Spørsmålrunde

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Var vist ikkje stille før stormen i nord.

E ditta en aksjon NAVI ser på som vellukka i sør? Mon tro om målet var å drepe troppa, eller og adle bya, kenneth fikk 1 by i alle fall, så gratulere 100% meir suksess i form av adling enn dei 2 siste nordlige aksjonane.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er dette en aksjon Øl ser på som vellykket i nord? Hvis målet var å drepe tropper så gratulerer jeg med en begrenset suksess, noen byer ble det i alle fall ikke.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Haha, eg kan kjenne saltet i munnviken din, men tja, første objektivet var jo og få noken bya, men fikk vite meir enn eg såg for meg ;)
Uansett, eg nevna dåkkas aksjon, fordi det var minst 3 persona som deltok i felles angrep på samme mål, i nord no var det vel berre 1 spiller? 8 nukes? Trur dykk la inn litt meir enn meg, men eg lura på, ka e det dåkke kalla det? Når dåkke planlegge angrep
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hahaha, tenkte jeg måtte få deg til å se hvor spesielt det var å kalle alt som består av flere angrep eller spillere for aksjoner.
Virker som at vi endelig er enige om at det rett og slett bare er koordinerte angrep. ;)

Hadde du hatt flere nukes hadde du vel sendt det, går jeg ut i fra. Slik de fleste ville ha gjort.
At jeg kan sende 37 nukes i stedet for 8 forandrer jo ikke naturen av våre angrep.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Eg har fleire eg kunne ha sendt ut, så der tar du feil :p Kunne sendt en grei del fleire nukes
 
Topp