Spørsmålsrunde

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Om du mener Blomst vinner verdenen vinner de vel over J.F.F og? :gjeip:

Forøvrig er det ingen som ser på J.F.F som en stamme, bare masse noobs som har en skrift det står J.F.F i, uten at det har noe å si.

Når blir neste aksjon?
 

DeletedUser

Guest
1. April

Hvem blir først av Gone og Martyrio til å erobre 250 byer?
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig tror jeg heller vi må over på hvem som er v13 minst dårlige leder, noe som må bli fenrir :)

Siden jeg ikke kom på ett spørsmål er spørsmålet mitt om du kan komme på ett spørsmål til deg selv, også svare på det?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Beslutningen om å gi verdenen så mange pp funksjoner. Hvis du mente noe annet, kunne du gjerne tatt inn ''gjort av en spiller''. For vi vet jo alle hvilket svar du ønsker å høre.

Hvem vinner v13 tw champion? :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Michele Zagaria eller Donnes.

Hvem vil være rank 1 (spiller) når v13 er over?
 

DeletedUser

Guest
Beslutningen om å gi verdenen så mange pp funksjoner. Hvis du mente noe annet, kunne du gjerne tatt inn ''gjort av en spiller''. For vi vet jo alle hvilket svar du ønsker å høre.

Hvem vinner v13 tw champion? :)

Var faktisk ikke ute etter et svar jeg, personlig mener jeg den dummeste beslutningen gjort på v13 var at Deceit ikke ble med SMACK på å kjøre på MZ med en gang stammen Zippy ble laget. MZ blir jo bare større og større for hver dag som går, og slik det ser ut nå går krigen mellom Blomst og Deceit i Blomsts favør, men det kan selvsagt snu. Ditt svar var helt greit det også! :)

Olvedn:
Jeg satser på å kapre rank 1 når v13 er over. Det er superrealistisk.

Hvilken stamme kommer til å vinne v13?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fortsetter ting som det gjør nå, går min stamme til Blomst.

Hvilken stamme vil by Blomst mest motstand i krigen?
 

DeletedUser

Guest
idk, spørs hvem som blir angrept det da :)

fra skalla til 1-10 hvor dårlig er magnar?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
idk, spørs hvem som blir angrept det da :)

fra skalla til 1-10 hvor dårlig er magnar?

Ehm, med tanke på at jeg mangler 0,38 mio og nestemann på listen mangler 7,37 mio så burde du vite det.

Forøvrig svarer jeg ikke på spørsmålet ditt da jeg ikke henger ut spillere på akkurat den måten.


Viktigste spiller for deg på v13 er?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Natten når jeg tullet med Somaler, Athenians og resten i WInc med å avbryte adels hele tiden da jeg fikk WInc chaten fra Fenrir, hoho, som jeg lo den natta (inlove)

Verste øyeblikket ditt på v13?
 
Topp