Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Fantastisk dårlig kvalitet over spørsmålene som er blitt stilt idag. Hvorfor er det sånn? Hehe, nei. Jeg skal prøve å stille et bedre spørsmål.

Hvilken spiller utenfor Deceit og Blomst forventer du mest av på v13, og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Han gikk dit for moro skyld. :mehe:

Største hemmeligheten på v13? :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
3. april

Mye PP har vi kjøpt den siste mnden? Og gir nestemann et spørsmål til, må vi fortsette med så dumme spørsmål?
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Rundt 20k i april? Vi må ikke fortsette med dumme spørsmål, det er bare å slutte å stille de.

Er kvaliteten i J.F.F. egentlig noe å snakke om? Hvor bra er de egentlig?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Jau klart det er noe og snakke om : -) Vist RUAB får med seg gjengen, kan dem gjøre mye ! men som jeg har hørt er en del av dem slappe, hehe.

Kan ikke v13 skaffe seg videoblogg akkurat sånn som v11 ?! det hadde vært kjempemorro ! en god latter forlenger livet ! :p + vi får frem hele historien om v13 på video.. så er dette noe v13 trenger ?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Jeg melder meg :)

Tror du JFF kan få til en samlende storaksjon der alle deltar ? eller er dem late ?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Alle i J.F.F. er ræva, det er mangelen på ferdigheter som blir et problem.

Når vil RUAB befri oss ved at han slutter?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Vanskelig og si, tipper krewella (lol)

Hvor mye poeng ville 1.plassen hatt vist det IKKE hadde gått ant og kjøpe adelsmenner ? (tipper 1700 selv :p )
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
3.5 mil...? Men da ville selvsagt hele top 20 nesten hatt mindre poeng. :p

Spilleren med best rykte på v13?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
At noen store spillere ditcher for selveste jff. :)

Når kjem neste utbryterstamme og fra hvilken stamme vil den hovedsakelig komme fra?
 

DeletedUser

Guest
Gone er gone, men han er ikke gone. (Har utvekslet noen ord med han; hyggelig type :))

Hvilken spiller har imponert mest, og hvorfor?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
For å være hyggelig vil jeg trekke ut en spiller utenfra mine egne rekker og da gi en positiv omtale av BompiBamse. Er pågående, irriterende og frempå 24/7. Største trusselen mot oss per dags dato.

Hva forventer du av Deceit videre?
 
Topp