Spørsmålsrunde

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
for det folk er for redde for å møte slosskamp kalles feighet og er noe som blir mye mer vanlig. Folk er for redd for motstand for redd til og møte noen som er støre en seg selv.

hva skjedde med ære og lojalitet?
 

DeletedUser

Guest
Uavhengig av hva jeg egentlig mener, vil jeg ikke si noe i mot det, ettersom han netopp har sendt 20 nukes på meg :p
Scare er god fordi han er god


Hvorfor prøver folk å forsvare gråbyadling? Gråbyadling er, og har alltid vært for noobs.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Gråbyadling kan tenkes på som clustertetting, fylle opp med flere byer i front, gratise byer man kan bygge deff i for å få tropper til front? I tilleg siden det er "haul" så er det ikke så viktig å farme når du får stor konto. Men når du adler 90% grått går du litt over streken, men gråbyadling kan brukes til mange taktikfylte ting og er greit å adle.

Hvorfor brøt Zippy ut av SMACK?
 

DeletedUser

Guest
innaktiv ledelse som førte til innaktiv stamme.


hvem vinner tw champion ?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Dem kommer når tiden er inne for The War.

Hva er det som kan erobre by etter by, uten og erobre byen ?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
for det folk er for redde for å møte slosskamp kalles feighet og er noe som blir mye mer vanlig. Folk er for redd for motstand for redd til og møte noen som er støre en seg selv.

hva skjedde med ære og lojalitet?

Rart det der.
Du gikk jo ikke ut av SMACK fordi du ikke turte og at du dermed ikke hadde beskyttelse, de første som gikk over til meg gikk jo også tin en underdogsstamme der SMACK var klart større enn da Zippy. Så det gir lite mening. Er jo bare konge hvor selvmotsigende du er.

Hva skjedde med ære og lojalitet?

Du mener at du har mye ære når du blir igjen i stammen som tillatter at du blir adlet? :confused:
Bare fordi du ikke turte å gå ut fordi du da ville stå svakere fordi ikke Zippy eller Deceit ville ha deg...

Til Sir Crazy: Vet ikkje.

Hvem blir neste intervjuobjekt på v13?
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært interessant å få et intervju med RUAB, eller en fra LLØS. Ellers tenker jeg også at det kunne være interessant å lese et intervju med King Hårek, da denne kontoen har vært med på veldig mye her på v13.

Hvordan ser topp 5 stammer ut om 1 måned?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Rart det der.
Du gikk jo ikke ut av SMACK fordi du ikke turte og at du dermed ikke hadde beskyttelse, de første som gikk over til meg gikk jo også tin en underdogsstamme der SMACK var klart større enn da Zippy. Så det gir lite mening. Er jo bare konge hvor selvmotsigende du er.

Hva skjedde med ære og lojalitet?

Du mener at du har mye ære når du blir igjen i stammen som tillatter at du blir adlet? :confused:
Bare fordi du ikke turte å gå ut fordi du da ville stå svakere fordi ikke Zippy eller Deceit ville ha deg...

Til Sir Crazy: Vet ikkje.

Hvem blir neste intervjuobjekt på v13?

hehe artig du skal ta dette opp i en vær anledning du får :p

altså eg forlot ikke smack av mange grunnet valgte og bli der også grunnet at eg kjente folk der som eg var med :)

men ja forlot eller ikke grunnet det som du nevnte at eg ikke ville stå aleine uten stamme :)


topp 5 stamme

DEC
zippy
LLØS
J.F.F
og en anen random stamme ;)

hvem har sviktet mest på v 13
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du, i starten av v13 da du gikk ut av WInc og startet adling i samme sekund.

Hva skje med Juz Blaze? :hmm:
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Uflaks.

En mann forlater hjemmet, etter tre venstre svinger ender han igjen opp hjemme og møter to maskerte menn som venter på han. Hva er det som skjer?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fordi han liker best å dodge.

Hvorfor ligger Martyrio så høyt på rangeringen?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du stilte ikke noe spørsmål..

Forøvrig er jeg ikke noen stor fan av å dodge.

Og til pkHx; Jeg har ligget på topp i ODD i store deler av TW, spesielt rundt topp 3, men etter at jeg begynte å dra fra har incsa stoppet opp, mysterisk nok :hmm:

Nestemann ut av topp 20 er?
 
Topp