Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
eg spiste hos foreldrene mine sammen med la familia.koselig åfeire jul med 4 onkel barn

noen andre som var julenisse på julaften?
 

DeletedUser

Guest
Hvilken spiller i NB e det som faktisk har en brøkdels sjanse for å skap litt trøbbel for PMS' maskineri fra å vinn V5?
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
For å skape sjanse mot at PMS vinner verden 5?Ingen tror jeg,men det er vel spillere her som kan gjøre det til en seig seanse.PMS er nok blitt for store til at noen kan nekte de seieren her.
Utfallet av denne verdenen har vel egetlig vørt rimelig gitt etter PMS og BERM sin merg.
Flere spikre i kista våres har vel også blitt slått inn ,etterhvert som store kontoer har blitt stående uten eiere,og blitt innaktive.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Han VAR dødsklar. Ryktes tilogmed at han ba om en konto med incs.....


Spørsmålet er jo om han fortsatt er happy med den avgjørelsen:D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da remi glemte spørsmålet kan svein stille sitt...

hvor flau ble svein da han fikk vite at hissi hadde tatt over hans gamle konto ?
 

DeletedUser

Guest
du virket ikke så veeeeeeeeeeeeeeeeldig fornøyd når eg fortalte d nei :p

har han sluttet no da?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ingen motstand på kontoen utenom mass rec, så regner med det! ikke hørt ifra han siden heller :p

Kommer Varanior08 kontoen til å få ny eier snart? Eller har NB gitt opp kontoen HELT? :(
 

DeletedUser

Guest
de e redd for deg, kjære knallis ;)

kor lenge kommer v5 til å vare?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
de e redd for deg, kjære knallis ;)

kor lenge kommer v5 til å vare?

ja det er jo forståelig. selv jeg er jo litt redd for meg selv.
og V5 varer helt til noen smartinger kommer frem til en fornuftig løsning som resten kan spise.

hva er løsningen for å få avsluttet en verden som har gått i total dvale?
 

DeletedUser

Guest
tydeligvis har Cleo en plan :eek:

kommer hun til å avsløre den i nærmeste fremtid?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
I den nærmeste framtid er enda litt usikkert, da dette ikke er 100% i boks enda.
Men det er vel noen som har sett at det har skjedd litt forandringer på v5 enn det det var for 2 uker sida vel?

Kan vi snakke om noe anna nå?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja det kan vi.

kor mange nb kontoer sitter cleo på?

hun sitter ikke på min....enda. så da er det vel...skal vi se her.....23????

har medlemskapet i PMS blitt det nirvana som Morten håpet på? ikke det, jeg unner den kroppen at han har funnet en plass som han trives på.
 

DeletedUser

Guest
er greit nok knallis, men hadde vært kjekt med en verdensendring slik at vi kunne fått det litt mer spennende.

ka håp har knallis for v5 da?
 
Topp