Spørsmålsrunde

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Trist at du slutter, Rune.
Som jeg sa selv i en PM til deg før jul, så er du en av dem jeg sitter igjen med absolutt mest respekt for på v5.

Du får ha lykke til videre, og om vi noen gang treffes irl eller ingame ved en senere anledning ser jeg fram til det uansett!

Jeeeeeeright / Remi
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Heihei runinter, jeg har jo snakket med deg på PM IG. Men vil også si her at du er en veldig flott spiller sammen med samtlige NB spillere. Det kunne ikke vært noen bedre ending på dette enn slik det er nå. Og da tenker jeg uavhengig av hvem som vinner. Dere har vært ærlige og gode motstandere. Vi har blitt utfordret på alt av spillerne i NB. Synd mange ble inaktive.

Håper alle kan gå med en god følelse ut av V5. For vi er egentlig alle vinnere!

Mvh
Aim
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Lurer på om Cleus er lei av å tagge?

I grunn ikke, jeg har ikke tagga på ebbern siden nyttår, ikke en gang masstagga XD
På runinter har jeg masstagga "Remi sender fakes"

Skal ikke si meg uenig med Rune her Aim. Som jeg sa til deg tidligere også, så er du en av, om ikke den beste angrepskoordinatoren her på v5 og etter min mening er den som har virkelig ført an krigen mot NB.


NB oppløses og en del av oss slettes, mens noen kommer til å forsette krigen.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Regner med at du Aim er såpass oppegående at du vet at uten deg ville aldri PMS vært der dere er i dag.

En av de største spillerene her på tw.


De som kjenner meg godt vet samtiderlig grunnen til at jeg gir meg her på tw5 for denne gang.
Er vel inge hemlighet at jeg ikke har spilt de siste ukene.
Og til alle som trudde cleo har vært min dual så kan jeg bare si at det er maaaaange måneder siden cleo var min dual.
Dette viste vel kun ett fåtall i NB også for den del slik at jeg har vært alene på denne brukeren.

Men når det er sagt så kommer jeg tilbake å det å ha cleo i nabolaget / dual eller kv er jo en seier i seg selv :)

Vi takke dere alle i PMS for en lang og fin fight.

granpa kommer med mere info i dag...

Haha... ja har ikke sittet der siden høst da orginale ebbern forsvant :D
 
Topp