Du skal være der du er du :) Hvem tror DU vinner V7?
-TK- Populær på forumet Reaksjonspoeng 250 26. Nov 2011 #221 Du skal være der du er du Hvem tror DU vinner V7?
DeletedUser Guest 26. Nov 2011 #222 Bunnpris, om ikke Guttaboys eller noen andre finner ut at de skal farme enda mer enn BP gjør. Hvilken stamme vinner V7?
Bunnpris, om ikke Guttaboys eller noen andre finner ut at de skal farme enda mer enn BP gjør. Hvilken stamme vinner V7?
-TK- Populær på forumet Reaksjonspoeng 250 26. Nov 2011 #223 Var stamme jeg mente men Holder en knapp på Snipe der, visst seg sterke gjennom hele serveren - Og er faktisk den stammen som fortjener å vinne Flere som skal spise Pizza nå?
Var stamme jeg mente men Holder en knapp på Snipe der, visst seg sterke gjennom hele serveren - Og er faktisk den stammen som fortjener å vinne Flere som skal spise Pizza nå?
-TK- Populær på forumet Reaksjonspoeng 250 26. Nov 2011 #225 Du eller Bunnpris sikkert, Hvem vinner ODD?
-TK- Populær på forumet Reaksjonspoeng 250 26. Nov 2011 #228 Startet på V10 i går, og V7 i dag Skjer det noe spennende på V7 i kveld?
DeletedUser Guest 30. Nov 2011 #230 -TK- skrev: Nop, Er Jonas tilbake? <3 Klikk for å utvide... Nop, tok bare en tur for å se hvordan ting sto til
-TK- skrev: Nop, Er Jonas tilbake? <3 Klikk for å utvide... Nop, tok bare en tur for å se hvordan ting sto til
DeletedUser Guest 30. Nov 2011 #231 kaospilot skrev: Jonas kan sikkert ta over for 2far eller bautas som blir sendt på trynet nedover listene, og muligens ut av både sas og V7. Hvorfor skulle Toshi være ute av V7? Klikk for å utvide... Skal ikke ta over noen jeg tøffen.
kaospilot skrev: Jonas kan sikkert ta over for 2far eller bautas som blir sendt på trynet nedover listene, og muligens ut av både sas og V7. Hvorfor skulle Toshi være ute av V7? Klikk for å utvide... Skal ikke ta over noen jeg tøffen.