenskap, og egentlig din eigen værste fiende, som kjem til å være nedgangen din.
Om du ikkje vil definere røde angrep 5000+ tropper, som nukes.Så får det være opp til deg.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg er ikke perfekt. Jeg tar feil. Jeg er min egen verste fiende, det er du også. Jeg definerer ikke alt over 5000 tropper som (fulle) nukes.
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg er ikke perfekt. Jeg tar feil. Jeg er min egen verste fiende, det er du også. Jeg definerer ikke alt over 5000 tropper som (fulle) nukes.
Nå var det ingen som nevnte noe om fulle nukes før du spesifiserte det i denne.

Nå snart

Hvorfor går ikke folk for lettere mål istedenfor å sende alle nukes inn i en vegg eller to hos den beste spilleren på serveren?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ikkje heilt godt å sei, faktisk.

No som back in the future e ute av Navi, kven vil Navi hente inn i stammen før stammelås(som sikkert aldri skjer for å være ærlig og realistisk)
 

Blue Angel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mulig de klarer å kjøpe en av øl gutta.. Tipper enten Lucky Lucky eller EliteWolf.

Hvor mange speidere bør du fast ha i en by? (front by)
 
Sist redigert:

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Du skal liksom svare på spørsmålet ovenfor før du legger ut ett nytt spørsmål, sånn btw
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Vent, har ikke stammene blitt låst ennå?!?! :O Er det ennå håp for å bli med i en av de store stammene? Pick me pick me!!!!

Hvor mange speidere bør du fast ha i en by? (front by)

Kommer ann på hva fiendene har, gjerne har du kartlagt litt om fienden og evt speiderbyer på dette tidspunktet, men altså, så lenge du har nok speidere rundt du evt kan støtte med skal det gå bra, men gjør heller ingenting å sene opp en del speidere fra safen som kan stå der liksom. Antall varierer veldig utfra hvor viktig det er for deg å ikke oppgi informasjon i denne byen, over 10k skal være ganske safe :p:p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Shitshit, glemte spm....

Hvem blir den som må adle Konrax før han vokser seg for stor? :p
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ingen kjem til å adle konrax fordi han utgjør ingen trussel.

Når vil Lucky luck ta sin famous backstabb og bli med i NAVI?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Typ sånn kl. 4 i natt tenker jeg, samme tidspunkt han adler minst 25 byer fra Øl.

Når ble .no så desperate at Sindre omtales som verdenens beste spiller?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Haha nei, de e då du veit .no helde på å dø ut.

E det stille før stormen her oppe i nord?
 
Topp