Spørsmålsrunde

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå syns jeg det var nok mobbing av Olvedn her.
Det begynner å bli for mye når en hel gjeng gjør dette over tid.

Oppfør dere litt bedre enn som så. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvorfor hater vi Olvedn?

Vi hater ikke personen Olvedn, men vi hater hans dårlige skillz og hans trohet om at han er veldig god. Samt mye dritt på forum da.

Nå syns jeg det var nok mobbing av Olvedn her.
Det begynner å bli for mye når en hel gjeng gjør dette over tid.

Oppfør dere litt bedre enn som så. :)

Ehm, hvordan klarer du å få dette til å være mobbing? Eneste kommentaren direkte mot Olvedn er at han er best i å være dårligst og et spørsmål om hvorfor han er hatet.

Har da opp gjennom tiden vært relativt mer'e "personangrep" mot personer enn det som har vært tilfelle på denne tråden.

Get a life og gå etter noen på deres egen alder. just saying.

Hvorfor blander du inn alder her?

Om han mener du er best på å være dårligst så er jo det en ærlig sak, og om jeg skal være ærlig, så er han nok ikke alene om det heller. Du trenger heller ikke spame, her skal du svare på spørsmålet over og stille et nytt spørsmål. Da kan du samtidig trekke inn det du gjør.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ehm, hvordan klarer du å få dette til å være mobbing? Eneste kommentaren direkte mot Olvedn er at han er best i å være dårligst og et spørsmål om hvorfor han er hatet.

Har da opp gjennom tiden vært relativt mer'e "personangrep" mot personer enn det som har vært tilfelle på denne tråden.
Problemet mitt med denne saken er at det har vært flere spillere som har nærmest gjentatt de samme utsagnene, som kun er rettet mot Olvedn. Uansett hvor dårlig dere mener han er, så behøver dere ikke snakke om hverandre, da dere kun repeterer det noen andre har sagt i innlegget før dere.

Per min definisjon er dette mobbing/unødvendig spam. Så jeg ber dere slutte med dette snarest.
Ja, vi har forstått det, dere mener Olvedn er en dårlig spiller.

Snakk om noe annet i stedet. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Zippy, slutt å vær så kjepphøy. Du var dritdårlig når du startet i TW. Så tenk på deg i starten, du var nok en drittunge (noe du fortsatt er da :LOL:)

Dersom du vil behandlet bedre, råder jeg deg til å slutte å komme med slike kommentarer.
Å kalle noen for en drittunge provoserer bare fram slike innlegg du har fått mot deg den siste tiden.

Så enten fortsetter du å oppføre deg slik, og jeg lar dem fortsette slik de har gjort, eller så skjerper du deg også.

Selv om man er fiender kan man vise hverandre litt respekt.

Så, On-Topic igjen her.
 

DeletedUser

Guest
Fordi enkelte syntes det er gøy å diskutere ting som andre ikke bryr seg om :)

Hvilken spiller utenfor Deceit og SMACK har mest skills?
 

DeletedUser

Guest
Fordi enkelte syntes det er gøy å diskutere ting som andre ikke bryr seg om :)

Det er bra jeg ikke føler meg truffet av det, for det var et bra svar :razz:

Hvilken spiller utenfor Deceit og SMACK har mest skills?

Uh. Finnes det spillere utenfor SMACK og Deceit? Får si han Huntsman fyren da, siden han er størst av de utenfor de største to stammene :razz:

Hvordan vil jakten på forskjellige skatter påvirke de diplomatiske forholdene?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dersom du vil behandlet bedre, råder jeg deg til å slutte å komme med slike kommentarer.
Å kalle noen for en drittunge provoserer bare fram slike innlegg du har fått mot deg den siste tiden.

Så enten fortsetter du å oppføre deg slik, og jeg lar dem fortsette slik de har gjort, eller så skjerper du deg også.

Selv om man er fiender kan man vise hverandre litt respekt.

Så, On-Topic igjen her.

Da sier jeg unnskyld til Zippy (brian?)

så var det on topic:

Trur det blir endel backstabbing :O

Trur du det blir mye krangling internt i stammene?
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av Olvedn
Zippy, slutt å vær så kjepphøy. Du var dritdårlig når du startet i TW. Så tenk på deg i starten, du var nok en drittunge (noe du fortsatt er da )

Dersom du vil behandlet bedre, råder jeg deg til å slutte å komme med slike kommentarer.
Å kalle noen for en drittunge provoserer bare fram slike innlegg du har fått mot deg den siste tiden.

Så enten fortsetter du å oppføre deg slik, og jeg lar dem fortsette slik de har gjort, eller så skjerper du deg også.

Selv om man er fiender kan man vise hverandre litt respekt.

Så, On-Topic igjen her.

neh, han har ett poeng. Da Zippy begynte på TW, var han faktisk en utrolig svær drittunge. Nå har han bare bytte fra å være en drittunge til å være en arogant drittsekk.

ON TOPIC:

Skal det være noen krangling internt, må det nesten være Deceit, ettersom dem mister medlemmer 1 etter 1.

Hvorfor var Dreamteam en så utrolig dårlig leder?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kanke gi deg ryktepoeng, gjitt for mange <3

Dunno, de gikk inaktiv en periode.

Hva er den kjedeligste stammen på v13?
 

DeletedUser

Guest
Lord Kentoto

:LOL:

Hvem er egentlig Grimlock?

[spoil]
Grimlock.jpg
[/spoil]

Hva er meningen med livet? (Siden vi er inne på så dype og meningsfulle spørsmål.)
 

DeletedUser

Guest
Grimlock is the name of several fictional robot characters in the Transformers universes. He is usually portrayed as a tough leader who turns into a dinosaur. In 2007, USA Today polled people as to which Transformer they want to appear in the next Transformers film; Grimlock came in tied for second with Devastator.[1]

hvilken 5 spiller under topp 20 kommer ditt snart?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Verdens kuleste/smarteste/snilleste/spennende nolifer ever :D

Hvem er på ScareCrow?
 
Topp